ö z e l bö l ü m

14.2K 406 69
                                    



100K💗



"Aşkım bunları nereye koyayım" Bartının elindeki çamaşır sularına baktım. Bir ay olmuştu biz taşınalı hala öğrenememişti. "Şurdaki dolaba koy" dedim ve yaptığımız market alışverişini dolaba doldurmaya devam ettim. Birlikte Aydın'a taşınmaya karar vermiştik. 1+1 ev tutmuştuk. Biraz pahalıydı ama bir şekilde hallediyorduk. Sonunda taşınmamız bitmişti. Okulların açılmasına daha 2 ay vardı. Biz bu iki ay içerisinde şehri keşfetmeyi düşünüyorduk. Annemlerin desteği ile birlikte gelmiştik buralara.

Kapının çalmasıyla dalgınlığımdan sarsıldım. Pizza söylemiştik. Bartın hızla kapıya gittiğinde bende artan poşetleri iç içe koydum.



Sen ben bir kaç kişi
Bırakmışız bütün işi
Vurmuşuz kendimizi yollara

Arkada çalan müzik eşliğinde mutfaktan çıkıp salona geçtim. Bartın bardaklarımıza kola dolduruyordu. Oturduğum sandalyeden uzanıp yanağından bir makas aldım. "Yerim seni" dediğimde güldü. "Önce yemeğini ye sonra beni yersin zaten" dedi. Gülümsedim ve pizzadan büyük bir ısırık aldım. Yemeğimizi film izleyerek izledikten sonra etrafı kaldırdık. "Of ölücem yorgunluktan" dedim salona girerken. "Gel otur masaj yapayım" dedi Bartın koltukta kenara kayarak. Sinsice yaklaştım. Ona yaklaştıktan sonra koltuğa oturmak yerine kucağına oturdum. Tepki vermeden bana uyum sağladı. Elleri ile omuzlarıma masaj yapmaya başladığında bende biraz daha kendimi ona bastırdım. Altımda hissettiğim sertlik ile gülümsedim. "Yerinde dur bakalım" diyerek omuzlarıma öpücük kondurdu. Ama bu beni daha çok tatmin etmişti.

Yerimde öylece kendim sürtünmeye başlamıştım. Ani bir hareket ile beni altına alıp üzerime çıkmıştı. Koltuğun kenarlarından tutup beni oraya hapsettiğinde yakalarından tutup dudaklarımızı birleştirdim. Sevdiğim erkeksi kokusu burnuma dolduğunda gülümsedim. Alt dudağımı sertçe kavradığında kanadığını hissetim. Bu dahasını istiyorum demekti onun için.

Öpüşmemiz derinleşirken ellerimle pantolonunun kemerini indirdim. Fermuarı açtıktan sonra önümde duran sertliği elimle kavradım. İnlemesiyle ellerimle ileri geri yapmaya başladım. "Seni istiyorum" boğukça çıkan sesiyle ona baktım. Bir hamleyle beni kaldırıp üzerimdeki tişörtü çıkardı. Göğüs uçlarıma doğru eğilip emmeye başladığında kafamı geriye sarkıttım. Bunu yapmasına bayılıyordum. Elleriyle eşofmanımın iplerini çözüp çıkardı. "İçeri gidelim" dediğimde göğüslerimden dilini çekmeden beni kucağına alıp odaya getirdi. Yatağa nazikçe koyduktan sonra üzerime çıkıp dudaklarımızı birleştirdi. Sertliği hala üzerimde hissediyordum. Ayırdığımız dudaklarım ile üzerine çıktım. Göğüslerinden aşağıya doğru öperek sertliğe geldim. Aletinin üzerine sertçe bir öpücük kondurduktan sonra aletini ağzıma aldım. Yavaş yavaş hareket ederek onu daha çok tatmin ediyordum. Saçlarımdan tutup beni hızlandırdığında boğukça güldüm. "Hızlı ol!"

Saçlarımdan geriye tutarak yüzüme baktı. Beni tek hamlede altında alıp yüz üstü yatırdı. Hışımla iç çamaşırımı çıkardığında canımın çok yanacağını hissetim.

Kalçalarıma minik minik öpücükler konduruyordu. Bacaklarımı iki yana açıp işini kolaylaştırdım. Deliğimin üzerine dilini gezdiriyordu. Bana inat olsun diye yavaş hareket ediyordu. "Bartın" dedim inleyerek. "Merak etme" dedi deliğime öpücükler kondururken.

Kapının çalmasıyla içimden sertçe küfür ettim. Bartın umursamıyordu. "Bartın! Kapı çalıyor" dedim gülerek. "Bir huzur vermiyorlar!" Dedi sinirle ayağa kalkıp. Kenarda duran iç çamaşırımı giyip salondaki kıyafetlerimi aldım. Kapı çalmaya devam ederken hızla eşofmanımı giyip kapıya baktım. Karşımda ablam duruyordu. "Ben geldim!" Dedi ve bana sarıldı. "Hoş geldin" dedi ve arkasından Duru ile Mete çıktı. "Ve bizdee" diyerek güldüler.


Hepsini içeri davet ettikten sonra bol sohbet eşliğinde akşam yemeğimizi hazırladık. Bartın hala mutsuzdu.






Bölümün kısalığını görmemezlikten gelirseniz sevinirim. 100k olmuşuz çok mutlu oldum. Yorumların hepsini okumaya çalıştığım kadar okuyup cevap vermeye çalışıyorum. Umarım keyfiniz yerindedir tatiliniz güzel geçmiştir. Kendime bol bol vakit ayırmaya çalıştım. Umarım seversiniz bölümü.

Seveceksiniz'i okursanız sevinirim🥹


Seviliyorsunuz💗




KEKO I +18 BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin