6. Csak fussál! ( 16+)

8 0 0
                                    

Mikkor vissza mentünk a sátorhoz még ment a nyüzsgés,forgás. Mindegyik srác fent volt és éppen sütögedtek.

-A SZERELMES PÁR MEG ÉRKEZET- mind a ketten oda néztünk és mindannyian fülig érő mosollyal vártak minket. Han zavarban volt, de nem állt neki rosszul a piros fül. Majd hirtelen ell kezdett húzni a fiúk felé és mind a ketten lenültünk egy egy székre.

- na meséltek velemit? Vagy csak üldögéltek és ki pirosodott pofáját fogtok ránk nézni?- ahh ezek a mai Lee Felixek, ki készítenek. - ell voltunk drága lixike, kajálgadtunk és beszélgettünk.- mondtam szorgosan és ell vettem egy sört az asztalról.

- tényleg holnap mikkor kellene indulnunk?- nézett rám a vezér miközben edte a kis ramenét.

- hát figyeljetek kb olyan 10, 11 tájban seulban kéne lenünk. Szóval reggel 7kor ell is indulhatunk de 2 óraval hamarabb kéne fel kelni hogy a sátrakat be tudjuk rakni a kocsiba. Szerintem edtetek, idtatok és ell kéne rakni a székeket stb.- osztottam ki a terveket holnapra meg mára.

- na ne csesz fel. A szépítő állásomnak 10 óra kell nem hogymég 6. Komolyan mondom aki ki találta az időt annak nem volt idő érzéke- durcázott be hyunjin. Mindenki tudja hogy 6 óra alvás a fasznak sem elég hogy fel álljon nem hogy még egy embernek. - hát akkor drága hyun akkor hamarabb kellet le feküdni én mondom- csórika keresztbe tett kézzel nézzet rám és az arcáról le lehetett olvasni hogy " mit pofázzól vissza? Ezt a testet senki nem bánthatja meg mert örülj hogy rá nézhetsz nem hogy még meg is bánthatod" - nézzéssel fenyegetett.

- na jó kölykeim indulás pakolni, addik mina kezdi a fürdést. Hogy hol fog fürödn? Ott a tó. Tudom hogy lassan 3 napja nem fürödtetek de hát.... higiénia öcsikéim.- most kivételesen nem én vagyon az anya szóval tettem amit kell. El indultam a tóba.

- AZTA GECIMET BELE VEREM.- kiáltottam fel királynő módra mire han ell kezdet sprintelni felém.

- Jézusom, jól vagy?- jött ide hozzám a randi partnerem. De tudjátok mi a vicces hogy fel meztelen voltam.

MENJ MÁR INNEN JISUNG, HOGY BOLONDULNÁL MEG. NEM LÁTOD HOGY ÉVA KOSZTÜMBEN  VAGYOK TE AGYKÁROSÍTÓ- szídtam le drága barátomat aki csak pislogott mint hall a vízben.Úgy el fordult hogy meg is csúszott be a vízbe.

- OHH HOGY ENGEM MENNYIRE MEG VER AZ ISTEN - kiabált szegény. Telefonja gondolom pénz, kártya mindene nalla volt.

- én mondom neked Jisung... sose voltam ilyen gáz pozícióba mint most.- sutogtam neki olyan halkan hogy  csak a legyek hallják. De most komolyan képzeld ell hogy a biasod bele esik egy tóba ahol te fürdesz meg szentelt kosztümben..  milyen gáz már nem?

- mi a tetvet ordibáltok? Az egész erdő tőletek zajlik.- rohant hozzánk minho.- VIGYÁZ MEG NE...- Puf. Már csak a víznek a ki csapódássa halatszódott. Mit ad isten? KÉT KIBASZOT FIU FÜRDIK A TÓBA.

-Tudod mina én nagyon bírlak meg minden de te meztelen vagy? Mármint teljesen oké csak hát vágod.... mi ketten fiúk vagyunk...

- nem bazdmeg minho. Te egyépként kis alsó gatyában szoktál fürödni? Mert ha igen akkor csak gratulálni tudok fiam.

- HÁT FASZ TUDTA HOGY FÜRDENI JÖDTÉL-

- KUSS.- milyen szép mondat be  fékezés. Ell mehetnék Irodalom tanárnak. - na egyepkent nem akartok ki menni mert ez a helyzet egy kicsit kezd kínos lenni nekem.

- jól van jól van. Megyünk is, itt sem vagyunk.- ezzel a pillanattal ki is szált mind a két fiú és vissza mentek a sátorhoz.
Én egy bő 10p múlva ki száltam és még törölköztem, majd fel vettem egy pozsomát.

csak túra vezető? ( han from stray kids) Where stories live. Discover now