BÖLÜM 10

23 5 7
                                    

Bu sabah veli toplantısı olacağı için erken kalkıp kahvaltı yaptık. Demir ve Yusuf eve gitti. Biz de Asena ile beraber evi toparlayıp biraz oturduk.

Sümeyye, Asena'yı merak ettiği için bizin eve geldi. Annesi rahatsız olduğu için benim onunla ilgili de bilgi almamı istedi. Saat 10:00'a geliyordu o yüzden bende evden çıktım. Çok tedirgindim onları yalnız bırakmakla. Aslı'nın bugün izin günüydü aradım ve yanlarına gelip gelmeyeceğini sordum. Kabul etti ve ben aradıktan sonra hemen hazırlanıp bize gitti.

Okula geldiğimde Yusuf'un orada olduğunu fark ettim. Belli ki Demir de hala çok korkuyordu. Yusufla konuşup bize gitmesini ve onu bırakabileceğimi söyledim. Kabul edince onu tekrar eve bıraktım. Bahçede öyle tek başına kalmasına gönlüm el vermedi çünkü.

Okula tekrar döndüğumde toplantıya ara verilmişti. Veliler beraber sohbet ediyor , gülüşüyorlardı. Bende öğretmenler odasına çıkıp içeri girmek için izin istedim. Demir beni görünce hemen yanıma geldi ve koridorda dolanmaya başladık.

"Niye geciktin?"

"Yusuf bahçedeydi. Tek başına kalmasın diye tekrar eve dönüp onu bize bıraktım. Madem korkuyorsun niye giderken götürdün ki? Kalsaydı çocukların yanında."

"Çocuklar?"

"Asena , Sümeyye ve Meriç işte."

"Cuma günü gelen Meriç mi?"

"Evet, gözüm tuttu çocuğu tatlı çocuk. Yusuf kızlarla tek kalmasın diye çağırdım kırmadı."

"He iyi yapmışsın sağol. Aynen dersleri de iyi. Geldiği ilk gün sınava girdi ve tahmin et kaç aldığını?"

"Sen hazırladıysan kolaydır. 100 mü aldı?"

Güldü ve cevap verdi. "Bu sefer çok kolay değildi ama evet 100 aldı. Sen nereden biliyorsun?"

"Asena söyledi sabah."

"He iyi. Ara bitmek üzere. Hadi gel aşağı inelim."

"Tamam."

Beraber sınıfa gittik. O öğretmen masasına doğru ilerledi. Bende rastgele bir yere oturdum. Cam kenarında olduğum için bahçe çok güzel görünüyordu. Sınıf birinci katta olduğu için insanları falan çok rahat gözüküyordu. Bu iyimiş yüksekten pek haz etmem zaten.

"Sevdin heralde."

"Neyi?"

"Manzarayı. Asena orayı ilham bahçesi olarak görüyor. Hatırladığım kadarıyla bahçeleri seviyorsun. Oradadan aldığı her bir ilham onun için bir çiçekmiş, öyle demişti."

"Evet hala seviyorum. Ben sana vermeyi unuttun." Çantamdan Asena'nın verdiği mektubu çıkarıp ona verdim. "Sana yazmış."

Tekrar yerime döndükten sonra velilerde geldi ve toplantıya kaldığı yerden devam etti. Sona geldiğinde sınav sonuçlarını açıkladı.

""Sümeyye 80 böyle devam ederse güzel sonuçlar elde edebilir, Ceyda 45 okul süslenip gelinecek bir yer değil , Ömür 35 okulla pek alakası yok uyarırsanız iyi edersiniz, Büşra 70 biraz daha çalışması gerek, Nehir 90 güzel sonuç , Zilan 30 bunu bile kopyayla aldıgına eminim dersle alakası yok, Zeynep 50 derslerine yoğunluk verse onun için daha iyi olur, Bora 65 yani daha yüksek bur puuan bekliyordum saldı biraz bu aralar, Tuba 55 daha güzel sonuç alabilirdi, Emrah 40 hocalar çok şikayetçi dersle ilgilenmiyor çok haylaz bir çocuk , Oğuz 75 böyle devam güzel ilerliyor , Berfin 20 kağıda bakmadı bile, Ali 85 güzel böyle devam etsin , Emir 50 ara sıra yaramazlık yapıyor ama özünde zeki bir çocuk çalışırsa yapar diye ďüşünüyorum, Çınar 90 çok güzel ilerliyor, Beyza Nur 85 bir kaç hatadan dolayı oldu 100 alabilirdi oysaki, Leyla 15 aynı şekilde kağıtla alakası bile yoktu sınavda , Nazlı 35 hastaydı odaklanamadı tekrar yapacağım, Rabia 65 çok kötü değil ama daha da iyisi olabilirdi , Asena 100 , Meriç 100. Böyle devam etsinler aferin onlara."

BAŞARACAĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin