-5-

536 15 4
                                    

eve gittim hemen pijamalarimi giydim ve yatağa uzandım telefonumun sesiyle telefonu elime aldım.

taehyung yazmıştı.


    thv-selam jennie

    

rubyjane-selam.

thv-iyi misin?

rubyjane-evet taehyung iyiyim.

thv-jennie gerçekten çok mu canın yaniyor?

  rubyjane-bosver neden umursuyorsun sevmediğin birini.

thv-cunku benim yüzümden birinin üzülmesini istemiyorum

rubyjane-taehyung gerçekten önemli değil.

thv-peki ozaman görüşüruz ve tekrar özür dilerim

  rubyjane-onemli değil görüşürüz.

önemliydi yolda gelirken bile ağladım.Jisoo sanki taehyungu gerçekten sevmiyor gibi geliyor yalan soyluyo sanki onu kullaniyor gibi hissediyorum çünkü hareketleri,konuşması çok yapmacıkti.

akşam yemeğimi yedim ve saat 02:00'a kadar aglamistim. ağlarken uyumuşum.
gerçekten çok canım yanıyordu.

Sabah yine uyandım annem yüzünden sabah odama elinde kaşık ile birlikte geldi"jenniee kızım kalk hadi"

"anne yemek istemiyorum"

"eminmisin kızım?"

"evet annecim"

"peki tatlım"

annem çıkınca kıyafetlerimi giydim rutin işlerimi yapıp evden çıktım.

okula geldim sınıfa geçip sirama oturdum bugün sıkıcı olacaktı çünkü rosé ve Lisa gelmeyeceklermis Lisa buyukbabasini ve buyukannesini görmek için Tayland'a gitmişti rosénin ise annesi hastalanmisti.

taehyung da geldiğinde önümden geçerken başıyla selam verdi bende gülümsedim sırf üzülmeyin diye bana iyi davranıyordu ama üzülüyordum.

tae jisoo'nun yanına gitti ve jisoo'yu yanağından öptü moralim yine bozulmuştu.

hoca geldi ve derse başladık benim dersin ortasında midem bulanmaya başlamıştı hocadan izin isteyerek koşa koşa lavaboya gittim.

lavabodan çıktım ve geri sınıfa döndüm ki tam o sırada zil çaldı.

tae yanıma geldi.

"jennie iyi misin?"

"iyiyim saol sabah yemek yemedim o yüzden oldu herhalde"

"anladım geçmiş olsun dikkat et"

"saol"dedim ve gitti bende sınıftan çıkıyordum ki bir çocuk önüme çıktı.
___________________

jisoo'yu kötü karakteri yaptım çünkü başka biri gelmedi aklimaaa

all i want is you ||taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin