wo sureli Awaz

43 5 8
                                    

part 7.......

subha ka suraj nikal chuka tha ....or woi ghr k kam or masrofiyat.....

ghr k kam k doran muskan ki ankhon k samny Hassan Ali ka wajood tha...raat k thanday hawa k jhoky or pass lawn se any wali rang barangy phoolon ki khushboo or dil m utarti WO sureli awaz ki dhun or hawa k sath ati mehak ab tak muskan k dilo dimag PR sawar tha ....
muskan rozana gin gin k pal guzarti thi kiynk usko raat ka intizar rehta ...or kai bar gallery m jati k shyd khirki khuli ho ....


woi ek k bad ek raat guzar rai thi ....
or muskan Raat hoty hi gellrey khol deti thi ....hassan Ali apny usi mamool k mutabic vilon play krta or khirki band krdeta....kafi din guzre to to Hassan Ali NY notice kiya k samny koi chlta hey to pairon m payel ki awaz hoti hey or k koi raat ki tareeki m gallery m khre hokr uska violon sunta hey .......mgr WO kafi din k bad Jan chuka tha k koi khra to hota hey madakhilat nhi krta....
hasaan Ali apna violon sirf tanhai m play krta tha or uski tanhai thi uska kamra...
or usky ass pass room k kon hey usko parwah nhi thi ....violon play krty waqt WO usi trhn udasi mein gum sum violon bajata tha.......

muskan NY sochlia tha k kisi b Surat aj WO farzana bagum k ghr jygi or Hassan Ali ko dekhny ka usko junon hogya tha .....or WO Jan na chati thi hasaan Ali ko pass se .....
nazo bhabi b meena se kafi batein kr chuki thi or farzana bagum ki tareef bhi......

nazo bhabi wo mein kh ri thi k meena hamein baht din se bula ri hey k chai PR ao or farzana begum NY bhi meena ko bola tha...muskan nazo bhabi ko manany lagi thi hasan Ali k ghr jany k liye ..muskan ko sirf Hassan Ali tak phochna tha ......
oho muskan acha chalyge aj time nikal kr ...muskan k Chery PR ek dum khusi ki lehar dor gai .....

shaam ko muskan or Nazo bhabi ka meena NY pur tapak istaqbal kiya or farzna NY b.....
nazo bhabi unky khubsurat ghr ko dekh dekh kr baht excited hori thi ....jb k muskan normal thi ...farzana begum baht milansari se btein kr ri thi....

muskan nazo bhabi ki over harkaton se baht jhenp ri thi ....farzana begum se mil kr WO log wapis agai......

raat ko khany m sheraz khan se farzana begum k alishan ghr k geet ga ri thi..... nazo bhabi ki ek hi kamzori thi...bady logun se dosti rakhna ta k unki reputation strong ho ......or table PR bethi plate m spoon idr udr chla ri thi or soch m thi k kash WO hasaan Ali k room tk ja pati.....lkin phli mulaqt m idr udr Jana thk nhi lgta....dhery dhery shyd kabi phoch paon........

raat ka waqt ho chuka tha......
muskan gallery m phely se beth gai thi or ajkl WO Hassan Ali k bare m dairy m likh ri thi ...k wo kiya hey usky ehsasaat usky jazbat uski kahani sun kr us se lagao or kud usky dil ki bechani usy kiya kiya feel hota hey or WO hasan Ali k kesy intizar kerti hey hr ek pal roz ka dairy m likhti chali jati.....gellrey m jaliyan thi muskan wai beth kr hasaan Ali ki sureli awaz ka intizar krny lagi .....madahm roshni m muskan ka Aks jhalak RHA tha .....khirki ki khulny ki ahat hui or muskan k dil k dharkan tez .....muskan dil ki dhrkan mehsoos kr ri thi....pairon ko samet ri thi or ankhy band krli thi kiynk awaz ki dhun usko madhosh krny lgi thi ....or muskan key shairi k alfaz dairy m nagine ki trhn likhty ka rhy thy .......

muskan aksar farzana begum k ghr jany lgi any bahany ....
mukan kafi suljhi hui hey farzana begum meena se tareef kr ri thi ....han badi bagum muskan ki bhabi badi tez hey Sara din km lti hein or unky Ami baba b nhi .....lkin kabi burai nhi krti apni bhabi ki jb k many kud unko danty or kam krwaty dekha hey ....
Ahaan beta meena wakai baht pyari bachi hy ......

nazo bhabi rozna outing PR nikl jati sheraz khan ko office se new car mili thi to nazo bhabi ka roz ka mamul hota bacho k sath ek do bar sheraz khan muskan ko lay gye lkin muskan nazo bhabi k mood ko bhanp gai thi or phr muskan mana krdeti wesy b muskan ko shok nhi tha ....or ab to ghr m rehny ki ek wja thi WO thi Hassan Ali ))))))))

Wo sureli awazWhere stories live. Discover now