Z Amy je velká holka

114 7 8
                                    


Právě sedím s Jackem v restauraci a povídáme si o všem.

,,Jdeme teda na tu party?"

,,Jo jen dojdu zaplatit a můžeme vyrazit."

-----------------------------------------------------------

S Jackem máme namířeno na oslavu Amy. Jdeme v tichosti vedle sebe, ale Jack má asi něco na jazyku.

,,Jul?" no co říkám.

,,No?" a teď jen čekat co z něho vyleze, vypadá totiž hrozně vážně.

,,Mám tě rád."

,,Jo. Já tebe taky."

,,Ale víc rád než jako kamarádku." ou. Sakra co mu mám říct? Ne že by se mi nelíbil, ale na nějaký vztah nejsem připravená. A navíc do týdne budeme muset odjet.

,,Jul, no tak už něco řekni." a co?

,,Nevím co ti mám na to říct. Je to pro mě velký šok."

,,Nechám ti čas." mhh.


,,Už jsme tady." ozval se po dlouhé době Jack.

,,Jo." musím se něčeho napít. Hned jsem zapadla do domu a hledala El. No jasně. Tancovala mezi kluky. Ale musím říct je tu dost lidí.

,,El?"

,,No? Co je?" je to v pořádku ještě nic nepila.

,,Jack mi řekl, že mě má rád."

,,No a to je špatně?"

,,Nevím." nechaly jsme to tak a táhla jsem El k baru. Nalila nám vodku s džusem, kopla jsem to do sebe a šla jsem popřát Amy.

,,Amy?"

,,No?"

,,Všechno nejlepší."

,,Ale Jul to si nemusela."

,,Máš 15-náctiny a ty jsou jen jednou za život."

,,Děkuji."

To bychom měli. Jdu zpátky za El, aby to nepřehnala s pitím, protože dnes to vypadá, že budu hlídat já ji. Bože proč tu je tolik lidí? A navíc jsou hrozně mladí. Nechala jsem to tak a šla do kuchyně. Nic. Prozkoumala jsem dolní patro a tam taky nikde nebyla. Asi půjdu za Jackem G a napiju se s ním, ale Jacka jsem taky nikde nenašla.

,,Jul?" otočila jsem se a za mnou stál Cam. Super tak se jdu napít s ním.

,,No?"

,,El si šla lehnout tak jenom abys věděla." přehnala to s pitím.

,,Jo. Díky. Came, pojďme se něčeho napít." viděla bych to tak na vodku s džusem. Cameron to odsouhlasil a šly jsme do kuchyně. Nalila jsem nám vodku s džusem. Nečekaně.

,,Neviděl si Jacka G?" kde sakra může být? Hned jak jsme přišly se vypařil.

,,Zkus se podívat nahoře." Camovi jsem už neodpověděla a šla nahoru. Tak dobře společenská místnost? Nic. Když jsem šla kolem Amy pokoje nedalo mi to a musela jsem nakouknout dovnitř. To co jsem viděla mě zklamalo a zároveň naštvalo.

,,Ještě před hodinou jsi mi řekl, že mě máš rád víc než jako kamarádku a teď tady ležíš nahý na Amy!" křičela jsem a ještě i brečela.

,,Jul nech si to vysvětlit." no jasně. Každý chlap je stejný.

,,A co mi chceš na tom vysvětlit? Že jsi šel kolem pokoje Amy a vtáhlo tě to dovnitř, servalo z tebe oblečení i z Amy a hodilo tě to na ni?" ještě odpoledne mi přišel fajn. Mlčí takže mám pravdu, není co na tom vysvětlovat. 

,,Aspoň mi nelži."

,,Jul, Amy mě svedla."

,,Ale ty ses nechal." kašlu na to. Šla jsem dolů se ještě něčeho napít.

,,Came nalij mi něco tvrdého prosím."

,,Jul? Proč brečíš, stalo se něco?" zapomněla jsem si utřít oči. Sakra.

,,Ne nestalo. Jen mě štípou oči z toho kouře."

,,Jul!"

,,No dobře. Jack." a rozbrečela jsem se nanovo.

,,Hajzl. Tohle mu nepřeju." že já mu vůbec něco říkala. Zvedla jsem hlavu od dlaní a Cam tu nebyl. Do prdele! Vyběhla jsem nahoru, ale pozdě. Jack oplácel Cameronovi všechny rány. Vypadají jak dobytek.

,,Came nech ho!" nic. Pořád ho mlátil. Sebrala jsem z poličky gramofon. Kde ten se tu vzal? No to je jedno.

,,Idioti. Nechte toho!" křičela jsem Jackovi a Camoušovi do ucha. No a hned přestali.



Tak jsem tu s novým dílem.

Chtěla bych poděkovat za 1k přečtení je to neuvěřitelné ještě před měsícem to bylo 800 přečtení. Hrozně rychle to stoupá. Díky

Krůůta a Zebra

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 02, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Life in LAKde žijí příběhy. Začni objevovat