ჯიმინის POV
მე მას ელა დავარქვი
- ელა ? (იუნგი)
იუნგისთვის საინტერესო კითხვას ვუპასუხე .
- ხო იმიტომ რომ წარსული არ გაახსენდეს. ეს შეუძლებელია მარა მაინც დავიზღვევ თავს (ჯიმინი)
- ახლაღა მიგიხვდი*გაღიმება*(იუნგი)
ინტერესით მოცქერალმა სეიტიმ ახლაღა დაარღვია დუმილი.
- ეს რამდენ ხანს
გაგრძელდება?(სეიტი)
- რას გულისხმობ? (ჯიმინი)
ვეცადე დაეკონკრეტებინა ის რის თქმასაც ცდილობდა, ამიტომ კითხვაზე კითხვით ვუპასუხე.
- რამდენი ხანი გეყოლებათ აქ გოგონები? (სეიტი)
ამ კითხვის დასმას იუნგის ცალყბად ჩაღიმება მოჰყვა.
მინდოდა სეიტისთვის მეპასუხა "მეღადავები თქო ?" მაგრამ
ამ წამს ოთახში შემოსულმა ჯეიქეიმ კი ჩემ მაგივრად გასცა პასუხი.
- სამუდამოდ (ქუქი)* * *
დეიზის/ელა POV
ჯიმინი ძალიან თბილად მექცევა.
ყოველი დეტალით მანახვებს თუ როგორ ვუყვარვარ.
სამწუხაროდ ეს ვერ ანაცვლებს და ვერც აღადგენს ჩემს დანაკლისს
ჩემს წარსულში რადგან არაფერი არ მახსოვს.
ჯიმინმა მხოლოდ მცირე ისტორია მომიყვა მძიმე ტრაგედიის შესახებ რომელსაც თურმე ძლივს გადავურჩი.
არც ვთხოვ რომ მოყვეს ამის მოსმენა მეც დისკომფორტს მიქმნის
არ მინდა ჩემ გამო მოწყენილი იყოს
რადგან ვგრძნობ თუ როგორ ძლიერ მიყვარს ხანდახან გაუცხოებაც მაქვს ხოლმე მის მიმართ ალბათ ეს იმიტომ რომ არაფერი არ მახსოვს წარსულიდან.სანგის POV
- ასე უეცრად რანაირად შეიძლებოდა დაეტოვებინა ყველაფერი და წასულიყო იაპონიაში, ეს ხომ შეუძლებელია? (ჯენგი)
- მეც მაგას არ ვამბობ? (სანგი)
ცხელი ყავით სავსე ფინჯანი მაგიდაზე გადავდე, ცხელი ტემპერატურის გამო ენა ამეწვა.
- აბა რატომ უთხარი მინას დას ეუნს რომ იაპონიაში წავიდა? (ჯენგი)
- იმიტომ რომ ასე იყო საჭირო, აბა დაფიქრდი მინას წერილში დარწმუნებული არ ვიყავი და არ ვიცი შენი და სად არის თქო ეს მეთქვა?
მათ თვალში ხომ არასანდო ადამიანი აღმოვჩნდებოდი რადგან მინაზე ვერ ვიზრუნე ?
მინა ძალიან მჭირდება, ხომ ხედავ კომპანია იძირება,მინას ცოლად შერთვით კი ჩემ ჰოლდინგს გადავარჩენ.
ამიტომ იძულებული ვიყავი ამ თამაშს ავყოლოდი ,დამიჯერე აქ არც მე და არც შენ ვართ სულელები უეჭველად ჯეიქეის ხელი ურევია. (სანგი)
YOU ARE READING
შეწირულები
Mystery / Thrillerრა მოხდება როცა იგებ რომ ვიღაცის თოჯინა ხარ. თან ეს შენს დაბადებამდე ძალიან ბევრი წლით ადრე იყო "გადაწყვეტილი". იძულებული ხარ დაემორჩილო,დანებდე ან დაუპირისპირდე ამ ძალას. "-რატომ შენ?! რა თქმა უნდა ამ კითხვაზე პასუხის გაცემა მარტივია შენ ჩემი შ...