Nagy lángokban égett az tűz, és már mindenki eszegedte a kajáját. Changbint rendes élvezett volt nézni ahogyan eszegeti azt a nagy doboz rament. Én nagyon tele voltam. Nem vitt a lélek már egy falathozz sem. Csak nagyon szomjas voltam.Tudom hogy kicsi vagyok de el múltam már 18 szóval kinek van kedve sojut inni?- hozzta fel a nagy ötletet a kis makkne. Mint ha az agyamba látott volna.
És honnan szerezzünk sojut? Jó azt vágom hogy tudok mindent is csinálni de nem vagyok varázsló azt tisztázuk le oké? Ja és már a kis bolt zárva van.-jelentettem ki a 8 fiu-nak.
Jaj istenem- fogta meg a fejét chan.
Látszik hogy nem ismersz még annyira minket. De nem baj majd hozzá szoksz- fogta meg a vállam mivel mellettem ült.
Lee minho!!- kiabálta a fiúnak.
1 perc és hozom.- el ment a kocsihoz és kb 10 sojus üveget hozott magával. Majd mint aki jól végezte dolgát az ki is osztotta. Majd 4-en fel is bontották, és bele itak egy jó nagyot.
Az szép.- nyitottam nagyra szememet mert azért ez az ital nagyon erős.
És az oppánk mit fog mondani erre?- nyávoktam el a mondatot ien tipikus Pick me-sen.
Amiről nem tud az oppa, az neki nem fáj neki- csinálta drámaiasan hyunjin.
Szóval mondom a holnapi tervet emberek! Holnap reggel fel kelünk és adunk magunknak kemény 3 órát amit végig hányhatunk majd hogy ha jobban lettünk akkor egy kicsit be melgítünk és neki állunk keresni egy tavat. Hogy miért? Azért fiaim mert nincs medence. Ami azt jelenti hogy 14 órakor el indulunk és addig maradunk ott ameddig kedvünk tartja. Mindenkinek meg felel?
Felix teljesen be volt izgulva a holnapi naphoz. Azt furcsáltam egy kicsit hogy én vagyok a túra vezető de helyettem is dirigál Chan, szóval nem lesz párna csata este
Valaki énekel velem? - monta minho nagy örömmel.
Én én- tette fel a kezét bin, és han. Be álltak mint hogy ha igazi nagy koncertet adtak volna, de ááá, nagyon tetszett.
Im a queenkard im a queenkard im im im a queenkard im a queen kard ( take a pohto)- énekelte a 3 fiú nagy erőteljes hangon. Főleg hogy bin nem is tud énekelni csak reppelni. Mindenki szakadott a röhögéstől. Majd visza jöttek, és le ültek közénk.
Felelsz vagy mersz? - nézett rám szúrós szemekkel han.
Felelek- nem akartam mást mondani mert még a végén hülyeség csináltam volna
Hívd fel az egyik haverod és mond meg neki hogy kanos vagy.- mindenki röhögött rajtam kívül.
De én azt mondtam hogy FELELEK- kiabáltam ell az utolsó szót.
Hívd fel azt aki ott volt velünk enni.- adta az ötletet chan.
Jolvan- mosolyra húztam a szám, majd ki vettem a telefont a zsebemből majd az tárcsárcsáztam az illetőt.
-Mi a fasz van mina? este van, nem aludnod kéne gyermekem?
-Ohh kincsem annyira.... hmmm- ügye milyen jó színész vagyok?
-fáj valamid, vagy be ütöted a fejed?
- nem akarsz velem játszani?- hallottam a fiúkat akik alig bírják ki hogy ne ordítsanak bele a telefonba. Ahogy látom han már el ment, és innen hallom hogy keté szakad a neveléstől.
-neked nem dolgoznod kénne? Vagy rákom tudja?
- na ved le anyucinak a bugyit- oda jött hozzám hyunjin és be fogta a számát mivel hogy ha nem jön oda hozzám és a nagy mancsával nem fogja be a pofám, akkor azt fogja észre venni jiwoo hogy valami nagyon nagy baj van velem.
YOU ARE READING
csak túra vezető? ( han from stray kids)
Romancestay vagyok. még hozzá túlságosan is nagy stay. minden álmom volt egy stray kids koncert. csak hát... az volt a baj... hogy nem volt pénzem rá. így hát az iskola mellett dolgoztam. így lettem a világ leg híresebb túra vezetője. mivel nem akàrkiket t...