Pohled Julie
,,Ahoj krůto!" vykřikla sem do telefonu,jakmile mi zazvonil. ,,Julio? Nemohla by si k nám?Mamky nám chtěj prej něco zdělit" vyhrkla na mě najednou. ,,No jasně!Za 15 minut sem u vás!" s touhle větou sem ukončila náš rozhovor.Začala sem se na rychlo převlíkat a neustále sem musela v hlavě mít myšlenku co bude to NĚCO co nám mamky potřebují tak nutně zdělit.Přece jenom co musí být tak důležité 2 týdny před vánočními svátky že?
,,Kdo že je Pavel?" kroutili jsme hlavou nevěřícně s El. ,,Náš bratr,odstěhoval se do Kanady,když jste ještě ani jedna nebyli na světě.No a teď se po 20 letech ozval a chce nás na svátky v LA." dořekla v naprostém klidu Elina mamka.
,,Jakto že o něm ani jedna nevíme? Má rodinu? Kolik mu je?" začali jsme na ně chrlit jednu otázku po druhé. Mamky se na sebe pobaveně podívaly a začali se smát. ,,Takže klídek. Nevíte o něm,protože se od nás jistým způsobem odpoutal a přerušil s námi kontakt." dořekla mamka a já věděla, že to bude zlý. ,,No rodinu má,má ženu Marii,syna a dceru,vzal si její příjmení,protože tam měl problémy s výslovností." ukončila rozhovor mamka. ,, Juli jestli chceš tak dneska můžeš přespat u nás" nabídla mi teta.Samozdřejmě sem souhlasila a s El jsme se odebrali do jejího pokoje.
Hned jak se zavřeli jsme se s El na sebe koukli a začali jsme nekontrolovatelně pyštět a smát se jako pomynuté. ,, Jul! Pojďme o něm něco zjistit!" pobídla mě El. ,, Takže ve fotoalbech není vůbec nic.Prohledali jsme jich nejmíň 20."vydechla frustrovaně El. Po nějaké době už nás to přestalo bavit ,tak jsme to vzdali s myšlenkou, že nám asi Pavel bude muset zůstat tajemstvím.Zkoukli jsme ještě naše oblíbené Ladíme! a pak jsme se rozhodli spát. ,,Dobrou krůto" zašeptala jsem do tmy. ,,Dobrou zebro" řekla s úšklebkem na rtech Elina. S hlavou plnou Pavla a LA sem začala usínat.
Cste ženy a muži(?)
Máme tady legendární 1. díl noooooooo
Hope u like it
Krůta a Zebra:')