[10.Part]

198 15 0
                                    

Taehyung

Celý víkend jsem ležel s bolesti hlavy. Bylo mi příšerně. Do toho jsem dostal heat, jelikož jsem si zapomněl vzít prášky. Jaké to jen mám štěstí! Jediné co mě drželo nad vodou byl ten polibek a jeho vůně, která tu po něm zůstala. Představoval jsem si jakoby, tady byl se mnou. Vyhonil jsem si asi, tak šedesátkrát až mi málem odpadla pravačka.

,,Tak co Tae, jak sis užil udělování cen?"zeptala se mě Jennie.

,,Úžasný"řekl jsem a natáhl jsem se pro skleničku vody.

,,To věřím. Jednou jsem tam byla a málem jsem se počůrala smíchy, když tam začal Hoseok chodit po stole se záchodovým prknem na hlavě"řekla a já vyprskl vodu, kterou jsem zrovna pil.

,,Máš fotku?"zasmál jsem se a snažil se dýchat.

,,Jasně! Mám ji v telefonu pro horší časy"řekla radostně a podala mi ji. To vyvolalo další vlnu smíchu.

,,Vidím, že se tady bavíte"řekl Jungkook a připojil se k nám.

,,Velice pane Jungkooku"zasmála se Jennie a odešla pryč.

Zůstali jsme spolu o samotě. Moje tělo začalo na Jungkooka reagovat velmi zvláštně. Celý jsem se klepal a měl jsem chuť ze sebe všechno svléknout.

Co jen to se mnou děláš?!

,,Volal jsem s technikem a nastali nějaké změny v tabletech pro asistenty"zvedl se a přes rameno mi sáhl na můj tablet.

,,Vidíte? Jsou zde jiné barvy ikonek pro studia a pro čas"zašeptal mi do ucha, kterého se jemně dotkl svými rty.

,,Ano vidím to pane"vzrušeně jsem se oklepal.

,,Cítíte to?".

,,Co pane?"zeptal jsem se.

,,Tohle"řekl a přisál se svými rty na můj krk. Na to jsem se celý uvolnil a nechal se líbat. Celé mé tělo bylo v ohni. Vzrušeně jsem si ho přitáhl více k sobě.

,,Jungkooku!"vzdychl jsem, když se mi zakousl do tepny, kde mi udělal cucflek. Jemně pak přejížděl svým jazykem po celém mém krku. Zastavil se až u místa, kde se alfy zakousnou a propijí se tak s omegou navždy.

,,Jung-".

,,Pššš"zašeptal.

,,Buď hodný kluk"řekl a pohladil mě po tváři.

,,Jsem hodný kluk?"zeptal jsem se celý červený ze vzrušení.

,,Jsi hodný kluk"řekl a položil svou ruku na tu moji, kterou políbil.

Hodný kluk?

,,Nemáš mít teď vysílání?"zasmál jsem se a přiblížil se k němu blíž.

,,Kurva"vykřikl a utekl pryč.

Ach ty alfy.

Television Love (VKOOK)✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat