Kıskançlık ve Savaş oturdukları yerden kalktılar ve adanın ortasına doğru yürümeye başladılar. Bu adanın tam ortasında bir heykel vardı. Kocaman bir Gökyüzü heykeliydi bu.
Heykelin altında oturan bir kadın vardı ve yanında ise Oburluk onunla konuşuyordu. Ama Oburluk biraz kızarmış duruyordu.
Yanındaki kadın ise uzun ve siyah saçlıydı, uzun ve koyu yeşil bir elbise giyiyordu ve arkasında bir çanta vardı, çanta bir keman şeklindeydi.
"Oburluk!" diye bağırdı, Kıskançlık.
"Kıskançlık, siz ikiniz iyi misiniz?"
"Evet, sorunumuzu çözdük. Merak etme."
"Bunu duymak güzel."
"Kıskançlık...bu büyük arkadaşın ne kadar centilmen birisiymiş." dedi yanındaki kadın.
"Oh, Oburluk hep öyledir!"
Oburluk biraz utanmıştı yine.
"Siz kimsiniz ayrıca?" diye sordu, Kıskançlık.
"Ben Müzik'im."
"Müzik çoğunlukla bu ortada kemanını çalar etraftakileri gülümsetmek için." dedi Savaş.
"Bu çok güzel!" dedi Kıskançlık.
"Teşekkürler, Kıskançlık. Ama bu sefer buraya farklı bir şey için gelmiştim. Garip bir şeyler oluyor, Savaş."
Daha önce yaşadıkları sarsıntı yine olmuştu. Ama bu sefer yer çatlamıyordu, etrafı siyah bulutlar kaplıyordu.
"Olamaz..."
"Neler oluyor yine?"
"Bilmiyorum ama kesinlikle iyi bir şey değil, kanka." dedi, Oburluk.
Müzik çantasında olan kemanını aldı ve çalmaya başladı. Kemandan ayrıca koruyucu bir büyü çıkıyordu ve bu büyüden bir kalkan oluştu. Etraftaki cadıları kaplamıştı bu kalkan.
"Bu kalkan sadece kısa süreliğine çalışır!" dedi, Savaş.
"Biliyorum ama hiç yoktan iyidir."
"Acaba Aşk ve diğerleri nerede? Güvendeler mi?"
"Bilmiyorum Kıskançlık, umarım iyilerdir."
Etrataki tüm cadılar panik halindeydiler. Savaş ise kardeşleri ve arkadaşları hakkında endişeliydi, başka birini kaybetmek istemiyordu. Başka bir kardeşini özellikle...
"Müzik, kalkanı kapat."
"Ne? Sen ne diyorsun Savaş?"
"Diğerlerini bulmam lazım."
"Eğer öyleyse yanlız başına yapmamalısın. Beraber arayalım." dedi, Oburluk.
"Hepimiz farklı yerlere bakalım, daha çabuk buluruz o şekilde!"
Herkes bunu kabul etmişti. Müzik kalkanı yok etti ve herkes başka yönlere dağıldı. Savaş koşarak onların toplanıp konuştuğu ağaç eve doğru koşmaya başladı. Oraya geldiğinde etraf bu karanlık büyü ile doluydu.
"Bu...büyüyü yapan kişi burayı bilen birisi olmalı...bu da tek bir kişi..."
Kardeşi...Nefret.
Savaş endişe içinde hemen ahşap eve girdi, etraftaki büyü onu biraz etkiliyordu ama kendi büyüsü ile biraz itmeyi başarmıştı bu büyüyü. Ağaç evin içinde bir kişi vardı sadece. Siyah ve uzun saçlı, siyah bir elbise giyen birisi...
"Nefret?Sen neden buradasın?" diye sordu Savaş, korku içinde.
"Sence,canım kardeşim(!)"
"Sen...bunun arkasında sen vardın!"
Nefret birden psikopatça güldü.Savaş ise nefret dolu gözleri ile kardeşine bakıyordu.
"Yeterince belli etmiştim sanıyordum ama siz gerçekten aptalsınız!"
"Kardeşim..."
"Ben senin kardeşin değilim!Olmadım ve olmayacağım.Senden nefret ediyorum,Savaş.Hepinizden nefret ediyorum!"
"Ama neden? Lütfen bir sebebi olduğunu söyle!"
"Sebep mi?Sebebi...burada olmaktan nefret ediyorum.Ben hiç bir zaman bir cadı olmak, özellikle de Nefret cadısı olmak istemedim!"
"Nefret,bunun yüzünden tüm cadı diyarını yok edemezsin!"
"Bal gibi de yaparım!"
Nefret,büyüsünü ortaya çıkardı.Ama direk Savaş'ı hedef almamıştı,bu büyü tüm cadı diyarını kaplıyordu.
"Nefret!Canın acıyacak!"
"Git buradan!"
Savaş başka bir şey diyemedi.Göz yaşları içinde koşarak gitti diğerlerinin yanına. Onlar da diğerlerini bulup toplanmıştı.
"Savaş,neler oluyor?"
"Sonra anlatırım,diyarın altında olan sığınağa gitmemiz lazım, hemen!"
Herkes koşarak sığınağa indi ve büyü ile sığınak kapısını kilitlediler. Burası büyüye karşı koruyucu etkisi olan bir yerdi.
"Hey, Nefret ve Kaos nerede?"
Savaş birden bunu soran Kehanet'e korku içinde baktı.
"K-Kaos da mı yok burada?"
"Onu hiç bir yerde görmedik, Savaş."
"Hayır, bu olamaz..."
"Savaş, Nefret nerede peki?"
Nefret, onun kardeşiydi, onu çok seviyordu...Kaos ise en iyi arkadaşıydı...
Ve ikisi de hainlerdi artık.
-----
"Savaş'ın hikayesi daha sonra devam edecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Hepimiz Günahkâr Değil Miyiz?× /bxb/gxg/bxg/
Fantasia"Yıllar önce,dünyada farklı canlılar yaşardı. İnsanlar,şeytanlar ve cadılar. Eminim zaten insanları biliyorsunuzdur. Cadılar ise güçlüdürler ve hepsinin farklı birer büyü sanatı vardır ve bunlara göre adlandırırlar. Onlar güçlerine göre sınıflara...