ARKADAŞLAR BU YAYİNLADIĞIM ROMANI OKURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM .
SİZİN YOLUM VE ABONE OLMANIZA ÇOK İHTİYAÇIM VAR .ŞİMDİDEN OKUYAN HERKESİN AĞZINA SAĞLIK .
BENİ ŞİMDİDE TAKİP EDEN VE EDMEYEN HERKESE TEŞEKÜRLER EDERİM.
İYİ OKUMALAR 😘😘😘
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUNSİZSİ SEVİYORUM
Ben Serra karagöz . On sekiz yaşındayım.annem Ben küçükken gözlerini hayata yumdu.
Hep babam baktı bana fakat , bu son altı aydır aramız epey bozuk.Babam annem diye tanıştırdığı kadınla evlendi hemde benim iznim olmadan.
Babama kızma sebebim yıllarca annemi arkadaşıyla evlendi.
Düşüne biliyormusunuz annemin kardeş gibi gördüğü kadınla . Kendinde çok sevdiği biricik koçası .
Kedinin fare oynadığı gibi annemin arkasında gizli gizli sevişiyorlarmış.Siz olsanız afedermiydiniz babanızı.
Ben affetmiyorum , affetmekte istemiyorum .
Ondan dolayı evden gittme kararı aldım.
Nereye diye sorarsanız. Kimsesizler yurduna.
Doğumda bu yana zenginlik içinde yüzdüm .
Ama bir kere bire olsun annemin bana öğrettiği yolda sapmadım.
Tamam bu kadar çene yaptığım yeter .Gitmem gereken bir yurt var orda neler beni beklediğini bilmiyorum. Ondan dolayı bir kaç araştırma yaptım.
Keşke gözlerim kör olsaydıda o söylenleri okumasaydım.Orası sadece bir yurt değil . Anlatımları göre tuhaf esrengizler dönüyormuş.
Bu yüzden okulunu adını esrarengiz yurt diye değiştirmişler.
Ne kadar korksamda geri adım atmıyacam.babam olacak adam kim için kızını satığını öğrenecek .
Arabadan inip o çok meşhur olan yurdun önünde durdum.
Etrafa baktığımda dışarıda Anlatıkları kadar ürkütücü görünmüyor.
Aksine hoş bir atmosfere sahip.
Daha fazla beklemeyip biran önce yeni odamı görmek için can atıyorum.
Heyecanla eski demir kapıdan geçip bahçeye girdim.
Otların içinde oturan bir kızda erkek ilgimi çekti.
Normalde meraklı biri katiyen değilim ancak ortalıkta kızda çocuk tuhaf tuhaf şeyler yapınca yani siz anladınız canım.İğrenerek onları görmeyeceğini bildiğimde ikisine iğrenerek bakıp arkalarında tükürdüm.
Yüzünde tükürmeye çok isterdim fakat ilk günde başıma bela almayayım.Nasıl bu kadar rahat davranıyorlar. Buranın bir müdürü yokmu.
Zaman kaybetmeyip içeriye girip müdürün kapısını çaldım nazikçe.
" girin" diye onay aldığımda kapıyı açıp içeriye girdim.Karşısında elimdeki vabula durdum.
Müdür gözlüğünü altında bana bakıp , samimice güldü " otur kızım" dedi parmağıyla gösterdiği yere geçip oturdum.
İki elini masaya koyup güler yüzle bakışlarıma karşılık verdi ." Sen yeni gelen kız olmalısın" dediğinde hemencik atladım.
" evet efendim" dedim heyecanlı bir sesleBaşını salayıp" ben bu ilginç yurdun müdürüyüm adım cengiz açık seninle açık konuşacam" deyip Derin nefes aldı .
" benim belli kurallarım var onlara uyarsan senin için iyi olaçak , yok ben kural tanımam diyorsan kapı orda ." Dedi düzgün ve tok bir ses tonuyla.Kuraları varmış . Kuralarınız varsa o zaman ne diye gözlerimizin önünde sevişiyorlar .
Lafa geldiğinde müdürüm diyorsun keltoş.Zoraki bir şekilde gülümsedim " siz hiç merak etmeyin . Ben onlar gibi değilim " E biraz kendimizi övek değilmi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esrarengiz Yurt ( ARA VERİLDİ )
HorrorYurta kalan binlerce rehineler. Sizce bir ruh insana aşk olabilirmi? Özellikte o ruhun adı alisa olursa? Bir ruhu diriyi diriticekler onun karşılığında hayata kalma şansları olacak. Vampirler, ruhlar dolu bir yurt. Onlara verilen görevi yerine ge...