Asi upadnu!!

210 18 1
                                    

Pohled Julie

Po celém tom incidentu s vyzváněním a Shawnem jsem ještě trochu v tranzu.Přece jenom je to moje rodina že a já mám jeho píšničku na vyzvánění.Takže 1:0 pro mě! Ještě víc jsem se snad nemohla ztrapnit.Omyl.Můžeš!

Když jsem došli ke skateparku tak jsem měla další menší infarkt.To.nemůže.být.pravda. MAGCON!?

Hned na to tam přišli 5SOS.
No tak tohle budou fakt super prázdniny. 

Asi tak po hodině povídání dostala Elis hlad. Domluvili jsme se, že zajdem do KFC. Cestou kluci potkali nějaké fanynky tak se vyfotili a podepsali.
Došli jsme do nákupního centra a hledali KFC našli jsme ho až v 2. patře. Sedla jsem si do boxu a držela jsem mistá, protože kluci a Elis měli hlad Já ne. Jo 5SOS s Klárou už se od nás odpojili, ale stihli jsme si vyměnit čísla. ,, Konečně ste tu to vám to tak trvalo nebo co??''zeptala jsem se jich.
,,Hele když seš tak chytrá tak sis tu frontu mohla vystát sama''vpálila mi Elis.
Vedle mě si sedl Jack G. jak Já toho kluka mám ráda.
Pořád na něho myslím Elis a Matthew si byli podobní při jídle všechno snědli.

-----------------------------------------------------------

Šli jsme už domů. Se všemi jsme se v parku rozloučili. No a neobešlo se to bez objímání. Nakonec na řadu přišel Jack G. málem mě umačkal k smrti.

Doma-z pohledu Shawna
Celý den jsem si užil s partou. Dom jsme došli kolem půl sedmé večer. Doma nikdo nebyl jen jsme našli lístek na lednici od mámy.

Přijdeme později nečekejte na nás večeři máte v lednici.
Děti nezlobte a ve slušnou hodinu spát.
      Máma

Hele lidi je tu vzkaz od mámy.
,,Nějaká pařba tady?''napadlo Amy.
,, Ne nevím kdy přijdou, ale o víkendu jdou na ples budou tam spát.''uklidnil jsem je. ,,Takže párty bude o víkendu?! Super!''plácla si Julis s Amy.
,,Netuším,  ale není to špatný nápad.''napadlo mě.
Hele tak zavolej klukům ať přijdou.
,, Dobře.''tak napíšu jim do skupiny.

Já:Kluci přijďte jsme sami doma skouknem nějaký ten horor a pak můžeme vyděsit holky bude sranda.
Cameron:Hned jsem tam
Hays:Beze mě nezačínejte
Jack G.:Už běžím
Matthew:Objednej pizzu
Nash:Kámo budou tam holky?? jinak už jdu!!
Já:Neboj jsou tu
Konec konverzace

,, Holky kluci za chvíli přijdou!'' než jsem to stihnul říct zazvonil zvonek.
Dingdong!!
,,Jdu tam.'' Amy vystřelila z gauče jak jen nejrychleji to šlo.

-----------------------------------------------------------
Pustili jsme si Sinister. Já ten horor miluju. Viděl jsem jak se Jul schovává do hrudi Jacka G. a Amy ta se schovává u Elis. Nějak jsme se naskládali na sedačku. Na zemi seděl Jack G. a Jul, na gauči seděli Já, Nash, Cameron, Matt, Taylor, Carter, Aaron, Jack J., Amy a Elis. Nevím jak jsem se tam vlezli, ale vlezli. Byli jsme domluvení, že vystrašime Jacka G. a Jul. ,,Hej Nashi, pojď je vystrašit.''
,, Tak na tři.''
Tři
Dva
Jenda
Teď!!
,,Ááááá baffff!!!'' ,,Jaký debil!?'' zakřičel Jack.
,,Shawne Nashi Já vás zabiju!''  ,,Já taky." přidala se Jul.
,,Nashi máme po srandě!! Zdrhej!!''
-----------------------------------------------------------

Uklidili jsme tu spoušť co jsme nadělali a šli spát.

Ahoj po Dlouhé době.
Omlouvám se ,že nebyl díl.
Ale jsem na dovolene a nebyl čas.

Krůtaa a zebra

Life in LAKde žijí příběhy. Začni objevovat