Odlet ženy!!

286 16 4
                                    

Pohled Elis

,,CrrrrrrCrrrrCrrrr!!"nejodpornější zvuk co znám!Dnes je čtvrtek což znamená,že jedem do LA babyyyy!!Hned jak vstanu tak automaticky šahám po mém mobilu a zkontroluju všechny sociální sítě.Instagram a vine za mnou a ještě snapchat.Ihned mi začne blikat my story,přejedu prstem po obrazovce a kontroluju co večer lidi dělali.Dostanu se až ke kontaktu lifeofnash a začnu sledovat kdo to vlastně je.Musela mi ho tam přidat krůta..Ten kluk je super!A ta partička co sní má plno fotek se zdá taky boží.Ale musela sem se nad tím pozastavit,protože mi byl jeden kluk hrozně povědomí.Nechala jsem to plavat,protože se začaly otevírat dveře a v nich stála mamka,už připravená na cestu. ,,Elizabeto! Jaktože si válíš šunky ještě v posteli?!" křikla pobaveně máma. ,,Užžžž vstávám neboj"sedala sem si na postel.Do 30 minut jsem byla ready to go. Takže odlet ženy!!

,,Kruuto!"začala na mě volat ta malá opice,která byla už i s jejím gigantickým kufrem na letišti a zjevně se čekalo jen na nás. ,,Ellllll?" pošoupla se blíž ke mně ta zebra. ,,Hmmmm?" vydala jsem ze sebe znuděně. ,,Těšíš se do LA?"vypískla na mě nadšením. ,,No tak neasik."Zazubila jsem se na ni a dál jsem se věnovala svému mobilu. ,,Cestující do Los Angeles letem číslo 698510,prosíme aby se dostavili ke dveřím číslo 8"zaznělo hlášení požadavků. ,,Už budeme muset jít děvčata"řekli nám mamky sborově.

,,Těšíte se na rodinu mami?" zeptala jsem se mámi,abych zahnala ticho. ,,ANi nevíš jak moc se na strýce s tetou těšíme."

V letadle jsme se zebrou usnuli.


Máma nás začala budit, ,,Vstávejte jsme tu,"mluvila na nás.

,,Ó MÚJ BOŽE. Nemůžu to mu uvěřit jsme v LA!" Začala pištět Zebra.

Vzali jsme si kufry a vyšli ven.

Na letišti nás vyzvedl strejda Pavel. Je fajn. Nasedli jsme do černého RangeRoveru.

Po cestě jsme se seznámili se strejdou. Řekl nám, že má 16-cti letého syna a 14 letou dceru.

Když Pavel zazvonil,během 10 sekund se rozletěli dveře a v nich stála malá brunetka. ,,Ahoj! Já jsem Amy a vy dvě musíte být Julia a Elisabeth!"vykřikla a objala nás.Když nás objímala,vynořil se za ní vyšší brunet.Neznám ho od někud? Zdá se mi povědomí.. ,,Ahoj! Jsem Shawn.Moc mě těší!"Jo! Mám to! Byl u Nashe na snapu! Co? Počkat on? Asi ne no..Něco mě prudce škublo s rukou. ,,Au! Tyvole co zas děláš?!" Otočila sem se na Juliu. ,,Poď semnou na záchod,něco ti musím říct!" řekla rozklepaně. ,,Amy? Kde jsou záchody prosím? Jasně, tady rovně a do prava." Usmála se na nás Amy.

,,Eli" zakřičela na mě ta proužkovaná blbka. ,,Já vím! Maj božskej barák! Taky sis toho všimla?" řekla sem v klidu. Ta blbka se na mě podívala pohledem zabiju tě! ,, To si ze mě děláš kozačky ne? Ty neznáš Shawna?!"zase na mě hodila ten pohled. ,, Nooooo neznám no" začala sem se smát,protože mi přišlo divný že by ho znala ještě dřív než já. ,,Vážně ti nic neříká MAGCON ,Shawn Mendes?" MAGCON? nejsou to ti co o nic pořád básní? ,, Myslíš ty tví kluky?" zeptám se s nechápavím pohledem. ,,JO!! No a to znamená ,že.." nedořekla větu ,protože jsme uslyšeli přes dveře něčí tlumený smích.Nechápavě jsme se po sobě koukli a já jsem chytla za kliku a prudce jsem otevřela dveře,někdo se svalil i s obrovským záchvatel smíchu na zem. ,, Amy! Ty jsi nás poslouchala za dveřma?"zeptala se Julia se smíchem. ,,Noo tak trochu no,když jsem uviděla Juliin vyděšený obličej a jiskřičky v očích ,věděla jsem o co se bude jednat." dořekla sebejistě Amy. ,, No a jinak nejdete semnou a se Shawnem a klukama do skateparku?" u slova kluci nadzdvihla obočí a mrkla na Julii. ,,Jasně!"vyprskla ta opice a já nemohla nesouhlasit.


Takžeeeeee

Další částtttt

Hope u like it

Krůta a Zebřiceee

Joooo ráda protahuju slovaa

Life in LAKde žijí příběhy. Začni objevovat