o n d ö r t

14.8K 484 36
                                    


Ölmedim yaşıyorum. Çok uzun zamandır bölüm atamıyorum YKS ögrencisiyim günümün 25 saatti dershane okul ve kütüphane ile geçiyor sosyal medyaya bile giremiyorum. Ara tatilde vakit bulmuşken bölüm yazıp atmak istedim. Bölüm kısa falan demeyin uzunuda yazarız umarım.

Diğer kurgumuda okumayı unutmayın😻

Keyifli okumalar.







Üstündeki gömleğin düğmelerini tek tek söküp bana baktı. Altımdaki siyah eşofmanı bel kısmından tutup bir çırpıda çıkardı. Dudaklarımızı tekrar birleştirdiğinde o derin erkeksi kokusu burnuma geldi.

Elleri rahat durmadan aletimi okşuyordu. Dudaklarımızı ayırıp göğüsüme minik minik öpücükler konduruyordu. Kelebek hissi bu olsa gerek. Bana her temas ettiğinde kendimi bayılacak gibi hissediyordum onun dokunuşlarıyla vücudum alev alev oluyordu. Üsten bana bir bakış attıktan sonra aletimi öpmeye başladı. Kendi kendime değişik sesler çıkarırken aniden yataktan kalkıp karşıdaki dolaba ilerledi. Kafamı kaldırıp ona baktım. Bir kaç çekmeceyi karıştırdıktan sonra elinde hiç beklemediğim bir şeyle geldi. Ucunda pembe bir kalp olan uzun bir nesne getirdi. -fotoğrafı ne kadar koysamda ban yemediği halde kalkıyor anlayın siz-


Derince yutkundum. O üzerime doğru gelip beni tek hamlede ters çevirdi. "Hiç acımayacak bebeğim" dedi kalça lobumu sıkarak. Sırıttım.
Deliğimi biraz diliyle ıslattıktan sonra kalçamı geriye attım. Elindekini yavaşça deliğime soktuğunda istemsizce inledim. "Çok güzelsin bebeğim" dedi ben inlerken. Tam o sırada kapının çalmasıyla apar topar kalktım. Bartının eli ayağı birbirine dolanmıştı "lan bu kim" dedim üstümü giyinirken.

"Bilmiyorum" dedi Bartın üzerine gömleğini geçirip kapıya ilerledi. Bende kapıdan onu izledim. Bir kaç dakika sonra kapıyı açtı. Karşısında yaşlı bir kadın duruyordu "ay oğlum sen kimsin" dedi kadın Bartını süzerek "abla ben burda oturuyorum sen kimsin" dediğinde kadın bi kapı numarasına bir elindeki kağıda baktı. "Oğlum 14 numara değilmi burası" dedi teyze elindeki kağıdı göstererek. Bartın derin bir nefes çekip "bi üst kat abla" dedi. Kadın teşekkür ettikten sonra kapıyı kapattı.



Bana dönüp pis pis sırıttı "şimdi yırttın ama gece görürüm ben seni" dedi ve banyoya girdi.







Oy verinde uzun bölüm yazmaya hevesim olsun😿

Kendinize iyi bakın.

Seviliyorsunuz😻

KEKO I +18 BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin