Nem aludtam semmit, Minho horkolt mellettem ami nem nagyon segíthett az alvásban így ell keztem telefonozni.
5 Új üzenet: jiwwo - tól ilyenkor: 24:29
Jiwo
- holnap jöttök ügye?
- ki megyek az enterteimanthez. Visszek kaját neked és a fiúknak.
-halo
-Hely
-VALASZOLJ CIGÁNY!Neked is szia drága-
Nem tudom hogy jó ötlett a fanok miadt-
De gyere--TUDOM DE SZERETNÉM LÁTNI CHANT
- amúgy is mizu? Mi volt a mai nap?
-és miért is nem alszol?1.nem vagyok álmos
2.ell voltunk de majd mesélek mert elég durva dolgok történtek
3.randizni voltam☝️😌--ahaaaaa
-szóval te basztál és én nem tudtam róla hogy a Stray Kids tagjával te kurogadtál?
- hmmm milyen jó barát vagy, esetleg ne osszak Nobel díjat?Anyád fasza baszott-
CSAK RANDIN VOLTAM ASSZONY--JAJ HAGYAD MÁR MAGAAAD KUKAFEDŐ, ELVÉGRE 8 FIUVAL VAGY, KI A TETŰ NEM KURNA MEG TEGED? ÉN IS BASZNALAK.
Jó éjt Jiwo holnap találkozunk-
Szóval, drága baratos ném abban a hitben van hogy én basztam az egyik skz taggal. Szép szép mit ne mondjak. Hmm kicsit kezdek álmos lenni... de holnap mit mondjak Hannak? Jó volt a recskázás vagy mi a csecset???. Végül be aludtam.
5:00
Reggel van, Minho csengőhangja meg szólalt, azt hidtem ott baszom szét a telefonját de életem egyik leg rosszabb döntésse lett volna hogy ha össze török kb 1millió won értékű telefont. Félek a reakciomtól. Komoly leszek? Vagy csak be fogok rezelni.
- MINO TE ÉRTELMETLEN EMBER, KELJÉL FEL MERT 2 LABBAL RUGLAK KI.- jó reggelt barátom. És ilyenkor jön az hogy nem az ébresztő hangja kelt hanem az én szép vékony lányos hangom.
- megfogom a szádat és be varrom. Oké? Adj 10p és fél kelek esküszöm- rá bolintottam. És ki mentem a sátorból. Még nincs annyira világos de azért sötét sincs. Úgy látom senki sincs még fent. Vajon fel kéne most kelteni őket? Ez gáz hogy idolok aztán fel ébredni nem tudnak. Kezdem Channal inkább ő úgy is egy éjjeli bagoly csak fel tudd kelleni. Oda suhantam a sátorjához és egy kis fény szűrődött ki. JÉÉÉ A PAPA FENT VAN. Ritka pillanatok egyike. Szépen lassan le húztam a sátor cipzárját és be kukucskaltam.
-CHANIKAAAA- Úgynézett rám mintha embert nem látott volna, egy 4 másodperc néma csend után fel kiáltott.
- TE VAD BAROM MEG ILYESZTETÉL.
- neked is jó reggelt. Csinálják kávét?- mosolyogtam mint a tejbe tök.
- ha már a szivin fartus kerget akkor nem kérek, amúgy sem szeretem. Csinálj inkább egy jó meleg teát- írogatott a laptopon valamit, nem is nagyon foglalkoztam vele csak ki mentem és a kis gázpalackot be indítottam majd forralni keztem vizez. Mivel hoztam maggamal kávé port ezért a víznek a felét meg csináltam kávénak a másik felét teának. Enm tudom ki szereti ki nem a reggeli meleg lötyöket de ha nincs kávé akkor nincs mai nap. Ell keztek sorban ki jönni a pályák. És kető hiányzott is belőlle. Nem nagyon foglalkoztam vele. Volt aki teát ivott, volt aki kávét és volt aki reggeliztett.
- na akkor. Mindenki meg kajált, azután össze pakolunk és indulhatunk is. - összegezte a mai nap tervét.
-én nem akkor senkit sem bántalmazni de két gyerek hiányzik, akár hogy számolom 1 apa, 1 anya én mint csirke, malac, dráma király egy kis kenyérke, ja, és egy kutyusnak kinéző ember van itt.- na pekhemre 2 ember aludt, han és minho, valahogy mindig hidtem a minsungban de ahogy jobban meg ismertem hant el keztem kételkedni benne.
YOU ARE READING
csak túra vezető? ( han from stray kids)
Romancestay vagyok. még hozzá túlságosan is nagy stay. minden álmom volt egy stray kids koncert. csak hát... az volt a baj... hogy nem volt pénzem rá. így hát az iskola mellett dolgoztam. így lettem a világ leg híresebb túra vezetője. mivel nem akàrkiket t...