Akmasın salyaların şu ağzını kapa ha
Gerçi sende haklısın yetenek gelmez sonradan
Daha patlama yapmadım hiç sevmiyorum şampanya
61li aslımız geçilmez roman havamdanÇırpın harbiden buralara geldim zar zor
Bak etrafım gramlarla legodaydı drug yol
Görseydin bi’ hallerini derdin bana vay am
Mına, indi kargo pouyah paça İspanyol2001 model Gramofon
Değilim trap kırmızı kehribar bendeki sicko mode
Yalan değil döner dostlar arasında pinokyo
Korkutur seni baba tokadı gibi bi’ bariton, baritonVe gözler hep tekede
Selam ver bu köşede
Serçe parmak elli bin
Osmanlı’dan pakete
Sinüslere illiadin
Oksijenle tepkime
Ciğerlere vitamin
Bebeğim uğra tekele (tekele, tekele)Pazartesi
''Masa 112 sipariş bekliyor!'' Karin'in sesi ile Naruto tezgahın üstündeki sipariş defterini kaptığı gibi restoranın misafir kısmına yöneldi. Sadece iki dakika oturup su içmek istemişti ama sıkışıklık yüzünden molasını bile kullanamıyordu.
Masanın yanına geldiğinde eski garsonluk işinden gelme yeteneklerini sergiledi. ''Konoha Restoran'a hoşgeldiniz efendim. Siparişinizi alabilir miyim?'' Hizmet sektörünün klasik gülümsemesini takınmıştı.
Kadın ilişkinin kendi elinde olduğunu kanıtlamak istercesine sakin bir ses tonuyla konuştu. ''En kalitelilerinden iki şişe beyaz şarap. Birer tane de Penne Arabiata. İki tane de şefin önerisi.''
''Pekala, en kısa sürede siparişiniz teslim edilecektir. Başka bir isteğiniz?''
Kadın adama baktığında adam kafasını iki yana salladı. Kadın onun yerine de konuştu. ''Hayır, teşekkürler.''
Naruto içten içe adamın eziklenmekten memnun olup olmadığını düşünerek mutfak kısmına yöneldi. Sipariş defterinden sayfayı kopardı ve sipariş kağıtlarının koyulduğu yere bıraktı. ''Naruto! 184!''
Naruto tekrardan restoranın içine yöneldi ve 184. masaya yaklaştı. Dört tane genç oturuyordu. Naruto'nun tahminine göre bir şey kutluyor olmalılardı. Yüksek ihtimalle bekarlığa veda falan.''Konoha Restorana hoşgeldiniz efendim. Siparişinizi alabilir miyim?''
''Dört tane şefin spesiyali ve birer bardak buzlu viski. Ortaya da meze.''
''Pekala, en kısa sürede siparişiniz teslim edilecektir. Başka bir isteğiniz?''
''Birer tane de kadın.'' Adam imalı bir şekilde sırıttı. ''Senin gibi olacaksa erkek de kabulümüz.''
''Maalesef yanlış yerdesiniz. Bunun için bar şubemiz Konoha Bar'ı ziyaret edebilirsiniz.''
''Orada da çalışıyor musun?'' Adam Naruto'nun kalçasını avuçlamaya çalıştı ama Naruto ısrarcı elden sıyrıldı. ''Sadece perşembeleri. Güvenlik olarak.''
''Orada olacağım.'' Adam göz kırpınca Naruto rahatsızca sipariş defterini cebine koydu. ''Belki sana bir şeyler ısmarlarım. Viski?'' Diye ısrara devam etti Naruto.
''Vodka tercihim.''
''Sert sevenleri severim.''
Naruto gülümsedi. En kötü ihtimalle bedava içki içmiş olurdu. ''Perşembe beklerim.'' Arkasını döndü ve mutfağa geri gitti. Israrcı adam arkasından seslenmişti. ''Siparişimizi sen getir!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gang -NaruSasu-
Fanfiction"Tek başına zor hayat bir arada gang, Ben ölünce kardeşime bakıcak o gang. Kurşunları say dilekleri say ışık gelir Düşmanımın camına bir anda ba-bang!" *Motive ve VoltaShow şarkıları ilham alınmıştır* Abisinin ölümünden geçen uzun zamanından sonunda...