Önümde bi’ çift yol
İyi ya da kötü sağı ya da solu belirli değil
İstemesen de zamanın kulakları sağır bi’ çift laf geçiremedim
Çift yaratıldı insan, çift yaratılmamalıydı insan
Duyduğum bunca gürültünün içinde kalmam zor melodikÇift yaratılır insan, çift yaratılmamalıydı insan
Çift iyisi de kötüsü de, çift var dostum ya da düşman
Çift duyulan görülen, çift ama var bilinmezi hala
Müzik sifon olur dertler shit
Yaşıyoruz acaba ne zaman shiftNaruto restorana gittiğinde ilk iş Karin'i buldu. Bıçaklandığını anlayan Karin ise hemen işini astlarından birine emanet ederek Naruto'nuj yarasını sardı ve arabaya bindirerek malikaneye doğru yola çıkardı.
"Her işe böyle burnunu mu sokacaksın?" Diye sordu Karin bıkmış bir şekilde. "Ben hep seni mi kurtaracağım?"
"Bu ilk oldu yalnız."
"İlk değil." Naruto Karin'e bakınca kız derin bir nefes alarak sırıttı. "Sasuke beni öldürecek ama neyse. Sen kaçırıldığında Sai çetenin içine sızmıştı. Bu yüzden yerini hemen tespit etmiştik ve kaçmanı bekledik. Sen bir ağacın dibinde bayıldığında seni kurtaran Sasuke ve bendik. Sasuke seni arabaya kadar sırtında taşıdı."
"Galiba ona teşekkür etmem gereken konular artıyor."
"Bencede." Karin ve teybi ayarlayarak kısık bir şarkı açtı. "Hatta kendi ve annenin canını bile ona borçlusun."
"Beni bu işe bulaştırmasaydı Madara varlığımı unuturdu."
"Unutmazdı. Sadece daha sonraya ertelenirdi. Belki de evlenip çoluk çocuğa karıştığında karşına çıkardı ve seni tehdit edeceği insan sayısı artardı."
"Madara'yı bir gün öldüreceğim."
"Sıraya gir."
"Uchiha çetesini de mahvedeceğim."
"Onda da uzun bir sıra var."
"Ben VİP müşteriyim. Sıra falan dinlemem." Naruto sırıttı.
"Ya Uzumakiler?"
Naruto sessiz kaldı. Karin sorusunu yineledi. "Uzumakilerle ilgili ne yapacaksın?"
"İlk önceliğim onlar." Dedi Sadece.
Karin başka bir şey sormadı. Naruto da başka bir şey söylemedi.
------------
Naruto daha önce Sasuke ile seviştiği tezgahta uzanmıştı ve Sasuke yine yarasıyla ilgileniyordu. Bu senaryo daha çok tekrarlanacak gibiydi.
Yarasının dikişi de bittiğinde Sasuke koluna geçti. "Çok ağır şeyler taşımamışsın en azından. Dikişleri alayım mı?"
"Olur."
Sasuke bu sefer dikişleri sökerken Naruto'nun canı daha az acıdı. Sasuke dikişi yine uyuşturmadan atmıştı. Daha önce de Sasuke uyuşturmadan diktiği için olsa gerek canı bu sefer daha az acımıştı. Dikiş almak ise onun gibi acı eşiği yüksek olan birisi için sinek ısırığı gibiydi.
"Bu kadar çok yaralanmana rağmen neredeyse hiç yara izin yok."
"Dedem estetik görünüşe önem verirdi. Bir çoğu ameliyatla silindi. Gördüklerinin çoğu son yıllarda olmuş yaralar."
"Yine de az değil."
"Eh, tek haftada iki kere kurşunlanıp bir kere bıçaklanmamdan anlamalıydın canımın tatlı olmadığını."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gang -NaruSasu-
Fanfiction"Tek başına zor hayat bir arada gang, Ben ölünce kardeşime bakıcak o gang. Kurşunları say dilekleri say ışık gelir Düşmanımın camına bir anda ba-bang!" *Motive ve VoltaShow şarkıları ilham alınmıştır* Abisinin ölümünden geçen uzun zamanından sonunda...