wo sureli Awaz

32 8 4
                                    

part3

jahan ek taraf wajahat Ali ka portion andhery m dooba tha UDR dusri taraf shujahat Ali ka ghr lighting se jag maga RHA tha ...
rehana begam jidr ek taraf Arshii ki shadi k liye khush thi udr dusri taraf rehana begum ka dil Ali k liye ro RHA tha ..........
shujahat Ali rehana begum k udas chery ko samjh to rahy thy but beti unko sab se zyada azez thi.......
farzana begum ghulm deen ko dant ri thi k us NY sunni ko Hassan Ali k room m kiyn jny dia darwazy PR knock hui to andhery room m Hassan Ali ankhy band kiye leta tha hi mry dost light khulty hi ek salam Hassan Ali ki samaton se takrya
sunni apna tanzia or fakhriya lehjy m khara apni jeet ka jashan mana RHA tha ......
yr Hassan kiya yr kc halat kr rkhi hey tumny yr tumhri czn ki shadi hey chl nhi sakty to wheel chair PR to beth saky ho.....
tum Mary room m kesy aye hasaan Ali gusse se apny ko beach RHA tha....
come on yr ase b kiya narazgi ab tum mazoor ho to m kiya krun yr be relex
get lost jao Mary room se apni pas parhi chezein table PR se Hassan Ali phenkny LGA I say get lost jao chor do mjhy jaooooo
ufffff bechra leftinent hasan Ali mazoori k sath pagal b ho chuka hey
sunni ja chuka tha or hasaan Ali cheakh RHA tha....
ghulm deen or farzana begum bety ko sambhl ri thi ........
or mehndi k fungtion se lay kr shadi k din tk Hassan Ali 5 roz se bhooka tha Arshii ki ek jhlak k liye Hassan Ali aj subha se khirki m tha jb arshii arossi jody m car m beth kr rawana hui ....to Hassan Ali us akhiri raat ro RHA tha be yaro madad gar apni tango PR mar RHA tha or khuda se faryad kr rha tha ASA kiyn kiya...ya Ae khuda kiyn mry sath yh kra bolo mjhy kiyn saza di many kiya bigara tha bolo bolo mjhy mout kiyn nhi de deta farzana begum NY jldi se wheel chair PR se gire hue Hassan Ali ko dil se lgya dono maa bety ro rhy thy or farzana begum k ek hi words thy khuda apny bando ki azmaish leta hey Mary lal hr rat k bad sawera hy ...hasan Ali maa k dil se lg kr neem behosh hochuka tha .......5 din shaded bukhr m Hassan Ali RHA ....arshii Dubai ja chuki thi..
Hasan Ali NY kasam khai thi buzdilon ki kud se nhi mare ga khuda ki di hui mout ka usko intizar tha phr woi rat or woi sureli Awaz Hassan Ali k violon ki ...
khirki m sy gonjti awaz or rat ka sannata hasan Ali k violon ki awaz fiza m thi............

Wo sureli awazWhere stories live. Discover now