Párty v plném proudu 2

104 8 2
                                    

Z pohledu Jul

Jak jsme s Jackem došli z nákupu hned se ke mně hnala Elis alias největší ožrala večera a podávala mi červený kelímek.

,,Na vem si." nabídla mi.

,,Bůhví co v tom je."

,,Nic. Jen nějaký alkohol." nějaký jasný.

,,Ok. Tak mi to dej." napřáhla jsem se po kelímku. Ochutnala jsem průhlednou tekutinu. Nebylo to zas tak špatný.

Došla jsem do obýváku a tam seděli na sedačce oba dva Jacky (FAKT NETUŠÍM JAK SE TO PÍŠE),Ethan a Kian. Přisedla jsem si k nim nebo spíš za Jackem G. Neměl v sobě skoro žádný alkohol což mě celkem překvapilo.

,,Ty nepiješ?" zeptala jsem se ho se zájmem.

,,Chci si užít tenhle večer střízlivý. pak už jsme oba chvíli mlčeli než prolomil ticho mezi námi.

,,Pojď si zatancovat."

,,NO . Tak dobře." nejsem si jistá jestli to je dobrý nápad, ale šla jsem.  


Za chvíli mi bylo hrozně špatně tak jsem se vrátila za děckama. Opřela jsem se o Jackovo rameno a dál si nic nepamatuji.

Probudila jsem se na zvuk, který vycházel ze sprchy NAŠEHO pokoje. Elis spala, takže to nemohla být ona. Šla jsem se tedy kouknout ke dveřím a uslyšela jsem jak si někdo zpívá She Bad pak mě napadlo, že to může být Cameron. Nechala jsem to tak a šla si zpátky lehnout, protože mě bolela neskutečně hlava. UŽ NIKDY NEBUDU PÍT. Koukla jsem se kolik je hodin 8:07. Tak to si děláte srandu. Tak brzo nikdy nevstávám. Ještě jsem si chvilku poležela a najednou se otevřely dveře z koupelny. Oh ne. Vyšel od tama polonahý Cam.

,,Ať ti neukápne slina."

,,Elis!"

,,No co? Jdu ještě spát." otočila se k nám bokem a usla.

,,Nevadí že jsem se osprchoval u vás?"

,,Ne. V pohodě." vylezla jsem z postele a šla jsem dolů. Nebyl tam zas takový bordel jak jsem si myslela, ale začala jsem pomalu uklízet. Když už jsem měla všechno hotové začali přicházet kluci.

,,Tak co máme k snídani," ozval se jako první Matt.

,,Já nevím. Udělej si co chceš." a vydala jsem se na horu oblíct se.

Life in LAKde žijí příběhy. Začni objevovat