woh sureli Awaz

57 8 7
                                    

part4....

after years letter ::::::::::::
2sal guzar chuky thy or kafi kuch badal gaya tha...shereen afsheen saheby olad hogai thi or hasan Ali ka chota bhai Ayan wajahat Ali k bizness ko chla RHA tha .wajahat Ali bety k sath coprate krny lgy thy phir se lekin heart paseint ho chuky thy Hassan Ali k gham mein...
nhi badla to Hasan Ali ka woi room ki tareki or khamoshi...Hasan Ali NY khuda se low LGA li thi tanhai m ya to ibDat krta ya apna vilon play krta....
ghulam deen kidr ho hasan gusse m chilla RHA tha...g Hassan baba kiya hua ...baba yh kesa shor hey MRI khirki k samny gallery se roz awazein ati hey mana kro inko ....hassan baba barabar Waly khokar sahab NY banglow ka ek portion rent PR dia hey udr kuch construction ka km chl hy...ap preshn nhi ho mein BT krun ga ...baba plz band krwao yh awazein apko mlm hey mjhy ghabrahat hoti hey shor se....Hassan baba preshn nhi ho m krta hun bat....
farzana begum bety k tension sy preshn hogai or ghulm baba ko BT krny bhja...
ghr m rehny Waly to nhi aye thy lkin UDR km krny Waly mazdooron se ghulm baba NY reqst ki k idr shor nhi krein....isi trhn do din bad awazein ana band hogai......

.......bhabi bhaiya kidr ho ap log....yh saman kidr set krun bhabi....
nut khat sanwali salooni shararti...Kali kali ankhy kaly Lamby bal dubli patli...lambi height .......methi muskan sada sa mizag sadi c ladki....blue frok choridari pajama...pairon m payal pehny pure ghr m setting krwany m lgi parhi thi....yh thi muskan....Jo apny bhai bhabi or unky do bacho k sath khokar sahab k banglow k portion m shift ho chuky thy......
bhabi many upr ki sari setting krwadi hey or kiya krun bhabi...muskn thk hey mra room b check krlo or bacho k room m computer set krwado .....bhabi ap befikar rahy many Sara km krdia hy ....yun to muskan 3 bhaiyo ki behN thi lkin 2 bhai bhar thy or muskan Jo 4 behno m se akhri number PR thi shadi k liye bus muskan hi reh gai thi....apny km ki help k liye muskan k kafi rishton ko iski bhabi bhaga chuki thi .......or do bhai puchty nhi thy or muskan ki bhabi ko yhi aitirax tha k or bhai shadi kre ....yun khuda ki ass PR umeed lgy muskan apny chery PR Zara shikan nhi lati thi or bhabi k hr km ko unky mood k hisab se krti.....
muskan ka bhai sheraz Khn wesy to baht chahta tha lkin Bv k khof se chupky se behn k kafi haquk pure krta tha...muskan k bhai sheraz khan k or bhabi nazo k do bachy maha or Hammad k sath apni life k pal bita rahi thi....sare room pure set ho chuky thy ab muskan ko nazo bhabi NY soch samjh ka upar ka room dia Jo bacho k pas hi tha mgr corner PR nazo bhabi nichy room m or bacho ko upr or Jo room muskan ko mila WO gellrey wala tha....bacho ko dar nhi lgy unko seprate room mila or muskan ko b ajeeb lg rha tha gellrey Waly room sy...kiynk us traf gallery ka door open ho to sannata tha....muskan thak kr so gai thi......thk ek bjy muskan k kano m koi sureli dhun takrai neem behoshi thakan m muskn ny bojal ankhy kholi to sureli dhun usky kano m arhai thi Jo Tez ho chuki thi .....
muskan ko pehly to kuch samjh nhi aya phr awaz ki madhoshi m muskan NY jesy hi gellry kholi to samny khirki m andhery room m koi chair PR betha violon play krta dikhai dia usky charo taraf andhera tha or khirki ka fasla gellry se bilkul kareeb or samny hi tha muskan buri trhn se dar gai thi us sannaty se or ghabra ka gellry band krdi or violon ki awaz usky dimag ko gum kr ri thi or khof b tha.....muskn NY jldi se room ka darwaza khola or bhai ka darwaza bajaya ....
thakan se choor sheraz khan ny darwaza khola ...kiya hua muskan khariyat...muskan bol nhi pa ri thi bhaiya bhaiya Han muskn bolo kiya hua bhaiya Mary room ki gellry se kisi instrument ki awaz arhi hey or samny room m koi andhere m betha hey....itny m nazo bhabi b agai dono upr gye room or gellry ka jaiza liya awaz band ho chuki thi or sannata tha ....nazo bhabi chekny lgi k aye hue ek din hua or tum NY dramay shuru krdiye....muskan is sy pehly Waly ghr m bhi dar chuki thi to isi BT PR nazo bhabi dantny lgi...sheraz khan NY b behn ko samjhya k gellrey ko lock kr k rakho or dono nichy chly gye....muskan khof k mare puri rat jgti rahi or subha fajar ki namaz parh kr muskan dar k roti rahi or so gai ...kiynk muskan ghr k kamo se baht thak chuki thi ....isi trhn subha hogai or ek new din .....

Wo sureli awazWhere stories live. Discover now