Jungkook
Kdo si dovoluje otravovat mého Taeho?! Až toho idiota uvidím zlomim mu všechny kosti v těle a uvařím z něho oběd.
Výtahem jsem se dostal až do podzemních garáží a hledal jsem někoho podezřelého.
Počkej ty hajzle, až se mi dostaneš pod ruky!
Prohledal jsem každý koutek parkoviště. Nikde nikdo.
Tak kdo kurva?
,,Jungkooku"ozval se tichý hlas z auta. Byl tam Jin společně s jeho spícím dítětem. Nevypadal vůbec zdravě.
,,Jine. Co se ti sakra stalo?"zeptal jsem se a přišel k němu blíž.
,,Čekám tady na Namjoona. Chtěl jsi jít pro nějaké věci do své bývalé pracovny".
Bývalé?
,,O čem to mluvíš?".
,,Odjíždíme pryč. Namjoon dostal nějakou nabídku na moderování v USA. Alespoň budu moct být s moji rodinou"řekl.
Proč mi to sakra nikdo nic neřekl? Moment šel do své pracovny? Nikde jsem ho neviděl. Jedině že by-. Tae!
,,Kurva!"vykřikl jsem a běžel jsem do své pracovny. Nechávajíc tam zmateného Jina.
____________________
Taehyung
Mezitím co Jungkook naháněl v garáži, kdo ví koho jsem se snažil uklidit jeho složky ve skříni. Měl v tom úplný nepořádek. Jak se v tom může člověk vyznat?
Náhle se ozvalo otevírání dveří a jejich zamknutí.
,,To už jsi tady"usmál jsem se, ale hned co jsem se otočil mě úsměv přešel.
,,Co tady děláte?"zamračil jsem se.
,,Přišel jsem se rozloučit"ušklíbl se Namjoon a šel ke mě.
,,Rozloučit?".
,,Ano. Odjíždím pryč. A bylo by nesmělé odejít bez rozloučení"řekl a začal si u toho svlékat košili.
,,Co to děláte! Okamžitě přestaňte"vykřikl jsem a schoval jsem se za stůl.
,,Ani nevíš, jak mě s tím křikem vzrušuješ"řekl a nahnul se ke mě. Dokázal jsem mu vyhnout a předběhnout ho. Utíkal jsem ke dveřím, které jsem se snažil vyrazit.
Sakra proč to nejde!
Snažil jsem se bouchat na dveře, aby mě někdo slyšel. Někdo tu přece musí být!
,,To ti nepomůže. Všichni jsou nahoře ve studiu. Podařilo se mi je zdržet"řekl a za ruku si mě přitáhl k sobě. Bojoval jsem, jak jsem jen mohl. Ovšem neměl jsem proti němu žádnou šanci. Tak jsem se alespoň snažil poškrábat mu ten jeho hnusný ksicht. A podařilo se mi to.
,,Ale koťátko má drápky. Nejspíš tě prvně budu muset naučit slušného zacházení!"křikl a praštil mě. Spadl jsem tak na zem. Namjoon na mě nalehl a začal mi ničit mé oblečení.
,,Prosím ne"křikl jsem, když mi roztrhl i boxerky.
,,Pros! Více si to tak užiju"zasmál se jako nějaký psychopat a začal mě dravě líbat na krku. Tedy jestli se tomu líbání dalo vůbec říkat. Přímo mě kousla a drtil.
,,Dost! Přestaňte"žádal jsem ho ať přestane. Ovšem nic se nestalo. Dále na mě naléhal a navíc mi začal drtit můj zadek. Kopal jsem okolo sebe a doufal jsem, že ho zasáhnu.
,,Jsi zlobivý kluk, co? Jsi úplně stejný jako Jin. Taky se se mnou pral. Ovšem nemělo to žádnou cenu. Protože já dostanu vždy to co chci"spokojeně zamručel a vytáhl si ze svých kalhot jeho penis. Při pohledu na něj jsem se začal smát.
,,Co je?"naštval se.
,,To je jako všechno? O proti Jungkookovi si jako malé dítě"zasmál jsem se zoufalé. Doufal jsem, že mi to dá tak šanci ho rozhodit a utéct.
,,Ty jeden zmetku!"vykřikl a začal mě mlátit hlava nehlava. Já jsem se snažil krýt svoji hlavu.
Tohle jsem asi neměl dělat.
,,Všechny omegy jsou stejné! Jste jenom kurvy. Nemáte ani právo chodit ven! Myslíte si o sobě, že jste něco víc! Udělal jsem tak dobře, že jsem ho skoro zabil a udělal mu fakana! Mohl jsem si tak jeho místo vzít já"vykřikl.
Moment o čem to kurva mluví?!
,,O čem to sakra mluvíš!"zašeptal jsem. Bolelo mě celé tělo.
,,No kdo asi! O našem slavném Kim SeokJinovi! Stále i přesto, že je ten krypl na vozíku je více populární, než já! Dokonce i když byl na vozíku stále moderoval. Tak jsem musel zasahnout. Zn*sil*il jsem ho a oplodnil. Chtěl jsem ho nechat samotného. Ovšem nějakým způsobem se to dostalo k mým rodičům, kteří když to zjistili mi dali nůž pod krk. Pokud si ho nevezmu za manžela tak mě zničí. Tak jsem tedy řekl své ano, vzal si jeho místo moderátora a jeho jsem nechal doma. Výhody to vážně mělo. Šukat ho je vážně sranda. Nic necítí, a proto vždy musím přitvrdit"šíleně se zasmál a nahnul se ke mě.
,,A teď můžeš i ty-"už měl špičku svého penisu u mého otvoru. Celý jsem se otřásl a řval o pomoc.
,,Ty jeden zkurvysynu!"ozval se šílený řev. Podíval jsem se tím směrem a rozbrečel jsem se štěstím. Stal tam Jungkook spolu s ochrankou.
,,K-kookie"bolestivě jsem se usmál a natahoval jsem k němu ruce.
,,Ty zmrde"vykřikl a odhodil Namjoona ze mě pryč.
,,Já ti dám mlátit omegy!"zařval a začal ho mlátit. Začala se mi příšerně motat hlava.
,,Jungkook-"zašeptal jsem a omdlel jsem.
ČTEŠ
Television Love (VKOOK)✅
FanfictionKim Taehyung - mladá krásná omega, která se stane asistentem slavného moderátora zpráv BSKS+. Jeon Jungkook - silná sexy alfa, která si omegu zamiluje. Co se může stát mezi šéfem a jeho asistentem? Dozvíte se v příběhu. Sorry za chyby.... Varování:...