"Pozval mě na rande"

129 7 2
                                    




Z pohledu Amy

Když Jul s El odešli nakupovat rozhodla jsem se, že si promluvím s Jackem G, přece jenom už zítra mi bude 15. I když si myslím, že Jack má celkem zálusk na Jul, nebylo by špatné o to přijít na moje narozeniny právě s ním. Sbalila jsem se a odešla ke klukům domů. Jakmile jsem dorazila, začala jsem hledat Jacka G. Zeptala jsem se všech koho jsem mohla až jsem ho konečně našla u něj v pokoji.

"Určitě Jul." Jack se zasmál.

"Ano v 8 zítra u Shawna doma. Ne peníze si brát nemusíš. Pozval sem tě já Jul. Ano. Ano ber to jako rande." slyšela jsem ho postupně odpovídat. Ale počkat? Slyšela jsem ho dobře? Rande? Rychle sem zamrkala a snažila se zahnat slzy.

"Oh Amy ahoj. Neviděl jsem tě." Jack najednou řekl a podíval se na mě.

"Ahoj Jacku. Co sis s Jul domlouval?" zeptala jsem se možná až moc zvědavě.

"No víš." Jack se zasmál a podrbal se na zátylku. "Pozval jsem Jul na rande." řekl a mě se udělal knedlík v krku. "Tak to je úžasné." zašeptala jsem a usmála se. "Vážně."


Z pohledu Jul

Tohle jsem nemohla nechat jen tak Jack Gilinsky mě pozval na rande!

,,El, El!" křičela jsem na ni zatímco byla v koupelně.

,,Co je tak důležitého že mě nemůžeš nechat dodělat si vlasy?" asi jsem ji vyrušila.

,,Jack mě pozval na rande!"

,,Tak to je úžasné!" zvolala radostně semnou.

,,Co si mám obléct?" teď mě tak napadlo, my jdeme dneska nakupovat vánoční dárky. ,,El? Když budeme nakupovat dárky, pomůžeš mi něco vybrat? že?"

,,Jasně."

,,A v kolik půjdeme?"

,,Hmm....tak třeba za hodinu. Ještě se zeptám Shawna jestli nás tam neodveze." zabouchla za sebou dveře a odešla. A teď další velká chvíle. Co si obleču do obchoďáku? Dělám si srandu. Vezmu první džíny co mi padnou pod ruku a bílé tričko k tomu.

,,Jul?" přišla do pokoje El se Shawnem.

,,Ano?"

,,Jestli chceš aby nás tam Shawn hodil, musíme jít už teď."

,,KK. Jen si vezmu peněženku a klíče. Hned jsem dole." El zavřela dveře, ale slyšela jsem nějaké šeptání za nimi.

,,Jack G pozval Jul na rande." El

,,Fakt? To je skvělé." Shawn

Bože jsou horší jak důchodkyně. Sešla jsem dolů a už jsme mohli jet.


V nákupáku

,,Jul za dvě hodiny ve starbucks a pak půjdeme vybrat něco na to rande." začala s velitelstvím El.

,,Jasně kapitáne." a už jsem utíkala do druhého patra. Přemýšlela jsem co všem koupím. Tak prvně se zajdu podívat do Victoria's Secret. Tam jsem nakoupila pro El, Amy a Ann. S Ann jsme se hodně zblížily, ale mám pocit, že El jí moc nemusí. Stavila jsem se do Adidas obchodu a nakoupila klukům různé věci. Mám pak pro všechny ještě jedno překvapení. Mámě a tetě jsem koupil parfém.

,,Jul, konečně jsi tady."

,,Objednala jsi mi taky něco?"

,,Jo. Tady máš." převzala jsem si od ní karamelové frappé.

,,Díky." slušně jsem jí poděkovala.

,,Hej koupíme nějaké ty šaty, ne?"

,,Oki."


Procházely jsme všechny obchody až se El zastavila u jednoho obchodu.

,,Tyhle....si zkus."

,,Musím?" opravdu nesnáším když si musím něco zkoušet.

,,Jo." raději jsem vlezla do kabinky. Šaty byly překrásné. (Média)

,,Ukaž se." vyšla jsem z kabinky jak po mně požadovala El.

,,Páni. Paní tyhle bereme."

Life in LAKde žijí příběhy. Začni objevovat