"Ne güzelim mi!?"diye bağırdı diğer üçü.Jennienin ise aglamasi durmuştu.
"aman ne abarttiniz ya alt üstü güzelim dedim ne var bunda yanlış şeyler düşünmeyin hemen"
jennienin ise yine yüzü düşmüştü ama aglamiyordu.
"neyse iyiyim ben yok birsey"
"emin misin"
gülümsedi"evet"
"ozaman ne yapalım şimdi"
"bara gidelimmi kafa dağıtırız"dedi jk
"olur aslında"dedi jimin
"bana da uyar"dedj rosé
"e bizde geliriz ozmn"dedim
tae da evet anlamında başını salladi.
15 dakika içinde gelmiştik neyseki güzel giyinmiştim.
bir masaya oturduk ve içeceklerimizi söyledik herkes jiminin ictiginden içti yani soju.
biz sohbet ederken bir çocuk geldi yanıma.
"merhaba guzellik dans edelimmi?"
"iii aslind-"
"istemez"dedi tae
"sen kimsin"
"sana ne?"
"istemiyorum gerçekten kusura bakmayın"
"ne kusuru"dedi ve gitti.
"bir dahakine çok açık şeyler giyme"
"pardon"
taehyung'dan;
"diyorum ki her geldiğimizde aynı şey oluyor daha kapalı birşeyler giyemez misin"
"sana ne taehyung"
"bir gün başın belaya girince öyle demezsin ama jennie ne var biraz kapalı giyinsen sürtük gibi açık giyinme!"
ne dediğimi yeni anlamistim sinirden ne dediğim farkında bile değildim.
"yani öyle demek istemedim"
"ne demek istedin!"
"ben sadece sinirden ne dediğimi bilemedim"
"demek gözünde bir sürtüğüm öyle mi!"
"Hayır diyorum ya yanlış anladın öyle demek istemedim büyütme bu kadar seni düşünüyorum burada!"
"düşünme beni taehyung kusura bakma ama sevdiğim çocuktan bunu duymak çok koydu gerçekten daha düne kadar ben yazmadan önce yüzüme bile bakmazdin şimdi ne oldu ne değişti sen bana karisamazsin anladin mi ben senin için her gece ağlıyorum be haberin varmı bundan senin gelip bana söylediğin şeylere bak!"
"özür dilerim"
akılsız kafam ya.
"özür falan dileme benden"
dedi ve az önceki çocuğun yanına gitti ve dans etmek istediğini söyledi ve dans etmeye başladilar.bense çıldırmış vaziyette elimdeki bardağı sıkıyordum.
"taehyung sakin"dedi jk
"olamamam jungkook olamam"
"taehyung hakettin ama niye kıza sürtük diyorsun"dedi rosé
"öyle demek istemedim dedim ya"
"tamam ama kız üzüldü yani işte"dedi jimin
"off gelmeyin üstüme"
"çocuklar benim gitmem gerek jimin sen söylersin jennie'ye annem aradida görüşüruz"dedi rosé
jimin "tamam rosé görüşürüz"
dedi ve gitti.
ben ise pür dikkat onları izliyordum kizin içine girmişti pic jennie ise rahatsiz olsada belli etmemeye çalışıyordu ama oluyordu.
çocuk en sonunda jennieyi öpecek gibi olduğunda tam kalkacaktım ki jimin durdurdu.
"bırak taehyung gitme"
"kızı kullanacak jimin!"
biz böyle jimin ile tartışırken çocuk bir elini jennienin belinden aşağıya doğru indirmeye başlamıştı .
jennie ise geri gitmeye çalıştı fakat izin vermedi çocuk.
jennie'den;
çocuğun bir eli kalcamdaydi itmeye çalışsamda olmuyordu.
en sonunda kafaisni boynuma yaklaştırdı.ben se bizi pür dikkat izleyen hatta sinirden kuduran taehyunga dolu gozlerimle yardım et der gibi bakıyordum.
çocuk kendine daha çok yaklaştırdı beni.
tam opecekken taehyung'un çocuğun üstüne atlaması bir oldu öyle bir dövüyordu ki bense artık ağlamaya başlamıştım.
_______________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
all i want is you ||taennie
ChickLitrubyjane-gercekten hiç mi sevmedin beni? thv-sevmedim.