5.első randim

4 0 0
                                    

Miután meguntam a telefonozást ki mentem a fiukhoz hogy ne unatkozzak.
Mint már meg lehetett szokni mindenki kezében egy doboz sör volt. Nem tudom hogy a májuk hogy bírja ennyire de valamit jól csinálnak hogy még nem haltak meg🤷‍♀️.

-oh Mina gyere csak. Van egy kis ötletünk. - kiabált seungmin. Nem meglepő, szerintem be volt csípve, mivel nem nagyon szokott üvöltözgetni a gyerek csak úgy.

- mi a rákot akartok töllem? 1. Nem fogok inni azt szögezzük le. 2. A májatok még él? 3. Holnap korán kelünk nem hiszem hogy iszogatnotok kellene.

- mindannyian tudjuk hogy unatkozol. Legaláb most legyél velünk.

- egész nap veletek voltam de ne érdekeljen.

- ELL MENTÉL HUGYOZNI NÉLKÜLÜNK AMI VOLT VAGY 10 PERC.

- ELNÉZÉST MAJD LEGKÖZELEBB EGYMÁS SZÁJÁBA FOGUNK JÓ?

- na ülj le a seggedre. - monda nyugodt hangnemben bine. Le is ültem melléjük. Nem nagyon akartam ezt az egészet mivel fáradt is vagyok meg unatkozom is. Lehet jót tenne ha beszélgetnék velük egy kicsit.

- szóval arra gondoltunk mivel  hogy mindannyiunkal jóba  vagy ezért tölthedtnénk  több időt is egymással. És szerintem mindenki jól járna vele mivel nagyon meg szeredtünk.- nem lepődtem meg seungmin beszédjén, sőt szerintem jól is esett. De mivel sokat dolgozom meg még  a sulit is ki hagyom azért jó lenne tanulni meg pénzt keresni is. De hisz itt vannak ők... igaz, nagyon szeretem őket mivel peldaképjeim de ezt igazán át kell gondolnom. Nem akarok ebből magamnak bajt sőt szerintem nekik nagyobb  baj lenne mint nekem.

- figyeljetek srácok. Tudjátok nekem nagyon fontos az iskola de ti is nagyon fontosak vagytok. Igazából persze talizhatnank. Csak tudjátok... őt vannak a stayek, a haterek meg ügy a karrierjetek.

- igaza van. Nem nagyon gondoltuk át. De... ott van az a (de) bennünk.  Sokat jelentesz nekünk. Olyan jó fejvagy. Tudjuk hogy mi itt vagyunk egymásnak. De mi nem barátok vagyunk, hanem egy család. Lehet hogy ez a karierünkbe fog fájni de mi is emberek vagyunk. Nekünk is vannak érzéseink, fájdalmaink.
Szóval...- majdnem sírtam jisung beszédjén. Annyira motiváló a csávó.

- jó jó na- takartam ell az arcom mivel éreztem hogy gurulnak le a könnyek.

- ohhh Minám - jött oda han és át ölelt. Nagyon jól eset a közeledése, olyan más volt mint eddig. Egy 5 perc múlva le is nyugodtam és ell kezdünk beszélgetni. Persze én nem idtam mert holnap én vezetek aztán innen mire be érünk seulba... azt se tudom hogy fogjuk megoldani.

- na jó srácok szerintem menjünk aludni mert holnap nem kelünk fel- mondta chan miközben ell indult a sátor felé. A többiek is megindultak kivéve én és Han.

- Szeretnél valamit csinálni Mina? - kérdezte csillogó szemekkel. Látszódott rajta hogy izgatott.

- ell megyünk kajálni? Itt van a közelben egy kisbolt, ha gondolod oda be mehetünk.- rá bólintott és gyorsan be szaladt a sátorba.

<- han pov ->

- hallod chan.

-hm?- mondta kómásan.

- ell megyek Minával kajálni. Itt van egy kis bolt a közelben oké?- szerintem pont nem fogja fel hogy mit mondok de ez van.🤷‍♂️

-mhm.- durva válaszok mit ne mondjak.

- pápá.

-hm.

<-Mina pova->

- mi a rákot csináltál bolond? - nem is értem a csávót. Megfogja magát se szó se beszéd és eltúnik úgy mint amikor haverom apja ell ment a sarkiboltba tejért.

csak túra vezető? ( han from stray kids) Where stories live. Discover now