Taehyung
,,Hodí se více modrá kravata nebo červená? Hmmm. Modrá? Nebo červená?"zamračil jsem se na sebe v zrcadle.
Musí mi to dneska slušet! Aby se za mě Jungkook nemusel stydět. Teda ne že bych nebyl sexy už dost.
,,Tae, jestli nadále budeš řešit barvu kravaty, tak nestihneš autobus!"zasmála se máma u dveří. Zmučeně jsem si povzdechl, oblékl si červenou kravatu a utíkal se najíst. V kuchyní jsem si naložil vajíčka a začal je jíst jako by mi šlo o život.
,,Nehltej tak!"pokarala mě máma.
,,Nestíhám!"zamumlal jsem a hodil do sebe další kus vařeného vajíčka.
,,Nemáš být tak dlouho před zrcadlem"zamručela na mě.
,,Chci udělat ten nejlepší dojem"zamračil jsem se a šel si obléct boty. U zrcadla jsem se ještě upravil a vyrazil jsem na autobusovou zastávku.
Kéž bych měl vlastní auto!
___________________________
,,Wau! Nádhera"pomyslel jsem si.
Stojím před budovou BSKS+ a nemůžu z ní pustit oči! Je tak stylová a moderní. Jak asi bude vypadat vevnitř? Po schodech jsem se vydal ke samootvíracím dveřím a vešel jsem dovnitř k recepci.
,,Dobrý den, přejete si?"usmála se na mě postarší dáma u recepce. Podle pachů beta.
,,D-dobrý den, mé jméno je Kim Taehyung. Jsem nový asistent pana Jeon Jungkooka"zakoktal jsem.
,,Ježíš Tae! Hlavně klid!"uklidňoval jsem se v duchu.
,,Ano mám Vás tady. Chvíli počkejte, přijdou si pro Vás, zatím se můžete posadit".
,,Děkuji"poděkoval jsem a sedl si na křesílko. Mezitím co jsem čekal, jsem se díval po okolí. Mají tady na zdech spoustu obrazu se slavnými moderátory. Přičemž zde nesmí chybět ani sám Jeon Jungkook. Jak ten je úžasný! Vedle něho je jeho kolega Kim Namjoon. Alfa. Ale u toho obrazu bylo něco zvláštního. Vstal jsem a chtěl jsem se na něho jít podívat zblízka, ale než jsem se k tomu dostal, chytila mě cizí ruka.
,,Vy musíte být Kim Taehyung! Dobrý den, mé jméno je Kim Jennie a jsem asistentka ředitele společnosti BSKS+. Moc ráda Vás poznávám"usmála se na mě a podala mi ruku.
,,Ano to jsem já"usmál jsem se a potřásl jsem si s ní rukou.
,,Mým úkolem je Vám to tady ukázat. Je to tady docela velké, tak pořádně poslouchejte! Ovšem Vám asi bude stačit jen, kde najdete záchody, kuchyň, studio a pracovnu pana Jungkooka"řekla a šla směr k výtahům.
Tak to bude něco.
,,Jsou tady tři patra. V přízemí se nachází recepce, salónky a kavárna pro zaměstnance, kde většinou budete chodit pro kávu. V prvním patře najdete uklízečky, štáb, kuchařky, kameramany, zvukaře a kuchyň, kde Vám kuchařky podají, co jen budete chtít. V druhém patře se nachází pracovny moderátorů, jejích asistentu a najdete tady i pracovnu samotného ředitele. Zde teda pojedeme výtahem, abych Vám mohla ukázat Vaší pracovnu"vystoupili jsme ve druhém patře a hned jsem věděl, že se tady rozhodně ztratím.
Má tahle budova vůbec nějaký konec?!
,,V posledním patře jsou obrovská studia. Podle čísel se musíte zorganizovat, kde zrovna pan Jungkook bude natáčet"řekla a vstoupila do prázdné pracovny. Nyní už teda do mé pracovny.
,,Tady bude Vaše království. Na dveřích bude samozřejmě Vaše jméno, aby jste se tady neztratil. Nechám Vás si to tady prohlídnout a až budete hotov stavte se do mé pracovny. Musím Vám dát prášky".
Prášky?
,,Jaké prášky?"zeptám se.
Nic takové ve smlouvě nebylo! To mě chtějí zdrogovat a poslat do Tibetu?! No to snad ne.
,,Prášky na potlačení říje. Neříkali Vám to? Podává se to omegam a alfam, aby to zabránilo jistým problémům. Svobodné omegy a alfy je berou normálně. Možná jen jsou tyhle o trošku silnější"usmála se na mě.
Ach tyhle prášky.
,,Ach tyhle prášky! Ano vím, které prášky myslíte. Občas je používám".
,,Tak dobře. A nevadilo by Vám kdybychom si začli tykat? Hádám, že jsme skoro ve stejném věku"zeptala se.
,,Jasně! Jsem Tae".
,,Jennie. Rozhlédni se tady a přijď. Budu čekat"řekla a odešla pryč. Já jsem si odložil své věci na stůl a sedl si do křesla.
Nemůžu se dočkat až se sektám s Jungkookem!
ČTEŠ
Television Love (VKOOK)✅
FanfictionKim Taehyung - mladá krásná omega, která se stane asistentem slavného moderátora zpráv BSKS+. Jeon Jungkook - silná sexy alfa, která si omegu zamiluje. Co se může stát mezi šéfem a jeho asistentem? Dozvíte se v příběhu. Sorry za chyby.... Varování:...