Yüce Aşk

153 14 13
                                    

Ey, aşk, yüce aşk
Sana boş yere kuruldum
Eros'un oklarıyla vuruldum
Yanımda hep bi' silah bulunur

Ey, aşk, yüce aşk
Sana boş yere kuruldum
Gözümde damlaları kuruttum
Kaç kardeş kaybettiğimi unuttum

Ey, aşk, yüce aşk
Sana boş yere kuruldum
Eros'un oklarıyla vuruldum
Yanımda hep bi' silah bulunur
Ey, aşk, yüce aşk, yüce aşk
Ey, aşk, yüce aşk
Yüce aşk, yüce aşk

Sorgulardım hep, sorgulardım hep, haklı çıkmak istedikçe (ah)
Yan basarsın hep, yan basarsın hep, yoluna koymak istedikçe (ah)
Vurulur dostlar, vurulur, vurulur
Frenin yeri yok, unutur toslar (ey)

İllegal olmuş, koştur, koştur, lanet gemiler korsan (ey)
İyilik istemez İstanbul, kötülük caddeyi besler (ah)
Ota da konuyo', boka da, bak
Aşkım, şehrimi besler (ey)

Çirkin, kirli nefesler (ey)
Mutsuz, mutsuz yarın (ah)
Fahişeler de gülümser belki, versen 30 sene hakim bey

Sahte bu dostlar, lazım değil, her yana çöktü karanlık (ah)
Gökyüzü mavi, bu rengim değil, kırmızı kaplasın artık (ah)

Sokaklar her gün daha pis, uçabiliyorsun artık uçaksız, bak
Koşuyorum amma velakin yorulur gövdem, yürümem lazım bra, bra

Benim istediğim bu değildi Tanrım
Çıkmak istedikçe iyice battım, daha da dibe, dibe
Bitti sabrım

Eros, okların yerinde kalsın
Eros, okların yerinde kalsın
Çıkmak istedikçe iyice battım, dibe, dibe
Bitti sabrım
Eros, okların yerinde kalsın

Ey, aşk, yüce aşk
Sana boş yere kuruldum
Gözümde damlaları kuruttum
Kaç kardeş kaybettiğimi unuttum

Ey, aşk, yüce aşk
Sana boş yere kuruldum
Eros'un oklarıyla vuruldum
Yanımda hep bi' silah bulunur

Ey, aşk
Sana boş yere kuruldum
Eros'un oklarıyla vuruldum
Yanımda hep bi' silah bulunur

Ey, aşk
Sana boş yere tutuldum
Gözümde damlaları kuruttum
Kaç kardeş kaybettiğimi unuttum
Ey, aşk ey, aşk

Naruto ellerini Sasuke'nin kalçasına yerleştirerek sıktı ve ardından zıplatarak kucağına aldı. Sasuke bacaklarını Naruto'nun beline doladığında yavaşça aşağıya sürtünmüştü.

Naruto daha da vahşileşti ve adeta Sasuke'nin dudaklarını sömürmeye başladı. Gözleri kapalı bir şekilde ilerledi ve tezgaha çarptığında Sasuke'yi tezgaha oturttu. Boyları eşit sayılırdı bu yüzden Naruto yukarı uzanmak, Sasuke'de aşağıya eğilmek zorunda kaldı. Buna rağmen öpüşmeyi kestiler.

Sasuke zoraki bir şekilde öpücüğü sonlandırdı. "Dedem buraya bir kaç güne kamera taktıracakmış." Dedi nefes nefese.

"Tek şansımız olabilir, desene." Naruto sırıttı. "Belki bir daha seni meth hazırladığın tezgahta beceremeyebilirim."

Sasuke sırıttı ve öpüşme adı altında başlattıkları savaş devam etti. Kıyafetleri bir bir yerde yerlerini buldu. Ayık kafayla bunu yapmaları daha zor olurdu ama Meth cinsel arzuyu arttırırdı. Bu da ikisinin arasındaki çekimin bir adım öteye taşınmasını kesinleştiriyordu. Naruto ısırıklarını beyaz boyuna, ordan da göğüse ve karına kadar indirdi. Isırdığı her yeri dil darbelerine bulayarak tekrar eski yerine döndü ve öpüşmeye kaldıkları yerden devam ettiler.

Naruto geri çekildiğinde Sasuke nefeslendi. Naruto iki parmağını ağzına sokup ıslatırken Sasuke baksırından da kurtuldu. Naruto'nun bir parmağı yavaşça içine kayarken Sasuke istemsizce nefesini tuttu.

Naruto odağını Sasuke'den ayırmamaya çalışarak bileğini tuttu ve jilet izini öptü. Ardından ikinci parmağı da içeriye yolladı.

Makas hareketleri ile gevşetmeye çalışırken Sasuke de kendini çekmeye başlamıştı. Naruto eline vurduğunda elini çekmek zorunda kaldı. "Ben varken kendini çekemezsin."

Sasuke bacağını kaldırarak Naruto'nun omuzuna attı. "Sen yapsan..?"

"Başka şeyler yapmayı tercih ederim." Baksırını aşağı indirip aletini ortaya çıkardı ve Sasuke'nin deliğine sürttü. "Seni arkadan aldığın zevkle boşaltmak mesela."

Sasuke yavaş yavaş içine kayan sıcaklık ve sertlikle haz içinde inledi ve üstüne eğilen Naruto'nun sırtını tırnakladı. Hem bacağından hem de kolundan kurşunlanmış çocuğun hala daha bu kadar kuvvetli olması onu pek de şaşırtmamıştı. Bu Uzumaki Naruto'ydu.

Naruto beklemeden hareketlerine başlarken Sasuke'nin gözleri geri kayıyordu. Naruto'nun yeteneğinden mi yoksa uzun zamandır Meth kullanırken seks yapmadığından mı bilmiyordu ama her şekilde uçuyordu.

Naruto da aynı şekildeydi Sasuke'nin dar deliği ve Meth kafası ona bunun yaptığı en iyi sekslerden birisi olduğunh düşündürüyordu. Normalde yumuşak seks tercih ediyor olmasına rağmen Sasuke ve Meth ikilisi birlikte olduğunda içindeki canavar ortaya çıkıyordu.

Hareketlerini hızlandırıp mümkünmüş gibi daha da kendini içeri ittirdiğinde Sasuke'nin sesi arttı. Sırtı bulanık zihnini bile ayıltacak kadar acımaya başlamıştı, bu yüzden bilekleri Sasuke'nin başının üstünde sabitledi ve birbirlerine karışan inlemeleri ile hareketlerine devam etti.

Sasuke ellerini kullanamadığından refleks olarak belini havaya kaldırdı. Naruto diğer elini de bele sabitledi ve sıkarak tezgaha sabit kalmasını sağladı. Altındaki görüntüyü sadece ara sıra açılan gözleri ile izleyebiliyordu. Hissettiği zevk gözlerinin açılmasını bile engelleyecek kadar fazlaydı.

Sasuke sona gelince inlemeleri çığlığa dönüşmeye başlamıştı Naruto'nun hırıltılı nefes sesleri de arttıkça ikisi de enerjilerinin son demlerini yaşıyorlardı.

Naruto tam boşalacakken içinden çıkarak Sasuke'nin göğsüne boşaldı. Bu o kadar şiddetliydi ki omuzundan taşarak siyah saçlarına bile bulaşmıştı. Hassas vücudu ve göğsündeki sıcaklık yüzünden Sasuke'de titreyerek karnına ve göğsüne boşaldığında ikilinin spermleri birbirlerine karıştı.

Sasuke yattığı tezgahta soluklanmaya devam ederken Naruto'da yere çökerek sırtını tezgaha yasladı ve nefeslerini düzene sokmaya çalıştı.

Naruto sonunda ayağa kalktığında Sasuke'nin peçete ile üstündeki menileri temizlediğini gördü. Kalçasını tezgaha dayayarak Sasuke'ye baktı.

"Bi' tur da odanda yapar mıyız?"

Sasuke sırıttı. "Güneş doğana kadar bi' kaç posta daha atarız."

Kontrol etmedim eger hata varsa -hayir yok okuyun gecin- yazin duzeltirim -duzeltmem-

Olum bayadir smut yazmiyodum amm elim ayagim titredi yazarken cok ozlemisim ogghhhhhhh

Gang -NaruSasu-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin