-15-

481 11 4
                                    

eve gelip hemen uyudum yarin okul yoktu heyecanlıydım çünkü tae ile bulusacaktik.

-------------

Sabah pardon tam öğlen uyandım saat 12:45 idi. çok uyumuştum.Hemen yataktan doğrulup banyoya girip islerimi hallettim.

Daha sonra mutfağa annemin yanına indim.

"kahvaltı yapacakmisin bende seni bekledim beraber yaparız diye"

"olur ya çok açım zaten"

deyip hemen masaya oturdum annemle sohbet ettik babam iş için şehirdisindaydi o yüzden annemle ikimizdik.Bunu seviyorum aslında çünkü babamı pek sevmem.

onu birkeresinde annemi aldatirken yakaladim.

babam evde olduğu bir gün telefonunu evde unutmuş ve markete gitmişti.

bende zaten şüphelendigim için aldım baktım şifresi yoktu neyseki açtığımda bir kadin mesaj atmıştı.

mesajlar;

-askim istediğim kolyeyi aldın mı?

"unutmuşum sevgilim yarın akşam beraber buluşup alırız"

-tamam aşkım seviyorum seni görüşürüz

"bende seni görüşürüz"
------

mesajları okuduktan sonra şok gecirmistim o günden beridir babama karşı soğuğum zaten oda bana öyle beni sevdiğini düşünmüyorum açıkçası.

kahvaltimi yaptığımda saat 1:20 olmuştu anneme "ellerine sağlık sultanım"dedikten sonra kalktım.
__________

thv-selam jennie nasılsın?

rubyjane-iyiyim senn?


thv-selam-bende iyiyim akşam geliyorsun dimi?

rubyjane-tabiki geliyorum

thv-tamam güzelim görüşürüz.

rubyjane-guzelim?

thv-rahatsiz mu oldun kusura bakma

rubyjane-ayy sen ne diyorsun ya ne rahatsızligi aşk olsun neyse ben akşam için kıyafet seçeyim.

thv-henuz erken değil mi?

rubyjane-guzel olmam lazım taetae

thv-kisa giyinme.

rubyjane-neden ya banane

thv-sectigin kıyafetin resmini banada at ozmn

rubyjane-ama sürpriz yapacaktım.

thv-olsun sen at

rubyjane-aman ya tamam buldum bir tane ama deniyim  atıyım bekle
✓✓

rubyjane;nasıl?

rubyjane;nasıl?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
all i want is you ||taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin