jennie'den;
dünün üzgünluğü ile yataktan lanet alarmimin sesiyle uyandım.
okula gidip onun yüzüne nasıl bakacaktim off keşke yapmasaydim.derin düşüncelerimden arınıp yataktan kalktım ve rutin işlerimi halledip giyindim ve evden çıktım.
tam 10 dakika sonra okula vardım sınıfa doğru ilerledim hemen onu gordum oda bana bakıyordu.
o kadar çok utanıyordum ki yerin dibine girmek istiyordum.
bir anda bana doğru gelmeye başladı.
"selam jennie"
"selam"dedim.
"umarım üzümemişsindir"
Evet çok üzüldüm.
hemde çok.
"yok üzulmedim biliyordum zaten böyle olacağını."
"tamam kusura bakma"
dedi ve yanımdan kalkti.
en azindan kibardi ama bazen ise gercekten acayip agrasif ve sınırlı oluyordu.
pek arkadaşım yoktu sadece Lisa ve rosé vardı.onlarida alıp birlikte kantine indik.
"kizlar ya ben çirkin miyim?"
"kes sesini Jen sen gördüğüm en güzel kizlardan birisin"dedi Lisa
"evet jennie Lisa haklı çirkin değilsin"dedi rosé
"ama ozaman neden sevmiyor beni?"
"bilmiyorum ki belki ilgisini cekmemissindir başka tıp kızlardan hoslaniyordur nerden bilelim biz jennie"dedi rosé
zil çaldı.
"off hadi görüşürüz kizlar diyip yanlarından ayrıldık farklı siniflardaydik.
sınıfa geçtim ve sirama oturdum ki arkadan bir ses geldi dönüp baktigimda ise taehyung womin'e bagriyordu en sonunda ise bir yumuruk attı e womin de dururmu zaten kavgacı birisi hiç sevmem onuda oda taehyunga yumuruk attı taehyungda tam ona atacakken hoca geldi.
"Noluyo burda?!"
"birşey yok hocam"dedi taehyung
"aynen yok bişey hocam"dedi womin
"pekâlâ oturun birdaha böyle birşey istemiyorum aksi taktirde müdüre gidersiniz"
gıcık adam ya hiç sevmezdim bu hocayı.
sonunda zil calmisti taehyung hemen sınıftan çıktı bende merak edip peşinden gittim.
_________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
all i want is you ||taennie
ChickLitrubyjane-gercekten hiç mi sevmedin beni? thv-sevmedim.