Nereden

59 9 13
                                    

Geliyorum ama nereden?
Acaba geliyorum ama nereden? (ey)
İzini bırakır arkasında geceler
İzliyorum hayatı ufacık bi' pencereden

(ah, ah, ah)Geliyorum ama nereden?
Acaba geliyorum ama nereden? (ey)
İzini bırakır arkasında geceler
İzliyorum hayatı ufacık bi' pencereden (ah, ah, ah)
İzini bırakır arkasında geceler

Yüzleştim aynadaki benimle
Konuşur, sadece bedenimiz aynı
Farklı evrenlerde bi' deliyiz
Öğrenemedik haklı hangimiz
Ruhumun ikizi yoktu ki, ah
Şimdi birden nasıl var oldu ki bu aynadaki yabancı?
Sana soruyorum geliyo'sun nereden?

Acaba geliyorum ama nereden? ey
Cevabı bilsem bile sana diyemem, söyleyemem
İzliyorum hayatı ufacık bi' pencereden (ah, ah, ah)

Düşüncelerimiz, görünüşümüz kafa karıştırıcı
Ruh ikizim yoktu ki benim
Nasıl çıkagelir, aynada belirir (ah, ah, ah)
İzini bırakır arkasında geceler

Yüzleştim aynadaki benimle
Konuşur, sadece bedenimiz aynı
Farklı evrenlerde bi' deliyiz
Öğrenemedik haklı hangimiz
Ruhumun ikizi yoktu ki, ah
Şimdi birden nasıl var oldu ki bu aynadaki yabancı?

Sana soruyorum geliyo'sun nereden?Cevabı bilsem bile sana diyemem, söyleyemem
İzini bırakır arkasında geceler
İzini bırakır arkasında geceler
İzini bırakır arkasında geceler

Hashirama silahını indirdiğinde, Kiba Madara'nın arkasının dönük olması ve ilgisinin ondan çekilmiş olmasından yararlanarak hemen Sasuke, Naruto ve Karin'in bulunduğu odaya girdi. Karin bıçağını tişörtüne silerken Sasuke de Naruto'nun başındaydı.

Naruto'nun önünde sırtını ona çevirerek diz çöktü. "Adamlar ya öldü ya da geri çekildi. Yolumuzun üstünde hiç düşman yok yani. Naruto'yu buradan götürelim."

Sasuke Naruto'nun kollarını boynuna doladı ve onu sırtına aldı. "Ben taşırım. Sen güvenliğimizi sağla."

Ne kadar saçma olsa da Naruto'yu taşımak için kendisinden başka kimseye güvenmiyordu.

"Pekala. Tartışma yok." Kiba silahını doldurdu ve yüzünün hizasında dik tutarak kendini olası bir saldırıya hazır hale getirdi. "Gidelim."

"Gaara." Dedi Naruto onları durdurarak. "Ölmüş müdür?"

"O artık senin kardeşin değil. Madara'nın onu yetiştirdiği hastalıklı zihniyetinden düzeltebileceğimizi sanmıyorum." Dedi Sasuke anlayışlı olmaya çalıştığı bir ses tonu ile.

"O Gaara değil." Dedi Karin. "Gaara'nın nerede olduğunu galiba biliyorum ama önce buradan çıkmamız lazım."

Kiba ve Karin önden odadan çıktılar ve Hashirama ve Madara'nın ortalıkta olmadığını fark ettiler. Büyük ihtimalle başka bir yerde kavga ediyor olmalıydılar.

Karin cesetleri ayağıyla iteleyerek Sasuke ve Naruto'ya yol açarken Kiba ise onu pek umursamadan üstlerinden atlayarak yoluna devam etti. Uchiha üssünde zaten az sayıda bulunan adamların yarısı ölmüş yarısı da geri çekilmiş olmalıydı. Bu yüzden onlar evden dışarı çıkana kadar kimse onlara bulaşmadı.

Naruto'nun amcası Tobirama onları dışarıda karşıladı. "Arabaya geçin. Adamları toplayıp götürmem lazım." Dedi iki parmağını kulağındaki kulaklığın üstüne koyarak. "Bu evde sadece iki kişi olacak. Biri ölü, biri diri."

Limuzin benzeri arabanın arka koltuğuna geçtiklerinde Naruto'nun kafası Sasuke'nin dizlerinde, gövdesi koltukta, ayakları ise Kiba'nın dizlerindeydi. Karin ise karşı tarafta oturuyordu.

"Benim... Biraz uyumam lazım." Sasuke kafasını sallayarak onayladı. Onu döverlerken adamlarına kafasına vurmamaları gerektiğini çünkü beyin sarsıntısı geçirirse hemen ölebileceğini uzun uzun tıbbi terimlerle anlatmıştı böylece sırf Sasuke'yi susturmak için bunu kabul etmiş ve emri uygulamışlardı. Yani beyin sarsıntısı geçirme ihtimali olmadığı için uyumasında bir sakınca yoktu.

Elini Naruto'nun gözlerine örterek tavan lambasının gözlerini acıtmasını engelledi ve bu minik jesti Naruto'nun uykuya dalarken hafifçe gülümsemesine sebep oldu.

--------------------

"-Naruto bana annesinin hastalığından bahsetti. Situs inversus. Yani iç organlarının konumu ters. Kalbi solda değil de sağda-"

"-Dekstrokardi durumu yani. Tıbbi bir sakıncası yok ama tedavi anında fark edilmezse-"

"-Naruto annesine yalan bir ölüm yapmamı istedi-"

"-Sana bunu sormadım. Plan-"

"-Kushina değil Karin-"

"-Kiba ile iletişim-"

"-Hashirama'dan yardım aldık-"

"İkisi birbirine aşık mıydı?-"

"-Madara-"

"-Gaara meğer burnunun dibindeymiş-"

Naruto derin uykusundan ayılmaya çalışırken sadece bölük pörçük sesler duymuştu. Beyni bağlantıyı kuramazken gözlerini zorla aralayabilmişti.

Gözlerinin üstünü kaplayan karanlık ile bir elin gözünün üstünü örttüğünü fark etti. "Sasu...ke?"

Gözlerini kırpıştırıp kendine geldikten sonra bu elin Sasuke'ye ait olmadığını fark etti. El çekildiğinde ise haftalardır özlemini duyduğu o yüzü görmüş oldu. Sağlıklı ve mutlu.

Annesi.

"Anne..." Dedi gözleri acırken. Bu ağlamak üzere olduğunu mu gösteriyordu?

Annesi iki yanağını birden kuru dudakları ile öptü. "Sasuke'yi çağırıyorum. Hem doktorun hem de sevgilin olarak."

"Biz onunla..." Öksürük krizi sözünü böldü. Annesi ise gülümsedi ve yavaşça odadan çıktı.

Kendini doğrultmayı başarabildiğinde vücudunun sargılı olduğunu gördü ve merhemin tanıdık yanma hissini hissetti. Anlaşılan yaraları sarılmış ve tedavi görmüştü.

Ama o oda... Belki de tedavi görmeyi en istemediği odaydı.

Yıllarını geçirdiği, parmağında bir çizik bile olsa getirildiği ve bu sayede hem yaralanmaktan hem de buraya gelmekten nefret ettiği odaydı. Ameliyatla yara izlerinin silindiği ve kurşun yaralarının tedavi edildiği yerdi. Hem de hiç değişmemiş bir halde.

Sasuke yerine görmeyi en az istediği doktorun odaya girdiğini gördü. ''Tsunade...'' Dedi, tuhaf bir ses tonu ile. Belki de her daim onu kusursuza yakın bir şekilde tedavi eden bu kadını özlemişti, belki de özlememişti. Yine de buna itiraz edemeyecek kadar yorgun hissediyordu kendini.

''Sasuke'yi bekliyorsan, amcanın emri ile bir odaya götürüldü. Ona güvenmiyor. Ne de olsa Madara'nın torunu.'' Serumu baş ucundaki askıya astı ve damar yolunu hafif eliyle hızlıca açarak serumun kanına karışmasını sağladı. Ne de olsa uzun süre aç ve susuz kalmıştı. ''Onun için endişeleneceğine kendin için endişelen. Sen Varis'sin.''

''Ya dedem?'' Diye sordu Naruto, Tsunade'nin seruma uyumasını sağlayacak iğneyi yapmasını izlerken.

''İyi uykular,'' Dedi Tsunade sorusunu cevapsız bırakarak ve hızlıca odadan çıktı. Dinlemesini gerektiğini kapının önündeki annesine söylediği duymuş ve annesinin karaltısının kapının önünden kaybolmasını izlemişti.

Ardından... Uyudu.

Seni bu eve yine sürüklediğim için özür dilerim, anne.

Gang -NaruSasu-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin