wo sureli awaz

31 6 9
                                    

part 5

....subha ho chuki thi ..muskan ki ankh khuli to 10 bj rahy thy...ankh khulty hi muskan ko woi rat ka manzar yad agya tha....parindo ki chechahat or awaz or subha ki roshni or bahar ki ronaq se muskan ka thoda khof kam hua ....
muskan NY gellery ka darwaza khola to hawa k thandy jhoky se muskan k silki bal bikhar gye thy...chori dari or frok or paron m payal pehny gellry ka idr udr ka jaiza le ri thi muskan....mosum kafi sard tha..kaly kaly badal thandi hawa muskan ka khof km kr rhy thy samny lawn m rang barangy phoolon se muskan kud ko acha feel krny lgi thi ....gallery k samny khirki motawatir band thi ...apni neend m bhari ankho se muskan khirki ko dekh ri thi ....thodi hi dair guzri thi muskan ko yad aya ...k baki ghr ki setting krni hey or baki k km bhi wrna bhabi phr wavela kreingi....
muskan kidr ho muskan idr ao nazo bhabi muskan ko awazein lga ri thi ...g bhabi m idr hun kiya hua bhabi ...muskan upar bacho k uniform parehy hey WO wash krlo pehly m bazar ja ri hun ghr ka kuch saman lny or darwaza band krlo ...thk hey bhabi m kuch setting krlun phr krti hun ....
muskan setting se free hokr kapre dalny chat PR chali gai ...muskan kapre dal hi rahi thi k barabar ki chat se usko gany k gungunany ki awaz PR dusri janib dekha to ek ladki parindon ka pinjra saf kr ri thi or dana dal ri thi ...
wo thi meena...Jo 6 sal ki umar se wajahat Ali k ghr k choty choty kam krti chali arahi thi ...meena ghulam deen baba ki bhateji thi Jo bin maa baap ki bachi thi ....farzana bagam NY bin maa baap ki bachi ki zimedari li or use bachpn se farzana begum ny ghr k kamo m
kafi mahir krdiya tha ....kehny ko meena nokrani thi magr ghr k logun k dukh sukh ki sathi thi ....meena ko farzana begum NY parhna likhna b sikhya tha .....meena wajahat Ali k sare ghr walo k kam khusi se krti or hassan Ali ko bht izat deti or bhaiya g kehti....Hassan Ali b behno ki trhn meena ko b baht izat deta ....or hasan Ali NY hi meena ko Urdu likhna parhna sikhai thi .....meena 20 sal ki hogai thi..wajahat Ali k ghr se usko hamesha tahaffuz hi mila tha ...
meena ki nazar muskan PR parhi to dor kr chat ki dewar PR agai or muskan ko dekh kr muskurany lagi muskan b usky pas chali gai...
ap log idr naye aye ho..mena NY foran sawal kiya...g hum logun ko do din hue hey idr shift hue..
hnn mjhy ghulam deen baba NY btya tha...kon ghulm deen baba...
Mary chacha g...or yh ghr wajahat sahab ka hey mein idr hi rehti hun g or MRA nam meena hey ...apka nam kiya hey
MRA nam muskan hey or m bhaiya bhabi k sath rehti hun ....
ap se mil kr acha LGA g ...acha hua ap idr a gai baht salon se khokar sahab NY yh portion rent PR nhi dia tha ....ab thodi ronak hojygi ap logun k any se....kiya m apko muskan dii bol sakti hun ....
muskan ko uski apnaiyat bhre lehjy PR muskurahat agai....
kiyn nhi bol sakti ho zaror...
or mjhy acha LGA meena tum se mil kr ....oh mjhy km hey yad hey amma Jan k tail (oil) lagana hey amma Jan hmary sahab g ki amma Jan hey acha m jati hun or muskan di hmare ghr ana zaror hamare sahab g or begum sahiba baht achy hy ......kiyn nhi meena m zaror aungi....or meena jldi se utar k dewar se se chali gai or muskan sochny lgi k kitni apnaiyat thi is anjan ldki m lekin WO room kiya hey Jo andhere m dooba hey ....muskan cha kr b phli br m nhi puch pai ......
barish tez hori thi or badal garaj rahy thy....muskan ko barish baht like thi magr raat ki barish m tez badlon ki garaj or bijli ki karak se darti thi .....muskan k roz ka mamul tha ghr k kamo se free hokr (DAiry) likha krti thi...or sath muskan ko singing ka b shok tha ....apni dairy m muskan apni zindagi ki hr yad hr pal Jo yad gar hoty likh liya kerti thi Jo life m ajaty thy....or wesy shairy likha krti thi .....muskan gheri soch m qalam utha kr dairy likhny lagi .....
ghazal...kitni nadan thi WO Ladki....

(kitni NAdan thi WO ladki
Jo khiyalon ki duniya mein
rehti thi
socho k maskan mein rehti thi
wo viran yadon k daman m
banshi rehti thi

kitni nadan thi WO ladki
Jo kitabon m gum rehti thi
afsano m kirdar apna talash krti thi
kuch na pany ki surat m udas hojati thi

kitni nadan thi WO ladki
apny khiyalon m uljhi uljhi rehti thi
jany kiya sochti phr kuch na bolti thi
duniya k hungamo se door tanhai m rehti thi
kitni nadan thi WO ladki
Jo apny gird ki duniya se ghabrai rehti thi
WO sab raston PR jati thi or mur kr wapis ajati thi
kitni nadan thi WO ladki
(Jo mery andar rehti thi )

muskan apny dil ki halat apny lafzon m likhti chali gai ...k achanak woi sureli awaz usky kano se takrai or tez barish or tez badalon ki awz bijli ki karak woi thi or violon ki awax tez hoti ja rhi thi.....
muskan NY jaldi sy gallery ki kundi or achi trhn lagai.....or gellrey k darwazy PR hi khof se muthiyn beach kr khari rahi....muskan baht ghabra rahi thi ....tanha apny room mein barish or zyda tez hogai thi ....
violon ki awaz m aj zyda tezi or zyda dard tha or josh tha kiynk Hassan Ali ro RHA tha or sath Asman b ....kiynk yh barish k lamhat usko Arshiii ki yad dila rahy thy ....or dhery dhery yh violon ki sureli awaz ka dard muskan k dil m utarta ja RHA tha ...or dhery dhery muskan ka khof khtm horha tha ....or WO sureli dhun muskan k dil m utar rahi thi ....
muskan k dil k dil ki dharkan tez hori thi ...
violon k dhun ki WO sureli awaz ruki to muskan k dil ki dharkan b tham gai ...
muskan dil PR hath rakh kr apni dhrkan mehsoos krny lagi Jo tham chuki thi ajebi o gareeb c kefiyat m sochny lagi k use hua kiya tha or isi
soch m sochty sochty gehri nend so chuki thi ......
or barish b tham chuki thi or rat ka waqt bhi dhal RHA tha .....

Wo sureli awazWhere stories live. Discover now