„May, co je dneska s tebou? Jsi nějaká zamlklá," ustaraně si mě sjede pohledem má kamarádka. Povzdechnu si.
„Zvorala jsem to," sklopím hlavu a koukám na svá stehna, která mi neustále přijdou dost velká na to, abych mohla vidět židli pod sebou. Něco s tou váhou musím už dělat krucinál.
„Zvorala, co?" nadzvedne tázavě obočí a já k ní zvednu zrak.
„Všechno," rozhodím zoufale rukama a hned na to začnu Nagi vyprávět svůj sen.
„Páni, takže jste slavili Vánoce u tebe, to zní hustě," rozzáří se jí oči. Ach ta Nagisa. Vždycky se mi snaží zlepšit náladu a moc dobře ví jak na to.
„Jo, to jo, ale kdybych se nezeptala na tu otázku, možná by se mi o něm zdálo déle. Možná bychom si užili ty chvíle spolu a možná-," dá mi svou ruku před pusu a nahodí vážný pohled.
„Žádné možná, May. Co se stalo, stalo se a nic s tím už neuděláš. Jsem si ale jistá, že z toho musí být pan neznámý totálně v háji a kdo ví, možná je na tom ještě hůř než ty," mrkne na mě a odejde do vedlejší třídy, kde má hodinu, dřív než sem přijde moje učitelka matematiky.
Možná má pravdu. Co když jsem já ta, která mu ublížila a místo toho, abych se mu omluvila jsem to ještě víc všechno zvorala? Pane bože, já jsem tak strašná!
***
Čekám na Nagi před školou a prochází kolem mě zbytek mých spolužáků, včetně Any a jejího výsměšného pohledu. Kdysi jsem jí ukázala co dovedu a v té chvíli ji pomohla zlepšit známku z biologie, po tom si o mně začala myslet, že jsem blázen. A nenechala si to pro sebe.
Any Night. Vysoká hnědovláska s brýlemi, která se na všechny usmívá tím svým nakažlivým úsměvem. Jenom já vím, co se za ním skutečně skrývá a jaká je ve skutečnosti. I přesto stále nevím, co se jí honí hlavou a proč ty její změny nálad. Až na to však přijdu, budu...No, asi se budu považovat za nejlepšího detektiva na celém světě. Možná bych byla i lepší než sám Holmes. Any byla má nejbližší přítelkyně do druháku. Do té doby, než začala flirtovat s člověkem, ke kterému jsem chovala city. Později ho nechala na pokoji, ale on měl oči jenom pro ni. Když jsem se však zamilovala do Justina, nenechala mi ani toho. Ty jejich nekonečné zprávy mě ničily. Dokonce s ním tančila i na plese a se všemi se i potom setkávala dál. Neměla jsem jí to za zlé. Prostě se nám líbili stejní kluci a já to chápala, než mě od sebe beze slov odstřihla a přidala se ke skupince, která každý večer pořádá párty a opíjí se na nich. Doteď nechápu, co ji k tomuto rozhodnutí vedlo, ale jedno vím jasně. Nikdo mě z mých bývalých lásek nechce už v životě vidět. Věří totiž Any. A to ani nevím, co o mně vyprávěla.
„Už jsem tu, čekala jsi dlouho?" omluvně na mě Nagisa koukne a natahuje si černý svetřík.
„Jako vždy," zazubím se a hned na to ji zastavím v oblékání, „nehodláš si to v tomhle vedru obléct, že ne?" nadzvednu tázavě obočí a ona se nevinně usměje. Ta holka je opravdu blázen.
„Dobře, sundám to," protočí očima a vyrazíme obě ze školy pryč.
„Slyšela jsi o tom, že tu má být koncert Dvojníků?" nadzvednu obočí. To myslí vážně?
„Počkej, kde jsi to slyšela? Na instagramu nic nepsali," podezřele si ji sjedu pohledem.
„Any to říkala," mykne rameny. No jasně, Any. Její drahá sestřenka.. „A další děcka se k ní přidali, že tam prý pojedou. Chceš jet taky?"
ČTEŠ
Maya Kotori - POZASTAVENO
RandomMay Kotori by v životě nenapadlo, že by se mohla stát součástí spolku manifestace. Pro ní tohle slovo bylo cizí a všechna kouzla existovala jenom v pohádkách. Než se jí ve snech začal objevovat tajemný mladík a její kamarádka jí do této práce zasvět...