part 6.,......
subha Hui to muskan jaldi uth gai...
bacho ko school Jana tha...or sheraz khan office jany ki taiyari kr rhy thy...nazo bhabi break fast ki taiyari kr ri thi ..or muskan apny bhateja bhateji ko taiyar krny m lagi hui thi....nazo bhabi ki kamzori thi kam ...or muskan kam kr k hi nazo bhabi ka dil jeetny ki koshs puri krti thi ta k unko shikayat ka moqa na mily or muskan ka akhiry sahara sheraz khan ka ghr hi tha yani bhai ka ghr....do bhai lot kr pakistan aye hi nhi thy..........
sham hui to muskan apni tea lay kr teris PR agai ....
or ass pas k banglows dekh kr sochny lagi k log kitna paisa LGA kr ghr banaty hey ........
khokar sahab nazo bhabi k rishtydar thy WO kud to bahar rehty lekin ek chota portion un sy nazo bhabi NY rent PR lay liya tha .....
unhy achi jaga PR rehny ka bht shock tha isi liye khokar sahab ko BT kr k mana liya tha nazo bhabi NY or sheraz khan Jo bv ki marzi hoti woi krty ....isliye muskan ko nazo bhabi mehaz kam ki wja se bardast krti thi or muskan yh BT achi trhn samjhti thi .......khokar sahab or wajahat Ali k banglows kafi mily hue thy isi liye chat or teris ka fasla km hi tha ....
muskan teris PR khari wajahat Ali k lown k dekh ri thi ...rang barangy phool,naram ghas ,darakht or lerahty phool,,or lown m para jhola muskan ko kafi pasand araha tha ....or WO soch ri thi k kash khokar sahab ka lown b ASA hi hota WO roz chalti naram ghas PR ..khokar sahab k na rehaish nhi thi to is waja se lown khali para tha phool ghass sab murjha chuky thy.....muskan ko phool or ghass darakht baht like thy or phool lagana b baht pasand tha or WO dil muskan NY faisla kiya k WO khokar sahab k garden ko kud thk krungi....
abi muskan teris PR khari soch hi rahi thi k 'Meena '
ki awaz PR chonk parhi.....salam muskan di kc ho
meena muskan ko dekh kr baht khush hui.....m thk hun Meena"
tum sunao
"m bhi thk muskan di....muskan NY baton baton m kafi br us room or awaz k bare m BT krni ki koshs ki magar meena hr bar BT ko tal gai ....or dono NY kafi batein ki or phr meena ko ghulam deen baba NY awaz di to WO muskan ko by bol kr chali gai or muskan b sham k khany ki taiyari krny lagi
or kafi din tk muskan or meena ki baton ka silsila chalta raha or kafi achi dosti hogai muskan or Meena ki .....
violon ka silsila chalta raha usi trhn se woi awaz sureli....kuch dino m muskan ko achi tarhn is BT ka andaza hogya tha k yh awaz usko nuksan nhi phochati....or ab muskan ko intizar rehta us awaz ka roznana ...kiynk jb b muskan dhun sunti to shairi k Alfaz kud ba kud dairy m likhti chali jati......
ek din meena ghr m akeli thi wajhat Ali or ayan office or farzana begum apni beti sheeren k ghr gai hui thi ....Amma Jan apny room m or Hassan Ali hasbe mamool apny room mein................meena Din k time free hui to muskan k pas agai..muskan b fre ho chuki thi ....
""Meena muskan di mny apky bare m badi begum sahiba ko btaya tha or baht tareef ki hmari begum sahiba NY ap sabko bulya hey chai PR .....
N''hn m or bhabi zaror ayengy ....
'"". muskan NY aj soch lia tha k aj meena se puch kr rahygi us andhery room ka raaz ...
bohot koshs k bad muskan NY meena ko convenc kiya k
""Meena btao mjhy akhir us room m andera kiyn rehta hey""muskan di UDR koi nhi rehta meena btaty hue jhep rahi thi ....
jb koi nhi rehta to WO violon ki awaz kc hey ....plz meena btao yh awaz mjhy pagal krdegi.....mjy dar lgny lgta hey ...
Mary hosh khony lgty hey is awaz sy ...meena muskan k Chery PR bechani or ankho m such Jan NY ki beqarari dekh kr herangi se chera dekhny lagi .....muskan NY meena ka hath pakra hua tha ta k WO lot na Jye bina btye or aj yh silsila khtm krna tha muskan ko raaz Jan kar.......phr meena NY muskan ko tasalli di or bitya or bola
""muskan di nhi daro
us band room m bethy shaks se kiya darna Jo kud duniya se dara hua ho ......""muskan di wo apko kuch nhi kregy .....wo to hmre bady malik bety Hassan Ali hey jo khubsurat ,,zaheen ,,ghr k bady bety taleem yafta be shumar salaiyaton k malik magr phr b ek hadsay NY un sy sab kuch chean lia ......
phr meena NY sari kahani muskan ko sunai qissa suaty hue kai bar meena ki ankhy ashk bar hui ....muskan ki ankho m bhi ansuu agye ...""meena kiya WO ab chal nhi sakty
'"muskan di chal sakty hey docters ka kehna hey k unki tangy 2 sal m mazboot hojygi or 2 sal ho chuky hey magr wo chalna nhi chahty thodi c koshs ho care sy 80% fesad mumkin hey WO chal preingy ....
unko bus mout ka intizar hey ...
hmary malik or begum sahiba dhal chuky hey ...be amma Jan bistar se lg chuki hy ..WO kud ko is qaid se azad krna hi nhi chahty baht koshs ki sab NY .....meena amma Jan k km k liye ja chuki thi ...or muskan gum sum hasaan Ali k bare m sochny lagi
muskan ko tajassus hogya tha k WO hasan Ali ko dekh saky ......"""raat k 11 bjy to muskan ka dhiyan sureli awax k intizar m tha ....muskan free time m books parhti thi .....muskan ek cobord m apni books ki setting m lagi thi or mosum bahar kafi sard tha .....
violon ki awaz ana shuru ho chuki thi ....muskan k dil ki dharkan tez hogai thi or books muskan k hath se choot gai .....
muskan sari kitabein table PR phenk kr room ki taraf bhagi ....
muskan k pairon ki payal or or hasan Ali k violon ki dhun ek pal k liye ek hogai .....or muskan ny dorty hue akar""gellrey ka darwaza khol dia ...
tez thandi hawa ka jhoka muskan k jisam se takrya or muskan k bal khul gye ....Raat ki tareki m madham roshni or or khirki m bethy Hassan Ali apni ankhy band kiye violon Baja RHA tha .....violon ki sureli awaz se phr se muskan PR madhoshi tari ho chuki thi or aj usko bechani nhi thi muskan ko aj sakoon tha ....
muskan stop ek jga khri thi ....
gora purkashs chera ...Chery par udasi ...mardana jisam ...wheel chair PR hasan Ali ko betha dekh ri thi .....raat chand ki roshni or muskan k kamre ki halki roshni m Hassan Ali k chery ki maiyosi or udasi or kamzori jhalak rahi thi .....violon bajaty bajaty Hassan Ali NY ek dum violon bajana rok dia or thak kr violon ko gud m rakh kr ankhy kholi or Asman ki taraf dekha ek thandi saans bhar k jesy hi nazr nichy ki samny muskan ko khry dekha ....muskan ek jga stop khri thi or hasan Ali k Chery PR nazar jamaye use dekhy ja ri thi ....tez Hawa m muskan k bal urd rhy thy.....
dono ek dusre ko herangi se dekhny lagy or hasan Ali NY foran khirki ko band krdia or sochny LGA hey kon hey yh ladki shyd naye log hein ...or muskan usi jga khry thi.....khurki zor se hasan Ali NY band ki dusri wali to khirki ki awaz se muskan ko hosh aya or Herat se kud apni harkat PR heran hui k use hua kiya tha ....muskan NY gellrey ka darwza band krdia kiynk muskan ko mlm tha k sureli awaz ka time khatm hochuka hey ....muskan NY Dairy ka new page liya or hasan Ali k bare m likhny lg gai ....or rat ka pehar dhalny laga ek new din k liye ........