X

88 10 7
                                    

Gecenin bir yarısı iğrenç bir kabusla uyanmıştım ve biliyordum ki bir daha uyuyamıyacaktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gecenin bir yarısı iğrenç bir kabusla uyanmıştım ve biliyordum ki bir daha uyuyamıyacaktım. Yine de bir ümit bir kaç dakika tekrar uyumaya çalıştım ama başarısızlıkla sonuçlanmıştı.

En sonunda yataktan kalktım ve masamdan evin anahtarını alıp evden çıktım. Sonrasında ise sadece kendi adımlarımı takip ettim.

Önüme baktığımda ise kiraz ağacının yanındaydım ve tek değildim orada oturmuş gökyüzünü izleyen bir minho vardı.

Yanına oturdum ve bende gökyüzünü izlemeye başladım. Minho gözlerini gökyüzünden çekip bana dönmüştü. Gözlerini hissedince bende ona döndüm.
Tam o an güneş yavaş yavaş yerini almaya başlamıştı. Gözlerimizi birbirinden çekip günün doğuşunu izlemeye başladık. 

Minho ile gün batımını değil günün doğumunu izliyorduk çünkü tek istediğimiz bir batış değil doğuştu. Yine de biliyorduk hayat acımasızdı ve biz batacaktık bir güneş gibi batacak ve arkamızda karanlığı bırakacaktık.

Ağaca doğru döndüğümde yapraklarının döküldüğünü gördüm. O an gözlerim dolmuş ve boğazım düğümlenmişti.

Minho benim baktığım yere baktığında biliyordum ki onunda gözleri dolmuştu.

Minho kolunu omzuma atıp kafamı gövdesine yasladı ve konuşmaya başladı.

"Belki öleceğiz jisung ya da yaşayacağız bunu bilmiyoruz fakat beraber öleceğimiz bir gerçekse senin kiraz kokunu koklayarak ölmeyi tercih ederim"

"Eğer ölürsem bir daha kiraz kokmıyacağım minho sadece ölü bir ceset kokacağım"

"Ama benim son duyduğum koku kiraz kokusu olacak, senin kokun olacak ve ben bu kokuyu o an zihnimin derinliklerine bir ceset gibi gömüp ölü kokmasına izin vermiyeceğim"

"Peki ya yaşarsak?"

"O zaman son duyduğum koku kiraz kokusu değil her zaman duyduğum koku kiraz kokusu olacak. Hep senin yanında olacağım ve kokunu sürekli içime çekeceğim"

"Eğer yaşarsak seninle tekrar kiraz yemeyi tercih ederim. Gülerek kirazları yer ve kulaklarımıza asarız sana kiraz kolyesi çok yakışmış eminim küpede yakışır"

"Biliyor musun bana en çok senin kiraz kokun yakışır. eğer yaşarsak sana sonsuza dek sarılır ve kokunu kıyafetlerime sindiririm bu bana kiraz desenli bir kolye den daha çok yakışır"

"Peki o halde sarılmana izin vereceğim ve sarılırken senin mor saçlarını okşıyacağım"

"Söz mü?"

"Jisung sözü"

Jisung sözü koca bir yalan olacaktı.
Jisung minho ya kokusu yakışır mı bilmiyecekti.
Kader minho'nun jisung'a sarılmasına izin vermeyecekti.
Kader onları bağlamıştı fakat onları sert bir şekilde de koparacaktı.



Cherry | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin