[8.Part]

196 15 0
                                    

Taehyung

,,Mami!! Nevím co si mám vzít na sebe! Nic mi nesluší!"zakňučel jsem, když už jsem zkoušel všechno možné.

,,Ale prosimtě. Ukaž"podívala se do skříně a vybrala mi první věci, které našla.

,,Tady to si oblékni a dělej. Už nemáš moc času"řekla a podala mi je. Já jsem si je z jejích rukou vzal a utíkal do koupelny. Musím si ještě vyčistit zuby, učesat vlasy a trošku upravit své nedostatky.

Nesmím Jungkookovi udělat ostudu!

,,Tae! Už je tady auto!"křikla po mně mamka.

Sakra!

________________________________

,,Sluší Vám to"usmál se na mě Jungkook a podal mi skleničku šampaňského.

,,Vám také pane"zčervenal jsem.

Naštěstí jsem se stihl nachystat, ale kdybych neměl ještě čas, šel bych nahý. Teda myslím, že by to Jungkookovi nevadilo. V autě jsem nemohl z něho spustit oči. Je tak nádherný! A když si šel pro cenu za nejlepšího moderátora roku 2023 málem mi vypadli oči.

,,Tak na vítězství"usmál se a přiložil si skleničku ke svým rtům.

Kéž bych mohl být ta sklenička.

,,A-ano"usmál jsem se a napil se.

Bože!

,,Gratuluji ti Jungkooku"přišel k nám Yoongi se svým manželem.

,,Děkuji".

,,Tak co pánové, jak si užíváte akci?"zeptal se Jimin.

,,Je to tady úžasné. Obzvlášť když jsem tady tak s nádherným doprovodem"mrknul na mě Jungkook. Na to jsem celý zčervenal a Jimin se zasmál.

,,To můžu potvrdit"zasmál se Namjoon.

Zase on! A to byl ten večer do teď krásný.

,,Ehm. Gratuluji k vítězství za kolegu roku"řekl Jimin.

,,Děkuji kočko"mrknul na něho.

,,Dej si pozor na jazyk!"naštval se Yoongi a obejmul Jimina okolo jeho bříška.

,,Ale vždyť jo!"zamumlal a podíval se na mě.

,,Užijte si večer"řekl a odešel. Poslední dobou je čím dál tím divnější. Měl bych si na něho dávat větší pozor.

,,Šmejd"odplivl si Yoongi.

,,To on byl vždycky"ozvalo se za náma.

,,Jine!"usmál se šťastně Jimin a obejmul ho okolo pasu, jak jen mu to jeho bříško dovolovalo.

,,Taky tě rád vidím"usmál se.

Dnes na jeho obličeji nebyly žádné modřiny ani spáleniny. Možná použil make up?

,,Se všemi se tady znáš, že? Možná až na Taeho. Kim Taehyung. Asistent Jungkooka. Tae. Kim SeokJin. Bývalý moderátor a manžel Kim Namjoona"představil nás Yoongi.

On je manžel toho idiota?!

,,Už jsme měli tu čest se setkat"řekl jsem a sklopil jsem tvář k zemi.

,,Ano to měli. Mohli by jsme si promluvit o samotě?"zeptal se mě.

,,Samozřejmě"řekl jsem a společně jsme odešli na blízký balkón.

,,Tak co jste potřeboval?".

,,Chtěl jsem se omluvit za ten humbuk včera. Neměl jsem zrovna dobrou náladu"řekl a podal mi nějakou obálku.

,,To je v pořádku"usmál jsem se a podíval se dovnitř obálky.

Sakra! Od kdy se jako omluva dává 1 700 000 wonu?!

,,T-tohle si nemůžu vzít! Omlouvám se"řekl jsem a obálku mu vrátil.

,,Ale-".

,,Jine"zahřměl Namjoon.

,,Co?"zamračil se Jin.

,,Hledal jsem tě"protočil očima a vzal za Jinův vozík.

,,Povídám si"řekl a snažil se zastavit Namjoona k odjezdu.

,,O tom si s tebou popovídám doma"řekl naštvaně a zatáhl za jeho vozík víc. Úplně ignoroval fakt, že tam má Jin prsty. Jel dál až nakonec Jinovi rozdrtil prsty úplně.

,,Pane bože! Jste v pořádku?"zeptal jsem se šokovaně Jina.

,,A-ano"zakňučel a nechal se Namjoonem vtáhnout zpět dovnitř. Po zemi zůstala jen jeho krev a nehty.

Proboha!

Television Love (VKOOK)✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat