Medya: Mete 💪🏽Sonunda Meteyi tam hayalimdeki gibi buldum. Bölümü uzun yazmaya çalıştım.
Bölümde +18 yerler var rahatsız olacaksınız okumayın.OY VERİN LAN🐴
Keyifli okumalar💋
•
Yine hasta olduğum bir günde yine ve yine iki günlük rapor almıştım. Yazın ortasında bi insan nasıl hasta olabilirdi ölümüne hemde. Sabaha kadar burun tıkanıklığımdan uyuyamadığımdan ablam ıhlamur kaynatmış ardından işe gitmişti.
Bizimkilere sabah haber vermiştim. Onlarda bir kaç tavsiye vermişti.Durunun söylediğine göre tuzlu su çekersem burnuma açılırdı. Gerçektende olmuştu. Tuzlu suyu burnumdan çekip geri hınkırdım. Burnum açılmıştı. Sonunda temiz hava alabildiğimden üstüme bir sweat geçirip balkona çıktım ve sigaramı yaktım. Bir kaç nefesten sonra telefonuma bildirim geldi.
Antilop: çokmu üzüldün gelmemişsin okula .d
Hazar: PUHAHAHA
Hazar: hastayım ondan gelemedim iki gün raporluyum
Antilop: neyin var
Hazar: götüm ağrıyor biraz ya
Hazar: dar deliğim zorlandı
Antilop: var orospu vay
Antilop: attığın hikayeden belliydi amk
Antilop: o güzel götün birde
Hazar: hıhım istersen şuan seninde olabilir
Hazar: tabi istersen hani zorlamam sevgilin kızmasın
Antilop: hikayeye attığımı diyorsun demi
Antilop: hatun taş gibi ya valla
Antilop: birde güzel yiyişiyor ki
Antilop: kapıyı aç
Aniden yerimde kaldım. Ben taşak geçiyordum gerçekten götümü verecek miydim? Korkuyla yerimden kalkıp kapıyı açtım. Karşımda Bartın duruyordu. 10 dakikada nasıl gelmişti. "Fıstık" diyip yanağımdan bir makas alıp eve girdi. "Evin gibi ne giriyorsun be" diye çemkirdim. Salak çocuk.
"Susta odana geçelim" dedi. "Hayırdır okuldan nasıl kaçtın?" Dediğimde sırıttı. "Seyficiğim sağ olsun" dedi. Seyfi abi bizim güvenlikti. Kafa dengi bir adamdı. Odaya girdiğimizde beni kendine çekti. Dudaklarını dudaklarımın üzerine bastırdığında mükemmel tat tekrar ağzıma geldi. Uzun zamandır tatmıyordum.
Öpüşmemiz derinleşirken elleri rahat durmuyordu. Bir eli belimdeyken diğer eliyle eşofmanımın iplerini çözüyordu. Dudaklarımızı ayırıp yatağıma oturdu. Kucağına oturmaya yeltendiğimde beni geri çekti ve altımdaki iç çamaşırımı çıkardı. Beni bir süre süzdüğünde gözlerimi kaçırdım. Elimden tutup beni kucağına çekti. Ayaklarımı belime dolayıp ellerimi boynuna sardım.
Dudağımdan kısaca öpüp elini kalçama attı. Ne yapacağımı bildiğimden bacağımı biraz ayırıp kalçamı kaldırdım.Elleri yavaşça deliğime geldiğinde okşamaya başladı. Kafamı boynuna gömüp yavaş yavaş öpmeye başladım. O sırada deliğimi okşayan eli biraz daha hızlandı. Bir parmağını içimde hissetmemle durup inledim. Elini sırtıma koydu "acıtmayacağım" diye mırıldandı. Kafamı iyice oynuna gömdüğümde omzunu kaldırıp bana baktı. Elini suratımda gezdirip dudaklarımızı birleştirdi. Tek parmağını hafiften ileri geri hareket ettirirken ikinci parmağınıda zorladı. "Ah acıdı" dedim. Beni dinlemeden dudaklarımı sömürmeye devam etti. Parmakları hızlı hızlı git gel yapmaya başladığında bende kendimi sürtüyordum. "Ah beni deli ediyorsun" dedi boğukça. Sonunda geldiğimde kendimi ona bıraktım. Beni yüz üstü yatağa yatırdı bacaklarımı ayırıp kalçamı hafif hafif öpmeye devam etti. Öylece durmuş gözlerimi kapatmıştım. Kalçama hala konan öpücüklerle kendimi ona bıraktım.
-
Uyandığımda yatağımdaydım. En son Bartınla beraberdim ama o şu an yoktu. Kafamı yastıktan kaldırıp yanımda duran telefonumdan saate baktım. Saat gece üç buçuktu. Yerimde sızlanıp kalktım ve mutfağa gidip soğuk bir su içtim. O sırada telefonuma bildirim geldi.
Antilop: uyanmışsın
Antilop: acıyor mu?
Kafamı kaldırıp karşı balkona baktığımda Bartın üzerinde sadece bir atlet ile oturmuş sigara içiyordu. Lambayı söndürüp odama geçtim.
Hazar: doğruyu söyle ben uyuyunca bana bir şey yapın mı?
Antilop: ne LWJDLWJCLEK
Antilop: hayır
Antilop: en son zevkten çıldırmıştın aşkım
Hazar: ben senin aşkın falan değilim
Antilop: la ne şey ettin sanki zorla yaptık
Antilop: sen uyuyunca üzerini giydirip çıktım evden
Hazar: aferin adam ol
Antilop: biraz deliğine taciz etmiş olabilir ellerimle
Utançla kıpkırmızı kesildim. Telefonu kenara koyup bir süre duvarı izledim. Telefonum çalmaya başlayınca arayan kişiye baktım. Antilop.
"Efendim" diyerek telefonu açtım. "Aşağı in" dedi ve suratıma kapattı telefonu. Telefonu kulağımdan çektim ve üzerime tişört geçirip anahtarı aldım. Bu saate ne kadar az ses çıkarsa o kadar zorluyordum kendimi ablamın uyanmaması için. Yavaşça binadan indiğimde bina kapısında beni bekliyordu. Bina kapısını açıp dışarı çıktığımda gözleri bana döndü. "Hiç gelmeyeceksin sandım" dedi ve beni kolumdan çekti. "Bizim yere gidelim" dedi. Bizim yer ara sokak oluyordu galiba. Hızlı adımlarla ara sokağa girip sırtımı soğuk duvarla buluşturdu.
Alt dudağımı emmeye başladığında güldüm."Ya daha bugün beraberdik" dedim dudaklarımızı ayırıp. "Yani?" Dedi tek kaşını kaldırıp. "Yanisi sencede fazla görüşmüyor muyuz? Senin işin yokmu banklarda kızları yemen gibi" dedim aynı şekilde kollarımı bağlayıp. Bana dik dik baktığında güldüm.
"O gün beni öylece bıraktığınıda unutmadım sanma senin yüzünden yelloz Seline kaldım" dedi. Yelloz Selini okuldaki çoğu erkek sevmiyordu. Herkesle çıkıp işini pekiştiren kaşarlardandı. Ailesinde genetikti galiba.Sırıttım. "Napayım" dediğimde beni belimden çekip iyice kendine bastırdı ve dudaklarımızı birleştirdi. Tek elimi aşağı gönderip sertliğine dokundum. Fermuarını açıp sertliği dışarı çıkardığımda bana öylece bakıyordu. Yavaşça eğilip başını öptüm. "Ihm siktir" dedi kafasını kaldırarak. Yavaşça etrafını öptüğümde inlemeleri durmuyordu. Boydan boya yaladığım sikini elime alıp biraz çekmeye başladım. Daha fazla beklemeden ağzıma aldığım sertliğini kafamla ileri geri yapmaya başladım. Bartının inlemeleri artarken kolunu cimcikledim sesiz olması için. Daha fazla dayanamadan saçımdan tutup hızlı hızlı hareket ettirdi.
Boşalacağını söylediği için elimle devam etmiştim. Daha sonra beni yerden kaldırıp tekrar dudaklarımızı birleştirdi ama kısa sürmüştü. "Birisi gelmeden gidelim" dedim ona bakarak. Nefes nefese kalmıştık. Karanlıkta öylece birbirimize bakıyorduk. Beni tekrar kendine çekip yanağımdan öptü. Daha sonra beraber eve gittik. "İyi geceler" dedi ona baktım "iyi geceler" dedim ve arkamı dönüp binaya girdim. Ben binaya girene kadar beklemiş binaya girdikten sonra gitmişti. Yavaşça kapıyı açtığımda aniden karşımda ablamı görmemle yerimden sıçradım "neredeydin" diye kıs kıs bana bakıp güldü. "Gördün zaten söylememe gerekmi var" dedim ve utançla kendimi odama kapattım.
Aslında böyle şeylerden utanmazdım ama ablam öyle bir bakıyordu ki insanın utanası geliyordu. Biraz daha telefona baktıktan sonra yarında raporlu olduğum için rahat bir nefes alıp uykuya bıraktım kendimi.
•
Bölümü severek okumuşsunuzdur umarım. Bu sıralar düğünler çok oluyor o yüzden geç yazıyorum bölümleri. Bu hikayeyi bitirip yeni kurgularda yazmak istiyorum ama daha hikayenin başındayız. Hallederiz ya takmayın sşcjslckşe
Sizi seviyorum öpüldünüz🫶🏼😻
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEKO I +18 BxB
RomanceEşcinsel olduğum için bana zorbalık yapan kekoya biraz yanaşsam en fazla ne olabilirki?