Není to tak dávno, co jsem se své drahé přítelkyni vysmála za slovo "manifestace".
Jak může člověk v něco takového věřit? Nedává to žádný smysl. To byla má slova. Teď jsem se stala na manifestaci závislá a mé sny se mění v realitu.
Nejděsivější představy mého života se naplňují a já jsem stále začátečník v této hře.Jediný člověk, na kterého jsem se mohla obrátit se ke mně otočil zády a já jsem na tohle všechno sama. Zbývá mi už jen babička, která je odborníkem na vykládání karet - tarot. Stejně tak od ní dostávám nespočet minerálů s kouzelnou mocí. Vážím si toho, ale jsem pouze začátečník. Nerozumím tomu, i když se snažím.
V mých snech se objevuje člověk, jehož jméno ani tvář neznám. Jakmile však upadám do říše snů a projdu záhadnými dveřmi, ocitám se na křižovatce, ze které vede několik cest. Která je však správná netuším... Pomoct mi mohla jedině ona, teď se ode mě vzdaluje a moje volání o pomoc neslyší.
Jakýkoliv předmět se v mém snu objeví, znamená to něco ve skutečném životě a jakákoliv situace se tam nastolí, zažiju ji znova v mém skutečném životě a jenom já vím co dělat, abych zabránila katastrofě.
Od doby, co se věnuju té manifestaci mi začíná dávat všechno smysl. Není to výmysl, je to skutečné. Nadpřirozené bytosti existují. Ve snech se můžeme setkávat s přáteli nebo se jim dostávat do snu. Předpovídat budoucnost jde taky.
Jenom já jsem prostě začátečník a neumím to ovládat. Ani počasí, které se právě teď zbláznilo.______
Dámy a pánové, představuji vám po několika letech další vydanou knížku. Doufám, že vás zaujme a zůstanete se mnou až do konce (pokud ne stejně si vás najdu muhahahah).
Budu ráda za vaše názory nebo první dojmy v komentářích. Přijímám všechno, pochvaly i kritiku, děkuji předem ❤️
ČTEŠ
Maya Kotori - POZASTAVENO
AléatoireMay Kotori by v životě nenapadlo, že by se mohla stát součástí spolku manifestace. Pro ní tohle slovo bylo cizí a všechna kouzla existovala jenom v pohádkách. Než se jí ve snech začal objevovat tajemný mladík a její kamarádka jí do této práce zasvět...