[END]

266 13 0
                                    

Taehyung

O 5 let později....

,,Zlato, kam jsi mi dal tu zeleninu?"ozval se Jungkook z kuchyně, mezitím co jsem chystal dům na rodinou oslavu.

,,Tam kde jsi ji nechal tam je"řekl jsem a snažil se z ubrousku vytvarovat labuť. Musí být dneska všechno perfektní.

,,Drahý pane Jeon Taehyungu. Slíbil jsi mi tehdy u oltáře, že budeme spolu v dobrém i ve zlem, v bohatství i v chudobě, v nemoci i ve zdraví a že tě můžu líbat každý den. Proto bych rád věděl, kde je ta zelenina"řekl a vytrhl mi ubrousek z ruky.

,,Slíbil, ale ještě si to můžu rozmyslet. A dej mi s tou zeleninou pokoj!"zabručel jsem a vytáhl jsem si další ubrousek na skládání. Dneska přijedou Jungkookovi rodiče a moje máma. Máme pro ně malé překvapení.

,,Ale no tak. Jsem přeci tvůj hodný králíček"řekl a udělal smutné oči.

,,To je mi teda výhra"ironický jsem se zasmál.

,,Největší"usmál se a vrátil se zpátky do kuchyně.

Trouba jeden.

Zasmál jsem se a nechal ubrousky být. Radši jsem se šel podívat do své pracovny. Poté nešťastné nehodě mi psycholog poradil najít si jinou práci. Tak jsem si ji našel u Jimina. Min Jimina. Dozvěděl jsem se, že kromě toho, že je manžel ředitele společnosti BSKS+ tak je i on sám spoluvlastník společnosti SKSTV+. Je to televizní stanice, kde pracují převážně omegy, takže jsem se nemusel bát, že bych zde potkával moc alf. Pracují jako asistent ředitelky (Omegy). Je to fajn práce.

,,Miláčku hosté jsou tady!"křikl na mě Jungkook z dolního patra.

,,Už běžím!".

_______________________

,,A co Jungkooku, jak se ti daří v práci?"zeptal se Jungkookův otec.

,,V pohodě. Stále nemůžou najít náhradu, tak jsem tam zatím sám. Nevadí mi to. Alespoň si získám více srdci zamilovaných fanoušků"ušklíbl se a já ho za to kopl do nohy.

,,Auu!"zakňučel a všichni u stolů se tomu zasmáli.

,,Neboj lásko jsem jenom tvůj"řekl a pohladil mě po mojí značce na krku.

,,Budu nadržený přestaň"zašeptal jsem mu do ucha.

,,A co když chci, aby jsi byl?"zamručel a políbil mě.

Provokatér!

,,Ehm. A co ty Tae jak se ti daří?"usmála se na mě mamka.

,,Všechno v pořádku mami. Nemusíš mít strach"řekl jsem a nenápadně jsem Jungkookovi zmáčkl ruku pro naše tajné znamení.

,,Co kdybychom si dali společnou rodinnou fotku?"usmál se Jungkook a mrknul na mě.

Chytrý chlapec.

,,Ano!"souhlasili všichni. Společně jsme se tak zvedli a šli do našeho  altánku, který mi nechal Jungkook postavit na naše první výročí svatby.

,,Tak fajn. Všichni na místa už to bude"křikl Jungkook a zapnul samospoušť.

,,4...3..2...1..a všichni řekněte Tae je těhotný!"vykřikl jsem.

,,Tae je-...Co?!"zakřičeli všichni.

A tak jsem způsobil mnoha lidem infarkt. Ne kecám, ale málem si při téhle informací hodili do kalhot. Byl jsem šťastný s Jungkookem, naší rodinou a naší malinkou fazolkou.

Ach. Život prostě nemohl být lepší.

Television Love (VKOOK)✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat