[1.Part]

281 15 0
                                    

,,Dobrý večer Seoule! Mé jméno je Kim Namjoon..".

,,...mé Jeon Jungkook....".

,,..a vítáme vás na kanále BSKS+. Dnes si společně řekneme..".

,,Tae je večeře! Pojď se najíst!"zavolala na mě máma z kuchyně.

,,Už běžím!"odpověděl jsem a vypnul televizi. V kuchyní jsem si sedl na své obvyklé místo a začal jíst.

,,Tak co Tae, jak se cítíš? Jsi nervózní ohledně zítřka?"zeptala se mě máma a přiložila mi na talíř další kus grilované zeleniny.

Zítřek. Den, kdy se stanu skutečným dospělým mužem. Půjdu do své první práce. Ale ne do ledajaké! Budu pracovat jako asistent nejznámějšího moderátora zpráv v Jižní Koreji! Jeon Jungkook. Alfa. Můj idol. Muž, který si už 5 rokem udržuje pozici nejhezčího může v Seoulu. A já budu mít tu čest mu dělat asistenta! Pro mě jako omegu je to velká čest.

,,Jsem strašně nervózní! Doufám, že tam neudělám ostudu!"zakňučel jsem jako malé štěně a dal si do pusy lžíci rýže.

,,Ale určitě ne! Jsi můj šikovný kluk, který zvládne všechno"řekla.

,,Musím se jít ještě připravit a nastavit si nejméně 10 budíku"rychle jsem do sebe naházel zbytek večeře a utíkal
do pokoje.

Všechno se zítra musí vydařit!
_______________________

Jungkook

,,Tím se dnes s vámi loučíme. Já Kim Namjoon...".

,,..a já Jeon Jungkook. Uvidíme se zase ve stejný čas na stejné stanici. Dobrou noc Seoulu!"poté, co se vypnuly kamery, jsem vydechl přebytečný vzduch z plic a napil se vody.

,,Pánové, byli jste skvělí jako vždy!"řekl Yoongi. (Min Yoongi ředitel společnosti BSKS+)

,,Měl si snad pochyb?"zasmál se Namjoon a obejmul mě okolo ramen. Na to se jen nuceně usměju a odhodím jeho ruku pryč.

Nesnáším tohodle člověka, čím dál tím víc!

,,Jungkooku, zítra ti přijde ten nový asistent. Omega"oznámil mi Yoongi, mezitím co jsem se chystal k odchodu.

,,Vím, Jennie se zmínila"usmál jsem se.

Doufám, že to nebude jen další nadřazená omega, která se mě bude snažit sbalit.

Naštěstí bude brát prášky. Povinně v této společnosti dostávají omegy i alfy prášky pro potlačení říje, aby se náhodou nestála nehoda při živém vysílání, která už tu jednou byla. A místo živých zpráv jsme tady měli živé porno.

,,Ráno mu Jennie ukáže budovu a pak bude celý tvůj".

,,A když tě bude unavovat, víš kam ho můžeš poslat"usmál se slizce Namjoon a chtěl si plácnout s Yoongim, ten ho však úplně ignoroval.

Prase nadržený!

,,Jasně..no jsem dost unavený z dneška. Půjdu domů. Mějte se"řekl jsem a odešel jsem do podzemních garážích ke svému miláčkovi.

,,Ahoj zlatíčko moje!"usmál jsem se a přišel ke svému autu.

,,Odvez mě z tohodle pekla hrůzy!"nešťastně jsem zakňučel.

Television Love (VKOOK)✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat