1.találkozás

46 6 25
                                    

A mai reggel úgy indult mint a többi. Fel kelltem, és fogat mostam, majd el indultam az iskolába. Az intèzmèny elött a drágalátos barátnőm állt.

-Jó reggelt Mina.- visza köszöntem neki majd be mentünk. Néhányan el beszélgettünk. De minden jónak vége van. Be jött a tetves tanár. -jó reggelt diákok.-hajolt meg előttünk senkyong tanárúr. Mi is így tettük, le àlltunk ès köszöntünk neki. Mint mindig csak pofázott hogy hogyan osszuk el a törttet majd szorozzuk be y -vel .Ahaaaaaa ... hogy értem? Én? Ch igazi nagy hazugság.
A pad alatt telefonoztam ,ès írogadtam jiwoo-nak aki egy pad sorral feljebb volt.

Jiwoo
-Szerezz nekem MOST munkát!!!

Èn
-Ès nekem mlyen
hasznom lenne belőlle?

Jiwoo
-Nem tudom........

Én.
-Ahaaaa..........

Jiwoo
-Deeee... a legjobb barátőd vagyok

Én
-Milyen munkát szeretne a kis hercegnő????

Jiwoo
Én is idolokkal akarok dolgozni...

Hallottam a hátam mögül kisebb fajta lépéseket amire egyből hátra fordultam. Na pehkkemre a tanár àllt ott. Nem tagadhatom hogy egy kisebb fajta szívrohamot kaptam. A kezét felém nyújtotta ,azzal jelezve hogy "add oda a telefonod kis ribanc." Nyújtottam volna oda neki a készüléket mikor is meg szólalt a barátnőm

Jinwo tanárúr-kiabált oda az öregnek

Igen?- kérdezett vissza. Csak annyit láttunk hogy osztálytársunkra mutat aki éppen a pad alatt elfezett. A tanár oda ment shuo-hoz és el vette töle az elektromos dolgot. És mintha mi sem történt volna vissza ment az író asztalához és le ült.

Jiwoo
- meg úsztad te patkány

Én
-Örök hála te kis genya

Jiwoo
- meg mentettem a segged ,erre te genyának szólítasz?

Én
-Szeri van😙

Ezen kívül még volt kb. 6 órám ami ell telt,csak az a baj hogy lassan. Mivel péntek volt ezért vártam a holnapot, mivel dolgozni megyek. És hát.... adjuk meg a módját kell a pénz. Ell akarok menni skz koncertre, de ahhoz tennem is kell mert nem akarok a legutolsó sorban ücsörögni. Ott akarok lenni az első sorban és nézni akarom Han hot testét ahogyan rázza a pici popsiát. De ebben az a jó hogy a koncert jövő hónapban lesz. És mi van jövő hónapban? Hát a szülinapooooom. És meikkora esik a koncert? Hát a szülinapom előtti napjára.
De ezt félre rakva, mai napnak is vége lett. El kezdtem haza sétálni.

Mivel egyedül élek ezért nem mondják meg mikorra és hányra kell haza érnem. Csak hát..... mivel egyedül élek elég unalmas az élet itt Szöulban.
Kivéve ha el megyek enni egy magamba. Akkor mindig élvezem a napot. És ma is így tettem ,el mentem enni a kedvenc étterembe. Az a jó benne hogy konkrétan az idolok is oda szoktak menni vacsorázni. Ami mért is jó? Mert kukolom a helyes kis arcukat. Nem szoktam fotózni vagy hamis állításokat ki rakni az internetre a híreségekről,mivel tudom, hogy van magán életük, és hogy egy része, ránk mint fanokra, nem tartozik. Be értem abba az utcába amerre van az étterem. Rengeteg ember volt ma este is az utcákon. Olyan meg szokott már hogy fel sem tűnik. Sétálgadtam egy magam mire fel tűnt valami. 8 fekete maszkos fiú van a kedvenc helyemen. Hát mire gondolo egyből egy stay? Hát persze hogy a skz- re. Kisebb fajta szívrohamot kapva be mertem rakni a lábamat a helyre. Köszöntem hogy meg adjam a jó modórt majd a 8 fiú közelébe ültem. Ahogyan halgadttam a beszélgetést, egyre jobban furcsálltam a dolgot. EZ BAZDMEG TÉNYLEG A STRAY KIDS. Volt egy ideg rendszerem. Nem baj, majd csinálunk neki temetést. Oda jött hozzám a pincér majd meg szólalt.

csak túra vezető? ( han from stray kids) Where stories live. Discover now