I

387 35 24
                                    

"Hayır anne anlamıyorum neden her sene okul değiştiriyorum ben"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Hayır anne anlamıyorum neden her sene okul değiştiriyorum ben"

"Jisung biliyorsun sorgulama"

Ben Han Jisung her sene okul değiştiriyorum bunun sorumlusu ise annem.
Annem bir öğretmen ve her zaman o nereye atanırsa orada okumam gerektiğini söylüyor. Onunla aynı okulda olmama gerek olmadığını söylesem de bunu anlamamakta ısrarcı.
Annemle beraber okula giriş yaptık herkesin bakışları bize dönmüştü ben bundan gerçekten nefret ediyorum sıradan insanlarız işte.

Müdürün odasına doğru annemin arkasında ilerlemeye başladım. Annem nazik bir şekilde kapıyı iki kere tıklattıktan sonra "gel" denmesi ile içeriye adımladık.

"Merhaba siz yeni gelen öğretmen ve onun oğlu olan yeni öğrenci olmalısınız"

"Evet onlar biziz. Oğlumun sınıfını öğrenmek için geldik"

"Hemen bakayım..."

"11/D oğlum bulabilirsin değilmi?"

"Bulurum"

Bulurum diye geçiştirerek odadan çıkmıştım fakat umarım ki sınıfı bulabilirdim. Gördüğüm merdivenler ile oraya doğru ilerledim ve yavaş adımlar ile çıkmaya başladım. Belli ki zil çoktan çalmıştı çünkü koridorlar bomboştu. Okul ise fazla klasikti. Duvarlarda asılı bilgilendirildiği söylenen kağıtlar ama hiç bir öğrencinin incelemediği kağıtlar. Bazı köşelerde olan çizimler vardı fakat hepsinin içinden biri dikkatimi çekmişti kiraz ağacı çizimi. Detaylıca çizilmiş dallar kırmızıya boyanmış kirazlar. Arkasında olan koca mavi bir gökyüzü. Sıradandı ama güzeldi.

İlk koridorda kendi sınıfımı bulamayınca bir üst kata doğru çıktım. Merdivende ki basamakları bitirmem ile karşımda ki sınıf kapısının üstüne doğru baktım evet burası aradığım sınıftı.
Kapıyı tıklattım ve "gel" komutunu bekledim. Duyunca ise yavaşça sınıfa girdim ve hocanın yanına doğru yürüdüm ve durdum.

"Sen yeni öğrencisin değil mi?"

"Evet yeni öğrenciyim"

"Kendini tanıt bakalım"

"Adım Han jisung buraya başka bir okuldan geldim bu kadar"

"Pekala cam kenarına geçebilirsin"

Bugün galiba şanslı günümdeydim kışın çok soğuk olsa bile cam kenarlarını her zaman sevmişimdir.
Tahta ve üstü çizimler ile dolu olan sıraya oturup başımı elimin arasına koyarak inceledikten sonra hocaya dönüp dinlemeye başladım. Bir kaç dakika geçtikten sonra zil çalmıştı bile.

Biraz nefes almak için bahçeye doğru inmeye başladım. Bir duvara yaslanıp etrafı incelemeye başladım.

Sağ tarafta bir sürü ağaç vardı bir kaç tanesi sümbül ağacı bazıları ise lavanta ağacıydı ayrıca çok hoş bir görüntüleri vardı. Ağaçların arasında banklar vardı. Sol tarafımda beden eğitimi işlenen yer olduğunu düşündüğüm düzlük bir alandı.

Cherry | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin