Oyunumuz bitmişti ama biz hala kartları alıp birbirimize sorular soruyorduk. O kadar komik ilerliyordu ki zamanın nasıl geçtini bile fark etmemiştik.Oyuna başladığımızda saat 11:00'di. Şimdi ise saat 14.00 olmuştu. Gülmekten karnımıza ağrılar girdiği için biraz ara verdik ve kendi halimiz de sadece oturduk.
Yusuf ve Meriç çok iyi anlaşmışlardı. Hatta ara sıra bizi unutup beraber sohbet ediyorlardı. Neyse bu iyi oldu, en azından artık sınıfa girdiklerinde yabancılık çekmelerine gerek kalmayacak. Diğerleri ile anlaşamasalar bile birbirleri vardı ve hep destek olurlardı.
Saat neredeyse 15.00'a geliyordu ve canımız sıkılmaya başlamıştık. Selim abi ve Aslı abla da mutfak masasında çay içiyorlardı.
"Ee oyunda bitti. Şimdi ne yapacağız sıkıldım ben?" Dedi Yusuf gülerek.
"Şaşırmadım bir saattir aynı şeyi söylüyorsun. İki saniye yerinde duramaz mısın sen?" Dedi Sümeyye şakaya vurarak. Alındı sanmıştım ama tam tersi Yusuf'un hoşuna gitmişti.
"Aa aşk olsun. Enerji dolu olmak suçsa gidip içeride ki polislere teslim olacağım." Dedi ve sonra bir kahakaha patlattı. O öyle bir anda gülünce birdenbire bizi de bir kahkaha esir almıştı. Selim abi birden bire içeri girip kelepçesini çıkardı ve;
"Fazla enerji kanunlara aykırı olduğu için sizi tutuklamaya karar verdim Yusuf bey. Lütfen kaçmayın ve gururunuzla teslim olun." dedi ve bu kahkahalarımızın daha da katlanmasına sebep oldu.
Bir süre sonra selim abi ve Aslı abla koyu sohbetlerine devam ettiler. Bizde kendimize cips ve patlamış mısırlarla güzel bir menü yapıp film izlemeye koyulduk.
🖋🖋🖋
Film bittiğinde hepimizin susadığına karar verip hep beraber mutfağa gittik. Filme o kadar dalmıştık ki ablam ve Demir hocanın geldiğini bile duymamışız. Hatta o kadar fazla dalmışız ki onlardan sonra birde sipariş ettikleri pizzalar gelmiş zil sesini bile kimse duymamıştı.
Zaten geleli çok fazla olmamıştı. Filmin bitmesiyle kuryenin gidişi bir olmuş, ablam öyle dedi. Hep beraber pizza yedik ve sohbete daldık.
Ne öğrendik tahmin edin??
Aslı abla ve Selim abinin hep çok iyi anlaştığını ve çok yakıştıklarını düşünürdük. Haklıymışız, bir süredir sevgililermiş zaten ve geçtiğimiz çarşamba Selim abi Aslı ablaya evlilik teklifini sunmuş. Sonuç ise yakında evleniyorlar. Dört ay sonra evleniyorlar.
Evet o teklif çarşamba günü yapıldı. Benim asıl hikayemin başladığı gün. Benim bir hikayem vardı zaten evet. Her şeye rağmen susmayı öğrenen, kime baksa bir soğukluk hisseden, kalbinin yerini kocaman bir oyuk alan o kızın bir hikayesi vardı.
Fakat o gün bana bir kötü ve bir de tüm kötülükleri hayatımdan çıkarıp atan iyi haber verildi. Ben o fırsatı kullanarak bir imza attım. Belgelere attığım imzayı kastetmiyorum. Yeni bir hikayeye başladığıma dair attığım imzayı kastediyorum. Benim asıl hikayem o gün başladı.
Yeni bir hayatın ilk günüydü o gün...
19 Aralık 2018Bana kötü bir haber verdiği için o günden nefret etmiyorum. Bana hayatıma yeni bir çizgi çizmem için yeni bir kalem veren o güne şükrediyorum.
Evet ben bunların hiçbirini haketmedim, biliyorum. Fakat bu dünyada herkesin bir imtihanı var. Benimki de buydu belkide. Ona küsmeyi değilde meydan okumayı denediğim için sadece bunun için bile kendimle gurur duydum bir an ve dedim ki;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞARACAĞIM
Novela JuvenilAilesi tarafindan para karşılığı kendisinden 30 yaş büyük biri ile evlendirilmek istenen istediği mesleği eline almasına engel olunan 15 yaşındaki Asena Deren. Matematik ögretmeni ve halası tarafından koruma altına alınıyor. Onlarla büyüyor ve iste...