[15.Part]

204 12 0
                                    

Taehyung

,,Asi už bychom měli vyrazit. Vypadá to, že bude pršet"zamračil jsem se.

,,To neee"zasměje se Jungkook a dál se poflakuje na dece.

,,Ale-"ani jsem to nedořekl a  začalo pršet jako z konve.

,,Do prdele!"vykřikl jsem a vyskočil na nohy. S Jungkookem jsme pak posbírali všechny věci a s křikem jsme  utíkali k auto jako malé děti.

,,Počkej Tae"zastavil mě Jungkook, když jsem si chtěl sednou do auta.

,,Jungkooku! Nedělej hlouposti budeme nemocní "zamračil jsem se na něho.

,,Smím prosit?".

Praštil se do hlavy? On chce snad tančit v dešti?

,,Vážně?"zasmál jsem se a očekával jsem, že se zasměje se mnou.

,,Smrtelně"řekl a chytil si mě do náruče. Dálkové si pak z telefonu zapnul pomalou hudbu a začal se se mnou pohybovat do rytmu hudby.

,,Ty jsi vážně blázen, víš to?"zakňučel jsem, když mi studené kapky deště tekly po zádech.

,,Ano ale do tebe"zamilovaně se na mě usmál a políbil mě. Za krk jsem si ho k sobě přitáhl blíž. Přes to vlhké oblečení jsme se k sobě lepili jako dvě žvýkačky.

,,Jungkooku~"zavzdychal jsem.

,,Ano?"zamumlal mi do krku, kde se mi snažil udělat cucflek.

,,Pomiluj mě"zavzdychal jsem ještě víc.

,,Zopakuj to"zavrčel.

,,Pomiluj mě sakra!"křikl jsem a odtáhl ho k autu.

,,Hned a tady?"zavzdychal.

,,Hned a tady"řekl jsem a položil jsem se na zadní sedačku od auta, kde by se vlezla celá pětičlenná rodina.

,,Fajn"zamručel a šel do kufru. Nejspíš pro kondomy.

,,Jungkooku!"nadrženě jsem zakňučel jako kdybych měl heat.

,,Jsem tady"usmál se a nastartoval auto, aby nám bylo v autě teplo. Potom se se mnou zavřel do zadu a začali jsme se svlékat. Prvně jsem byl celý nahý já. Jungkook na mě mohl oči nechat. Hravě si mě přitáhl k sobě a začal mi olizovat celý krk. U toho nezapomněl dělat cucfleky. Nechtěl jsem být pozadu a tak jsem mu jich také pár udělal.

,,Ach"zavzdychal jsem.

Jazykem přejel až k mým bradavkám s kterými si pečlivě hrál. Jednu olizoval a kousal. Druhou jemně drtil mezi ukazováčkem a palcem. Šíleně jsem se pod ním kroutil. Sál tak silně, že jsem si chvíli myslel, že mi začne téct mléko.

,,Kookie! Nech mě ti taky udělat dobře"nadrženě jsem zamručel a přes jeho kalhotky jsem mu zmáčkl jeho nádobíčko.

,,Na to ještě bude času"zasmál se a místo toho, aby mě nechal si s ním pohrát, si dal mé nohy na ramena.

,,Teď si hraju já"ušklíbl se a jemně přejel svým jazykem přes můj otvor.

Kurva! Kurva! Celý z něho teču.

,,Líbí?"ušklíbl se a strčil tam celý jazyk. Kroutil jsem se pod ním jako had. Poté svůj ďábelský dobrý jazyk vytáhl a nahradil ho svým prstem potřený lubrikačním gelem.

,,Hodný kluk"ušklíbl se a strčil mi tam i druhý prst.

Tohle je mnohém lepší než moje prsty s robertkem dohromady. Jeho jsou tak dlouhé a přesně ví kam zabočit. Pomalu s nima pohyboval dovnitř a ven. A když přidal i třetí prst měl jsem pocit, že umřu.

,,Ach! Hmmmm".

,,Líbí se ti to, co?"zavzdychal.

,,Ano"zakňučel jsem. Na to se Jungkook spokojeně usmál, vytáhnul ze mě prsty a rychle se svlékl. Nenápadně jsem se podíval na jeho délku a trošku se lekl.

Tohle se má do mé vejít? Vždyť mě roztrhne!

,,Můžu?"zamručel a začal se svým penisem třít o můj otvor.

,,Neptej se a strč ho tam!"zařval jsem a více se k němu přimáčkl.

,,Dobře"ušklíbl se a pomalu ho do mě začal tlačit. Mírně jsem se začal kroutit bolesti. Jeho penis byl vážně obrovský.

,,Zlato jsem v půlce"řekl.

V půlce?!

,,Hmm"zakňučel jsem a přitáhl jsem si Jungkooka k sobě, abych ho mohl políbit. Jazyky jsme spolu začali vojnu, kterou ten zmetek vyhrával. Snažil jsem se ze všech sil. Ovšem je jasné, kdo je tady alfa.

,,Teď jsem v tobě celý"usmál se a zadíval se mi do očí. Byl to tak romatický moment, až mi z toho začli téct slzy.

,,V pořádku zlato? Mám ho vytáhnout?"zděsil se.

,,Jestli to jen zkusíš, tak ti ho ukousnu"vykřikl jsem slastí. V pomalém tempu do mě přiražel a já myslel, že se zblázním.

,,Rychleji!"zakňučel jsem.

,,Fuck yeah!"vykřikl a začal do mě bušit. Celým autem se ozvalo pleskání kůže a vzdychy.

,,Hmm"přestal jsem skoro i dýchat.

,,Užž~"vykřikl jsem a udělal jsem se na moje břicho. Něco skončilo i na Jungkookovi.

,,Taky"hrdelně vykřikl. Poté na mě Jungkook ulehl. Chvíli byl ještě ve mě a pak ho vytáhl. Kondom zahodil někam pryč a hned na to si nasadil další.

,,Dáme další kolo?"ďábelský se ušklíbl a já tak začal litovat, do čeho jsem se to dal.

Maminko pomoc!

Television Love (VKOOK)✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat