wo sureli Awaz

64 3 5
                                    

Part 9.......

soch m gum muskan Amma Jan k room mein bethi thi ....or thodi thodi dair m Hassan Ali NY Jo bezati ki jb yh BT yad ati ro parti thi .....

Amma Jan wesy hi so ri thi ....or muskan sofy se tek lagaye bethi thi ...Hassan Ali is BT ki shikayat ghr m zaror krega jb yh khiyl ata muskan ka dil doobny lgta k mana krny k bawajud WO UDR gai kitni shrmindagi koi puchy ga to ....muskan gehri soch m thi ....

Meena ghr A chuki thi or kichen m saman rakh kr jaldi se Amma Jan k room m gai...
Amma Jan ko dekha Jo so ri thi ...phr muskan ko dekha Jo sofy PR gardan tikye gehri soch m gum thii.....

Muskan dii muskan dii
Muskan ek dum chonk parhi...or meena ko dekh kr ghbra gai
...
..kia hua meena ....
Khariyat....
kuch nhi muskan dii m agai hun ...sorry muskan dii dair hogai
WO driver hey na shahid baht hey bekar admi hy rasty m gadi kharab hogai ....phr texi kr I hun.

Muskan gum sum meena ki BT sun ri thi ....
Kiya hua muskan di ap thaki thaki lg ri ho or ankhy m red hori hey ...
Bat krty hue meena ki nazar muskan k hath PR parhi...

Ufff Allah yh hath ko kiya hua ...
Meena ki BT PR muskan ek dum chonk parhi ..
WO kuch nhi meena kichn m pani peeny gai thi hath se glass gir gya kanch utha ri to hath m lg gya ...muskan ki Jo samjh aya bol dia ....

Ohoo MRI wja se itna kuch hogya or apko choot b lg gai...
Nhi nhi meena ase koi BT nhi...
Oho ap ghr jaye or aram kijiye apki tbyt b thk nhi lg rahi or
Koi kam nhi kijyega
Hmm meena
OK chlti hun phr aungi ....
Muskan chlty chlty yhi soch ri thi k hath PR choot dekh kr nazo bhabi kitna mind kreingi
Or unko sirf kam chy yhi soch kr muskan ghr m agai...
Bachy TV dekh rhy thy or nazo bhabi hasbe mamool phone PR bzi thin ...muskan jldi se room ki traf jany lgi k nazo bhabi NY awaz de li...
Muskan agayein tum
Han bhabi
Muskan NY hath m dupatty m hath chupa lia or is se pehly or sawalon k jawab deti muskan foran boli bhabi WO mry sir m baht dard hy m thodi dair m ati hun nichy MRI abi thodi tbyt khrb hori hey muskan nazo bhabi k reply ka wait kiye bina foran mur gai or room m Akar bed PR gir ka phoot phoot rony lagi .....
Or roty roty so gai ....
Khany ki table PR sheraz khan muskan ko awazein deny lgy ...
Nazo bhabi rotiyan table PR rakh kr sheraz khan ko khana niklny lagi ....
so ri hey apki behan ...
So ri hey is waqt soti to ni ....
Koi BT hey kiya ...
Malum nhi Amma Jan k pas thi din se udr se I to boli sir m dard hey or jb se nichy hi nhi i ....
Oh shyd tbyt thk nhi hogi ....
Sheraz khan khana khty hue nazo bhabi se kheny lgy ...
Han g tbyt thk hamari to hoti nhi...
Sheraz khan nazo bhabi ki BT ko turn deny k liye dusrri baton m lg gye ....
Or nelam ki shadi ki date fix hogai .....
G han masha Allah hogai fix....
Or baht tension hey sare km krny hey or m Ami k han pehly hi chali jaungi....
Or bacho k Mary kapro ki shoping b karwana start krdein .....
Han han kiyn nhi jab bolo .....
Nazo bhabi ki akhiri chaheti Behan ki shadi thi ..or nazo bhabi PR ajkl meky ka nasha baht sawar tha ....

Raat ho chuki thi ..
Bheni bheni pholon ki khusboo thandi hawa k jhoko k sath mehak rai thi ....
Chand pura urooj PR tha or charon or chandni pehli hui thi ....
Muskan gehri neend so ri thi ....Sara din ki thaki mandi muskan hath k dard se gehri neend m thi.....
Or khuabe rawan thi ....
Violon ki awaz PR gehri neend se chonk parhi muskan...
Or ghbra kr time deka 12 k qareeb time tha .....
Oh m kitni dair so gai ...muskan sochny lgi or violon ki awaz PR foran gallery ki taraf gai or gellrey ka darwaza khola ..or ek thandi hawa ka jhonka mukan k jisam k jisam se takra ....or violon ki awaz tez hogai....hasan Ali apni dhun m violon bja RHA tha ...
Jesy hi violon ki awaz ruki Hassan Ali k kano se payal ki awaz takrai ....
Hasaan NY ankhy kholi to samny muskan khri thi
Aj muskan ka wajood tez chandni raat m saf jhalak RHA tha .....
Hasaan Ali ki violon ki awaz ruki to muskan ko hasan Ali ki dant yad agai .....or chery par muskan k narazgi agai ....
Dusri janib Hassan Ali Herat se muskan ko dekh kr soch RHA tha k yh to woi ladki hey shyd Jo room m ai thi ....or hath zakhmi hua tha ......muskan k hath m patti b bandi saf nazar arahi thi ....muskan rothi hui ankho se Hassan Ali ko dekh kr foran palat gai or gellrey ka darwaza band krdia. ....

Wo sureli awazWhere stories live. Discover now