Remélem hamarosan itt lesznek a fiúk mivel nagyon szép ez a tó, álomba illő.
Meg hát han-nal is jó lenne itt tölteni egy kis időt, de az a baj, hogy már holnap el kell indulunk mivel a fiúknak lesz egy koncertjük. Hiába érzem jól magam ezzel a 8 barommal akkor is idolok és akkor is híresek. Nem tehetek ellene semmit sajnos... de az biztos hogy meqg fogom hódítani han-t. Hírtelen dudálast hallottam a hátam mögül.
Éppen chan integetett nekünk ki a kocsiból.-Hát itt vannak a majmok. Azt hittem soha se találnak ide- kiabáltam feléjük hogy hallják amit mondok nehogy én is olyan ideg rohamot kapjak mint jeongin.
Na gyertek pakoljunk ki nehogy el vigye a maci a húsokat.- parancsolta meg nekik az ősember. Mindenki így is tett. Ki szette a cuccokat és el rendezték. Minho tök kis cukin fel díszített. Meg csinálta az asztalt és fa gurigákat használt széknek ami szerintem tökéletes . Úgy látom hogy 2 fiú a grílt próbálta be indítani. Én addig egy fánakdőlve telefonoztam.
Hírtelen valaki mellém ült.-Ma nincs kedved filmezni? Úgy se fogok ma inni, mert tegnap azért aludtam be ilyen hamar mert be voltam baszva és így hát álmos is voltam.- magyarázta meg nekem a fiú a tegnap esti történteket miközben vakarta tarkóját.
-Persze hogy filmezhetünk. Csak ne maradjunk sokáig fent mivel hónap reggel korán kell el indulunk hogy ha azt akarjuk hogy az oppánk ne legyen ránk mérges- mutogadtam han-nak mint egy anyuka aki azt akarja a gyerekének mondani hogy " nem szabad el lopni a babáktól a cukorkát csak is a öregektől szabad mivel azok nem tudnak futni. ( nem mintha a babák tudnának)
Oksa oksa- vigyorgott el a mellettem ülő, nagyra vágyó kis fiú.
.......han pov......
Azon gondolkodtam hogy mi lenne hogy ha megkérdezném ma Minát, hogy nem e lenne a barátnőm. De ezzel az a baj hogy nem hiszem hogy könnyen adná magát mert tegyük fel hogy ha másik stayről lenne szó akkor az a bizonyos stay már azon ábrándozna hogy hány gyerekünk legyen és hogy milyen színűek legyen a rózsák az esküvőn. De Mina nem hiszem hogy ilyenekre vágyna, úgy értve most. Szerintem még az unikornisok világába éll amivel persze nincs semmi gond mert szerintem is cukik az unikornisok csak hát.... tényleg nehéz lenn harcolni a lányért. De semmiféle képpen nem akarom el engedni, az biztos. Meg a másik, lehet ell hamarkodott lenne. A magamba beszélgetésemet Lixe szakította meg.
-Hallod hanne. Fel szerellyünk egy ilyen ugrót a tó felé?- az igazat megvalva pont hidegen hagyott hogy milyen szart akarnak felszerelni, de hmmm lehet jó lenne.
-Persze persze. De honnan szerzünk cuccokat amivel fel baszuk egy fára azt az ugrót?
-Van a csomagtartóban.......
-Ja jó- ell mentem a kocsiig hogy ki szedhesük a úgrót és 2 kötelet meg persze néhány csavart, majd neki is vágtunk a barkácsolásnak. Igen sokszor fojt a vér Csóri felix-nél, de nem baj mivel tök vagány lett ez az ugró izé. Tök cukker lett. Biztos Minának tetszene.....( rák tudja hogy honnan volt cucunk de az öregember mindenre is felkészült.)
YOU ARE READING
csak túra vezető? ( han from stray kids)
Romancestay vagyok. még hozzá túlságosan is nagy stay. minden álmom volt egy stray kids koncert. csak hát... az volt a baj... hogy nem volt pénzem rá. így hát az iskola mellett dolgoztam. így lettem a világ leg híresebb túra vezetője. mivel nem akàrkiket t...