(Bu resim 618gravity 'e aittir.Çizdiğin için teşekkürler :3)
Savaştaki işgalci birlikler buraya kadar gelmişlerdi artık.Burada barış olacak gibi değildi.
Arawn gün geçtikçe daha da işi ile uğraşıyordu,çok yorulmuştu artık.
Ara sıra Luis onun yanına geliyordu yine ama bu pek işe yaramıyordu.
İkisi de birbirinden şüpheliydi ve bu paranoya olmaya başlıyordu artık.
Hatta Şehvet Acaba ona doğruyu söylesem mi? düşüncelerindeydi.
Savaşın bir gününde Arawn yine mezar kazıyordu.
Şehvet ise onun yanına gelecekti ama biraz uzaktan izlemek istedi.Belki Ölüm'e dönüştüğünü görebilirdi.
O sırada Şehvet Arawn'a doğru yaklaşan düşman askerlerini fark etti.Tam Arawn'a seslencekti ki,askerler Arawn'a ateş etti.
Ama Arawn sıyırmıştı kurşundan.Cebinden bir bıçak çıkardı hemen.Şehvet Arawn'ı büyüsü ile kurtarıp sonra ona aslen ne olduğunu açıklayabilirdi aslında,bu harika bir fikirdi!
Onun yanına tam gidecekti ki,ayağı bir tuzağa denk geldi.Acı içinde bağırdı.
"Luis?"
"Oh,bir arkadaşın da varmış burda."
"Ondan uzak durun!"
"Sakin ol,koca adam.İşimiz seninle zaten."
Arawn'a birkaç kez daha ateş etti askerler.Ama o onları da sıyırmayı başarmıştı.
Şehvet Arawn'a yaklaşmaya çalışıyordu ama ayağı çok kötü haldeydi.
Sonra askerlerden biri birden büyü kullandı.Arawn ve Şehvet yere zincirler ile bağlandı.Şehvet şaşırmıştı.Neler oluyordu?
Askerler Arawn'ı bu şekilde vurmayı başarmışlardı.Şehvet Arawn'ın acı dolu bağırışını duyunca içinde kalbinin yandığını hissetti.
Sevdiği birini koruyamamıştı...
Askerler ise diğer tarafa doğru gittiler ve büyüyü yok ettiler.
Şehvet yavaşça Arawn'ın yanına geldi.Onu sıkıca tuttu ve kucağına doğru koydu.
"Arawn!"
"L-Luis?"
"Lütfen,lütfen ölme-"
"Beni merak etme sen..."
"Seni hastaneye götürmem lazım!"
"Kendini yorma..."
"Sen benim tek arkadaşım sayılırsın...seni bırakamam yarı yolda!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Hepimiz Günahkâr Değil Miyiz?× /bxb/gxg/bxg/
Fantasía"Yıllar önce,dünyada farklı canlılar yaşardı. İnsanlar,şeytanlar ve cadılar. Eminim zaten insanları biliyorsunuzdur. Cadılar ise güçlüdürler ve hepsinin farklı birer büyü sanatı vardır ve bunlara göre adlandırırlar. Onlar güçlerine göre sınıflara...