Aaron
4 aydır zoraki tatilinden sonra babası eve dönmesine izin vermişti. Kendisini küçük bir çocuk gibi hissediyordu ama babasına itiraz etmedi. Babası hayatında ilk defa kendi katı kurallarını çiğnemişti. Tabi bunda annesinin rolü büyüktü. Babasına onu ihbar etmemesi için neredeyse evliliğini bitirecekti.
Bütün bunlar yani hapse girme tehlikesi, ailesinin adının kirlenmesi, itibarı zerre umrunda değildi Aaron'un. Tek umrunda olan iki şey vardı birincisi Ateş - ölmediğine emindi - ikincisi ise büyük emeklerle kurduğu zevk dünyasının ailesi dahil tüm Londra'ya ifşa olmasıydı. Gerçi ailesi haberlerin çoğunun asparagas haber olduğunu söylemişti basına ama sonuç olarak herkes kendisini ve köpeklerini tanımıştı. İçinden lanet olsun diye tısladı. Hepsi o Nick denen şerefsizin suçuydu. Yattığı yataktan kalkıp duşa girdi.
Nick
Nick dünün yorgunluğundan direkt uyumuştu. Uyandığında dün yaşadıklarının bir rüya olduğunu düşünmek istedi ama bulunduğu oda ona gerçeği haykırıyordu. Yavaşça yatakta doğruldu. Tam kalkacakken Dean'ın aradığını gördü. Dean neşeli bir tonda "Günaydın!" dedi. Nick de yorgun bir tonda cevap verdi. Dean konuşmaya devam etti.
"Nick, bugün sana bir sürprizim var. Odanda bekle!"
Nick düşündü acaba Dean yine be saçmalık yapacaktı? O düşünürken kapı çaldı. Nick kapıya baktı.
"Gir!"
Nick'in gir demesiyle içeri elinde kocaman bir çanta tutan kaslı geniş omuzları olan esmer yakışıklı uzun boylu bir adam ve yanında boyu aynı uzunlukta ve vücudu da kaslı olan sarışın bir adam selam vererek içeri girdiler. Esmer olan söze girdi."Merhabalar Nick bey, ben Kevin bu da iş arkadaşım Arthur. Size masaj yapıp rahatlamanz için Dean bey gönderdi bizi."
Nick şaşkın gözlerle adamlara baktı. Dean adamları özellikle seçmiş olmalıydı.
Adamların resimleri:
Nick önce kovmayi düşündü ama sonra hem masaja ihtiyacı olduğu hemde adamların bir suçunun olmadığı aklına gelince "tamam başlayalım" dedi.
Kevin Nick'in önüne gelip tişörtünün ucundan tutarak "İzin verir misiniz?" diye sordu. Nick gözüyle onaylayınca. Kevin yavaşça Nick'in üzerindeki tişörtü çıkardı. Daha sonra Nick'den ayağa kalkmasını istedi. Nick ayağa kalkınca bu sefer Nick'in şortunu ve beraberindeki Baksırını çıkardı.
Nick bu iki yunan heykelinin karşısında çıplak olmaktan önce biraz utandıysa da sonradan umursamadı.
Nick öyle çıplak bir şekilde dururken Arthur ve Kevin yanlarında getirdikleri katlanabilir masaj yatağını açıp kurdular. Arthur Nick'e baktı.
"Buyrun Nick bey yatabilirsiniz."
Nick yatağa baktı. Sedyeye benziyordu. Ama anlamadığı sedyenin ortasında 4 parmak genişliğinde bir delik vardı. Nick'in oraya odaklandığını gören Kevin söze girdi.
"Orası cinsel organınız için. Erekte olursa size rahatsızlık vermesin diye."
Nick gülümsedi ilk defa böyle birşey görüyordu. Başıyla onaylayıp yattı. Erkekliği de o delikten aşağı sarkacak şekilde yattı. Kevin:
"Nick bey müsaadenizle bizde hazırlanalim."
Nick onaylayınca Arthur ve Kevin üzerlerinde ne varsa çıkardılar. Nick doğrulup onlara baktı. Mükemmel vücutları ve ereksiyonsuz erkeklikleri vardı. Nick istemeden olsa erkesiyon oldu. Ereksiyonlu erkekliği deliğin yanlarına çarpmaya başladı. İkiside bellerine bir havlu sarıp Nick'in yanına geldiler.
Nick gevşemeye çalışıp başını yatağa koydu ama Yunan tanrısı misali adamlar ellerinde yağlarla çıplak vücuduna dokunurken bu hiç mümkün değildi. Arthur ve Kevin profesyonel bir şekilde Nick'in sırtını ve bacaklarını ovmaya başladılar. Nick üstünde gezen ellerin etkisiyle kendinden geçiyordu. Gözlerini aralayıp baktığında Kevin sırtının üst kısmına masaj yapıyordu ve erkekliğini oluşturduğu havludan belli olan çıkıntı Nick'in yüzünün dibinde duruyordu. Nick'in erkekliği orgazmdan artık acıyordu.
Kevin Nick'in gerginliği farkediyordu. Buraya masaj için gönderilmediklerini Arthur da kendisi de çok iyi biliyordu. Kevin Nick'e bakarak söze girdi.
"Nick bey izin verirseniz ön tarafınıza da masaj yapalım."
Nick utanarak eliyle erkekliğini kapatmaya çalışarak önünü döndü. Kevin gülümseyerek;
"Utanmanıza gerek yok, lütfen bu gayet doğal bir tepki."
Nick elleriyle erkekliğini bırakıp kollarını yana koydu. Arthur ve Kevin masaj yapmaya devam ettiler.
Kevin Nick'in önce göğsüne sonra karın kaslarına sonra da yavaşça kasık yanlarına masaj yapmaya başladı. Nick iyice rahatlamış uykuya dalmak üzereydi.
Kevin Nick'in tepkisini bekleyerek eliyle Nick'in erkekliğini sıvazlamaya başladı. Nick Kevin e bakarak ahh demeye başlayınca Kevin daha rahat ve hızlı bir şekilde Nick'in erkekliğini sıvazlamaya devam etti. Kevin daha sonra eğilerek Nick'in Erkekliğine sakso çekmeye başladı.
Kevin erkekliğini yaladıkça Nick kendinen geçiyordu. Bu sefer ayağında da birşeyler hissetmeye başladı. Kafasını kaldırıp baktığında Arthur un da ayaklarını yalamaya balığını gördü. Nick zevkten çıldırmak üzereydi. yatakta biraz doğruldu ve eliyle Kevin'in üzerindeki havluyu bir çırpıda yere attı.
Kevin kafasını kaldırıp bir eliyle de Nick'in kalçasını okşayarak;
"Efendim izin verir misiniz ?" diye fısıldadı.
Nick cevaben yatakta domalma pozisyonunu aldı. Kevin Nick'i kucaklayıp bir hamlede odadaki geniş yatağa aldı. Nick hâlâ o pozisyonda duruyordu. Kevin Nick'in arkasına geçip deliğini zorlamaya başladı. Nick arkasına baktığında Kevin'in siyah kıllı erkekliğini gördü.
Kevin yavaşça önce başını sonra erkekliğinin tamamını Nick'in içine girdirdi. Bu sırada Arthur çıplak bir şekilde dizlerinin üzerinde Nick'in önünde durdu. Nick Arthur un sarışın sarı kıllı büyük Erkekliğine baktı. Arthur erkekliğini Nick'in dudaklarına bastırdı. Nick otomatikmen ne yapması gerektiğini anladı ve Arthur un erkekliğini yalamaya başladı.
Kevin arkadan kendisini beceriyor kendisi de Arthur'a sakso çekiyordu. Odada üçünün inlemeleri ve etin ete çarparken çıkardığı şlap seslerinden başka ses yoktu.
Nick ağzında kocaman erkeklik, arkasında kocaman erkeklik resmen zevkten çıldırmak üzereydi. Kevin kukreyerek içine boşaldı. Arkasından Arthur da Nick'in ağzına boşaldı. Aynı anda Nick de yatağa boşaldı.
Kevin ve Arthur yataktan kalkıp giyinmeye yeltendikleri anda Nick seslendi.
"Bu gece bana eşlik etmeniz mümkün mü?"
Arthur ve Kevin birbirine baktılar. İkisi de bir ağızdan;
"Tabiki siz nasıl isterseniz Nick bey." dediler
Nick yatağı işaret ederek Kevin ve Arthur'a işaret verdi. İkiside çıplak bir şekilde Nick'in iki yanına yattılar. Kısa süre üçü de birbirine bakıştıktan sonra Kevin bir anda Nick'in dudağına yapışıp delicesine öpmeye başladı. Aynı anda Arthur da Nick'in boynunu emmeye ısırmaya başladı. Bu şekilde terli sırılsıklam bir sevişmeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHLARIN BEDELİ (RUHUN TUTKULARI - 2. KİTAP)
RomanceRuhun Tutkuları 2 Günahların Bedeli Ruhun Tutkuları kitabının devamı Günahların Bedeli sizlerle! Açıklamaya hiçbir şey yazmayacağım! Herşey sürpriz olsun hahahah!