jisoo taehyung'un teklifini kabul edince herkes bir anda "ooooo!" diye bağırmaya başlamıştı bense dolan gözlerimi saklamaya çalışıyordum.tae jisoo ile beraber yanımıza geldi oda oynayacakmis.oyuna devam ettik.
jimin şişeyi cevirdi ben ve jisoo'da durmuştu fakat ben dalmış gitmistim.
"hey jennie?"
"ha efendim şey kim soruyo?"
"daldın bir an da jisoo sana soruyor"dedi jimin
"anladim sor jisoo D"
"en çok canını yakan şey ne"
buna nasıl cevap verebilirdim benim canımı en çok yakan şey taehyungun beni sevmemesiydi.
"iiii aslında bunu söylemek istemiyorum."
"hadi ama söylemek zorundasın"
"hoşlandigim çocuğun beni sevmemesi"dedim
tae bana baktı ve hemen başını eğdi.
"üzüldüm Jen olsun hem sana başka erkek mi yok taş gibi kızsin"dedi jk
"saol jungkook"dedim ve gülümsedim.
zil çaldı.
ben hemen lavaboya kostum.daha 1 ders daha vardı.
ben öyle bir anda kosunca jimin,jk,tae ve jisoo arkamdan sasirmiscasina bakiyolardi.bense lavaboya girip hüngür hüngür ağlamıştım. zil çalana kadar çıkmadım en sonunda zil çaldı ve lavabodan çıkacaktım ki kapıda tae'yi gördüm.
"Jennie iyi misin?"
"neden soruyorsun ki çok iyiyim ben gayet iyiyim harikayim"
sacmalamistim.
"jennie ben özür dilerim"
"boş ver taehyung takma beni hem jisoo çok güzel o varken bana bakman saçmalik olurdu sizi de tebrik ederim"
"jennie o ne demek öyle sen de güzelsin hemde çok güzelsin ben sadec-"
"taehyung tamam lütfen konuşmayalım"
dedim ve sınıfa çıktım jisoo ve tae yan yana oturuyorlardı.
ders boyunca onları izledim.
zil çaldı ve ben hemen çıkıp eve gittim.
____________
jennie'mmm ya üzümlü kekimmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
all i want is you ||taennie
ChickLitrubyjane-gercekten hiç mi sevmedin beni? thv-sevmedim.