Hayat belirsizlikler içindeydi mutluyken üzgün bir ruh haline bürünebiliyorduk. Garipti ve hiç kimse bu garipliği çözememişti.
İşin aslına bakılırsa duygular en garibiydi.
Han jisung ise duyguların en karmaşık olduğu dönemdeydi. Lee minho'ya aşıktı. En azından bunu kendine itiraf ettiği için mutluydu fakat onun karmaşık olduğu kısım nasıl minho'ya aşık olmuştu.Aynı ağaçtan kiraz yemeselerdi jisung minhoya aşık olmayacak mıydı?
Bütün duyguları görünmez bir kırmızı ipin birbilerine bağlanması ile mi olmuştu.Aradan günler geçmişti jisung her gün kiraz ağacının yanına gidiyordu ve her gittiğinde kiraz ağacının bir yaprağı daha kurumuş oluyordu.
Bu demek oluyordu ki minho ve jisung'un görünmez kırmızı ipleri birer birer sökülüyor ve onların derisini de iple beraber götürüyordu.Jisung kiraz ağacına bakarken yanında birini hissetti bu minho dan başkası değildi.
"Öğrendim"
"Neyi?"
"Hyunjin nin neden bunu yaptığını"
"Neden?"
"Yakın olmamızdan rahatsız olmuş artık onlara değil sana daha fazla ilgi veriyormuşum"
"O zaman neden hâlâ yanımdasın"
"Çünkü hissediyorum jisung"
"Neyi hissediyorsun?"
"İliklerime kadar ölüm duygusunu hissediyorum, seninle beraber öleceğimizi hissediyorum bu his kalbime ipi iğneden geçirmek gibi hissettiriyor yavaş yavaş öleceğimi hissediyorum"
"Yanılıyorsun yavaş yavaş ölmiyeceğiz çünkü çoktan ölmeye başladık minho aramızda ki ipler derilerimizden çıkıyor"
"Ölüyoruz kiraz çocuk"
"Ölüyoruz Lee minho"
"Üstümüze ağır topraklar serilecek ama bu toprak beraber gideceğimiz yere ulaşmamızı engelliyemiyecek"
"Kiraz ağaçların olduğu yere gideceğiz minho bizi ölüme götüren ama öldüğümüzde de yanımızda olan o ağacın yanına"
"Şimdi elini kalbinin üstüne koy kiraz çocuk kırmızı ipler oradan birer birer sökülüyor ama ben hâlâ yanındayım"
"Bu kırmızı ipler bizi ayırmayacak ve hiç bağlamadı da minho bizi birbirimizi bağlayan tek şey kalbimizdi
Bizi birbirine bağlayan bu kalpte ipler yok sökülemez veya kopamaz""Öldüğümde ruhumda ki kalbim hâlâ senin yanında senin için atıyor olacak jisung"
"O zaman aramızda ki kırmızı iplere ve çürümekte olan bu kiraz ağacına elveda demeliyiz"
"Bunun için çok geç çünkü biz çoktan öldük kiraz çocuk"
Kırmızı ipler söküldü ve deriyi kopardı
Kiraz renginde olan kanlar aktı
Ve ruh bedenden çıktı
Beden yere yığıldı
Minho nun ruhunda ki kalbi ise kiraz çocuk
İçin atmaya devam etti.**************
Bu bölüm final değil ama anladığınız üzere
Ficim angstı bunu yeni söylediğim için özür dilerim.
Önümüzde iki veya üç bölüm kaldı
Kısa bölümler yazdığım için üzgünüm fakat final bölümü çok uzun yapacağım.
Ficim angst olduğu için üzülmeyin çünkü jisung ve minho beraber ölüyorlar.
Ficim hakkında fikrinizi belirtmeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cherry | Minsung
Fanfictionbir adet kiraz yemem ile başıma bin tane dert gelmişti. Ama önemli değildi çünkü o kiraz benim kaderimi minho ile bağlamıştı. Ölümümde, yaşamımda Lee Minho ile olacaktı.