-7-

490 14 3
                                    

tae'nin bana "jenjen" demesi hoşuma gitmişti.Aslinda ne yalan söyleyeyim jisoo ile ayrılmalarına sevinmiştim bu doğru değildi ama sevinmiştim.

sınıfa çıkıp sirama oturdum hoca geldi ders matematikti matematiği gerçekten hiç yapamıyordum.

zil çaldı yanıma jimin geldi

"selam jennie"

"selam jimin"

"biz akşam saat 8 de tae ben jk birde Irene bara gideceğiz bir tane daha kız gelsin dedik de sne gelirmisin?"

"himm bilmem ki olur aslında kafa dağatmaya ihtiyacım var zaten olur"

"tamam jennie akşam görüşüruz"

eve gittim heyecanlıydım güzel olamam gerekiyordu ireneyi tanimiyordum başka siniftandi herhalde hemen dolabımi açıp kıyafet aramaya başladım.

bir turlu bulamamistim tam 1 saat olmuştu 3 saat sonra çıkmam gerekiyordu.

bir tane elbise bulmuştum bunu geçen yıl almıştım ama hiç giymemistim aldım ve elbiseyi denedim çok güzeldi bunu giymeye karar vermiştim.

saçımı ve makyajımı da yapıp çıktım.

saçımı ve makyajımı da yapıp çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kiyafeti makyajı saçı bu sekilde.

saat 07:30 olmuştu hemen evden çıktim.umarim geç kalmazdim çünkü 10 dakika boyunca anneme hesap vermek zorunda kaldım.

saat tam 8'de ordaydim herkes gelmişti irene'yi gördüm bana bakıp göz devirdi nedenini anlamamıştım.

"hoşgeldin jennie çok güzel olmussun"dedi jk

"aynen jennie hoşgeldin"dedi jimin

"saolun hoşbuldum"

tae bana çok kötü bakıyordu anlamadım ne olmuştu birşey mi yapmıştım?

"sana da merhaba taehyung"

"merhaba"dedi

"merhaba Irene ben jennie"

"himm memnun oldum"dedi

"bende"dedim

"ne icersiniz?"dedi garson.

"ben soju"dedi tae

herkes ondan söyleyince bende ondan söyledim daha önce icmemistim umarım fazla ağır değildir.

içeceklerimiz geldi tae bana bakip duruyordu Irene ise taehyunga yakın durmaya çalışıyordu bu kıza çok sinir olmustum.

herkes rahatlıkla içerken ben ilk yudumumda yüzümü burusturmustum.

"ilk defami içiyorsun?"dedi taehyung

"evet"dedim

"icme istersen ağır gelebilir birde seninle ugrasmayalim"dedi Irene

ben dahil herkes ona bakmisti

"ne yani birşey olmasin birde diye söylüyorum"dedi Irene

"merak etme Irene birşey olmaz"

dedim ve buyuk bir yudum aldım.

"jennie yavaş iç" demişti tae

"birşey olmaz"

"evet jennie yavaş iç ağır gelebilir"dedi jk

"birşey olmaz merak etmeyin"

"yaa taehyung bugün kırmızı rujumu bulamadım o yüzden bunu sürdüm güzel mi"dedi aegyo yaparak pick me nin tekiydi.

"evet Irene güzel"dedi tae

bense onlara göz devirip güldüm.




all i want is you ||taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin